Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje  (Przeczytany 11534 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

petrol

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 34
  • Karma: +0/-1
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #30 dnia: 17 Września, 2012, 19:36:44 pm »
Lista map na podstawie http://www.teamwarfare.com/rules.asp?set=America's+Army+NA+Ladder+Rules 6v6 Objective Map List

Border

Border.aao 7min OPEN

Bridge Crossing

Bridge.aao ?min OPEN

Bridge Crossing SE

Bridge_SE.aao 8min OPEN

Dusk

Dusk.aao 6min CQB

FLS Assault

FLS.aao ?min OPEN

HQ Raid

HQ_Raid.aao 6min OPEN

Insurgent Camp

Insurgent_Camp.aao 6min CQB

JRTC Farm Raid

JRTC_Farm.aao 8min OPEN

Mountain Ambush

Mountain_Ambush.aao 8min OPEN

Mountain Pass

Mountain_Pass.aao 8min OPEN

Mountain Pass SE

Mountain_Pass_SE.aao 8min OPEN

MOUT McKenna

MOUT_McKenna.aao 5min CQB

Pipeline

Pipeline.aao 6min CQB

SF Pipeline

Pipeline_SF.aao 6min CQB

Radio Tower

Radio_Tower.aao 8min OPEN

River Basin

River_Basin.aao 8min OPEN

SF Arctic

SFarctic.aao 7min OPEN

SF Blizzard

SFblizzard.aao 6min CQB

SF Courtyard

SFCourtyard.aao 6min CQB

SF CSAR

SFcsar.aao 6min CQB

SF Dockside

SFDockside.aao 6min CQB

SF Extraction

SFextraction.aao 6min CQB

SF Hospital

SFhospital.aao 6min CQB

SF Oasis

SFoasis.aao 7min CQB

SF PCR

SFPCR.aao 7min CQB

SF Recon

SFrecon.aao ?min OPEN

SF Sandstorm

SFsandstorm.aao 7min CQB

SF Taiga

SFtaiga.aao 7min OPEN

SF Village

SFvillage.aao 7min CQB

SF Water Treatment

SFWaterTreatment.aao 7min CQB

Swamp Raid

Swamp_Raid.aao 7min OPEN

Colapsed Tunnel

Tunnel.aao ?min CQB

Urban Assault

Urban_Assault.aao 6min CQB

Weapons Cache

Weapons_Cache.aao 7min CQB

Weapons Cache SE

Weapons_Cache_SE.aao 8min CQB

Woodland Outpost

Woodland_Outpost.aao 6min OPEN
« Ostatnia zmiana: 17 Września, 2012, 21:09:06 pm wysłana przez petrol »

zarikus

  • Moderator
  • politiczeskaja ptica
  • *
  • Wiadomości: 1366
  • Karma: +102/-99
    • cfc
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #31 dnia: 17 Września, 2012, 19:37:28 pm »
Cytuj
Nie odbierajcie tego bezpośrednio. Kto mnie zna albo jest kumaty ten zrozumie przesłanie. A kto mnie nie zna albo nie jest kumaty to się obrazi. Dlatego polecam powyższy akapit dwa razy przemyśleć zanim pierdolnie się coś głupiego pod moim adresem.

Tidi fajnie się to czyta, ale jest to logicznie niespójne.

Po pierwsze co w przypadkach kiedy ktoś Cię zna i jest kumaty, oraz kiedy ktoś Cie nie zna i nie jest kumaty?
Po drugie ze zdania które przytoczyłem wynika, że w pozostałych dwóch przypadkach osoby powinny Cię zrozumieć jednocześnie się na Ciebie obrażając.


zna i jest kumaty. OBOJĘTNE (nie wynika ze zdania)
zna i  nie jest kumaty. OBRAZI SIĘ I ZROZUMIE PRZESŁANIE
nie zna i  jest kumaty. OBRAZI SIĘ I ZROZUMIE PRZESŁANIE
nie zna i  nie  jest kumaty. OBOJĘTNE (nie wynika ze zdania)

Takie problemy to na samosi sobie rozwiazywac bedziecie :D

petrol

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 34
  • Karma: +0/-1
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #32 dnia: 17 Września, 2012, 19:47:04 pm »
Chce pomóc Tidiemu dobrze myśleć.

petrol

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 34
  • Karma: +0/-1
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #33 dnia: 17 Września, 2012, 20:30:36 pm »
Ty jesteś za to kumaty do potęgi  :icon_mrgreen:
większej od jeden :icon_mrgreen:

Shibby

  • zbój leśny
  • Wiadomości: 8
  • Karma: +2/-0
  • farmer
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #34 dnia: 17 Września, 2012, 20:52:51 pm »
Ja bym dodał jeszcze Square (skoro jest Glass Kill House, to taka mapa chyba tym bardziej pasuje do klimatu AA) i SF Refinery. Można jeszcze ewentualnie pomyśleć o MP_Pipeline. To jest chyba Pipeline z wersji AA3 (czyli z dodatkowymi przejściami i pomieszczeniami), ale w klimacie AA2. :)

petrol

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 34
  • Karma: +0/-1
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #35 dnia: 17 Września, 2012, 21:20:21 pm »
Tidi
masz tu pełną liste map z gry
name;type;time1;time2;time3
Border.aao;O;;;
Bridge.aao;O;;;
Bridge_SE.aao;O;;;
Dusk.aao;C;;;
FLS.aao;O;;;
HQ_Raid.aao;O;;;
Insurgent_Camp.aao;C;;;
JRTC_Farm.aao;O;;;
Mountain_Ambush.aao;O;;;
Mountain_Pass.aao;O;;;
Mountain_Pass_SE.aao;O;;;
MOUT_McKenna.aao;C;;;
MP_Aztec.aao;C;;;
MP_Berg.aao;O;;;
MP_Breakout.aao;C;;;
MP_Bridge_Construction.aao;O;;;
MP_Glass_Kill_House.aao;C;;;
MP_Ice.aao;O;;;
MP_Monkey_Island.aao;O;;;
MP_Rummage.aao;C;;;
MP_SF_Refinery.aao;C;;;
MP_Shipment.aao;C;;;
MP_Square.aao;C;;;
MP_Urban_Assault_SE.aao;C;;;
MP_UT04.aao;C;;;
Pipeline.aao;C;;;
Pipeline_SF.aao;C;;;
Radio_Tower.aao;O;;;
River_Basin.aao;O;;;
SFarctic.aao;O;;;
SFblizzard.aao;C;;;
SFCourtyard.aao;C;;;
SFcsar.aao;C;;;
SFDockside.aao;C;;;
SFextraction.aao;C;;;
SFhospital.aao;C;;;
SFoasis.aao;O;;;
SFPCR.aao;C;;;
SFrecon.aao;O;;;
SFsandstorm.aao;C;;;
SFtaiga.aao;O;;;
SFvillage.aao;C;;;
SFWaterTreatment.aao;C;;;
Swamp_Raid.aao;O;;;
Tunnel.aao;C;;;
Urban_Assault.aao;C;;;
Weapons_Cache.aao;C;;;
Weapons_Cache_SE.aao;C;;;
Woodland_Outpost.aao;O;;;
zapisz sobie to jako csv i otwórz exelem, potem dopisz typy i czasy i wrzuć spowrotem
« Ostatnia zmiana: 17 Września, 2012, 21:23:59 pm wysłana przez petrol »

petrol

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 34
  • Karma: +0/-1
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #36 dnia: 18 Września, 2012, 10:01:51 am »
;Map;Typ;TWL 4v4 Objective Ladder;TWL 6v6 Objective Ladder;
Border.aao;O;6;7;
Bridge.aao;O;6;;
Bridge_SE.aao;O;;8;
Dusk.aao;C;5;6;
FLS.aao;O;;;
HQ_Raid.aao;O;5;6;
Insurgent_Camp.aao;C;5;6;
JRTC_Farm.aao;O;6;8;
Mountain_Ambush.aao;O;6;8;
Mountain_Pass.aao;O;7;8;
Mountain_Pass_SE.aao;O;8;8;
MOUT_McKenna.aao;C;5;5;
MP_Aztec.aao;C;;;
MP_Berg.aao;O;;;
MP_Breakout.aao;C;;;
MP_Bridge_Construction.aao;O;;;
MP_Glass_Kill_House.aao;C;;;
MP_Ice.aao;O;;;
MP_Monkey_Island.aao;O;;;
MP_Pipeline.aao;C;;;
MP_Rummage.aao;C;5;5;
MP_SF_Refinery.aao;C;;;
MP_Shipment.aao;C;;;
MP_Square.aao;C;;;
MP_Urban_Assault_SE.aao;C;;;
MP_UT04.aao;C;;;
Pipeline.aao;C;5;6;
Pipeline_SF.aao;C;;;
Radio_Tower.aao;O;;8;
River_Basin.aao;O;6;8;
SFarctic.aao;O;7;7;
SFblizzard.aao;C;5;6;
SFCourtyard.aao;C;5;6;
SFcsar.aao;C;5;6;
SFDockside.aao;C;5;6;
SFextraction.aao;C;;6;
SFhospital.aao;C;5;6;
SFoasis.aao;O;5;7;
SFPCR.aao;C;;7;
SFrecon.aao;O;;;
SFsandstorm.aao;C;5;7;
SFtaiga.aao;O;;7;
SFvillage.aao;C;7;7;
SFWaterTreatment.aao;C;6;7;
Swamp_Raid.aao;O;5;7;
Tunnel.aao;C;5;;
Urban_Assault.aao;C;5;6;
Weapons_Cache.aao;C;5;7;
Weapons_Cache_SE.aao;C;6;8;
Woodland_Outpost.aao;O;5;6;
« Ostatnia zmiana: 18 Września, 2012, 12:09:36 pm wysłana przez petrol »

Shibby

  • zbój leśny
  • Wiadomości: 8
  • Karma: +2/-0
  • farmer
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #37 dnia: 07 Października, 2012, 22:33:28 pm »
Dzisiaj WzAA rozpoczął się wcześniej, niż było ustalane. Podobno było jakieś info na TS, ale wczoraj go nie zauważyłem (szczerze mówiąc to nadal nie widzę), a dzisiaj jak wszedłem na TS, to już wszystko się zaczęło, chociaż dopiero powinno trwać głosowanie na mapy.

Pytałem się na TS, czy to jakaś stała zmiana, czy też w środę gramy wg starych zasad. Nikt mi nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie. Wszyscy sprawiali wrażenie tak samo zdezorientowanych jak ja.

To nie są gorzkie żale (chociaż może w sumie i są  :12:). Po prostu chciałbym wiedzieć, o której w środę będzie głosowanie na mapy, a o której rozpoczęcie gry. Postaram się wtedy tak zaplanować swój czas, aby zdążyć na WzAA. Nie robi mi różnicy, czy zaczniemy grać o 20:30, czy o 21:00, aczkolwiek chciałbym wiedzieć to chociaż te kilka godzin wcześniej.
« Ostatnia zmiana: 07 Października, 2012, 22:55:58 pm wysłana przez Shibby »

zarikus

  • Moderator
  • politiczeskaja ptica
  • *
  • Wiadomości: 1366
  • Karma: +102/-99
    • cfc
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #38 dnia: 07 Października, 2012, 23:57:40 pm »
Jako podkanal na WzAA jest "Dzisiaj 20:30" to oznacza ze o 20:30 a nie o 20:50 (mniej wiecej tak sie pojawiles a chwile wczesniej zaczelismy grac). Nie byla to 21 ale po ponad polowe osob i tak trzeba chodzc po TS i pytac sie czy maja ochote zagrac.
Czesc idzie do pracy wiec jak juz zejda sie osoby na TS to chca grac a nie czekac na jedna osobe.

Nie wiem co chcesz osiagnac postem tutaj. Zobaczylem Cie na TS, wszedlem do Ciebie na kanal i mowie zebys wszedl grac. Ty oczywiscie foch "bo ja nie wiem gdzie, nie wiem jak, nie wiem na czym" . Pierwszy raz z nami grales ????

Konczac to co i tak nie ma sensu.

Potrzebna jest osoba ktora sie tym zajmie. Napisze do Czarnego zeby dal info na fb, w dzien wieczoru przejdzie sie po TS i poprosi zeby ktos zagral, ustawi serwer, dopiluje ze wszystko zaczynalo sie o 21:00!


Chetny niech napisze do mnie pm na forum lub na TS to dam haslo do serweru.



Shibby

  • zbój leśny
  • Wiadomości: 8
  • Karma: +2/-0
  • farmer
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #39 dnia: 08 Października, 2012, 18:27:44 pm »
Jako podkanal na WzAA jest "Dzisiaj 20:30" to oznacza ze o 20:30 a nie o 20:50 (mniej wiecej tak sie pojawiles a chwile wczesniej zaczelismy grac). Nie byla to 21 ale po ponad polowe osob i tak trzeba chodzc po TS i pytac sie czy maja ochote zagrac.
Ale w opisie kanału nadal jak byk jest napisane, że głosowanie startuje o 20:45. Wcześniej było ustalane, żebyśmy zaczęli się zbierać na TS o 20:30, zrobili głosowanie o 20:45 i zaczęli grać o 21:00. Nawet gdybym wcześniej zauważył zmianę nazwy kanału z "Info" na "Info. Dzisiaj 20:30" to podejrzewam, że za nic bym nie wpadł na to, że może chodzić o to, aby zacząć grać wcześniej. Pomyślałbym, że chodzi o rozpoczęcie zbiórki na kanale, szczególnie że w jego opisie była podana godzina 20:45 jako rozpoczęcie głosowania na mapy, a te odbyło się wczoraj wcześniej.

Poza tym jak wspomniałem, spóźniłem się, bo coś mi nagle wypadło, ale wiedziałem, że do 21:00 zdążę. Byłem świadomy tego, że zapewne stracę możliwość udziału w głosowaniu na mapy (a w takim wypadku nawet bym nie mruknął, gdyby wybrane mapy mi nie pasowały, moja strata), ale zdążę na wybór składów i rozpoczęcie gry. Przez tę zmianę rozpoczęcia gry nie zdążyłem.

Czesc idzie do pracy wiec jak juz zejda sie osoby na TS to chca grac a nie czekac na jedna osobe.
Nie zdążyłem, ale nie widziałbym w tym problemu, gdybym wiedział o zmianie godziny wcześniej. Nie mam pretensji o to, że niektórzy chcą wcześniej zacząć grać. Ja też mogę zacząć wcześniej. Chodzi mi tylko o to, aby osoba podejmująca decyzję o zmianie zasad, wyraźnie to zakomunikowała (np. na forum, na facebooku, czy jednoznacznym opisem na TS).

Jak większość nie chce czekać do ustalanych wcześniej godzin, tylko zacząć grać wcześniej, to też nie ma problemu. Ale to też wypada wcześniej jasno określić, że głosowanie na mapy i rozpoczęcie gry może zacząć się w każdej chwili i jak ktoś nie chce tego przegapić, to niech czatuje na TS jak najwcześniej. Teraz się okazało, że czekalibyście tylko na jedną osobę, a kiedyś może się okazać, że przez to "spóźni" się 5 osób, nawet jak przyjdą "na czas". Dlatego wg mnie powinno być tak, że albo zaczynamy grać, jak się zbierze X osób albo o określonej godzinie - to powinno być zawczasu określone.

Wyobraź sobie, że umawiasz się z kumplami na wybrane dni na piwko o 21:00. Pewnego wieczoru przychodzisz tam gdzie zawsze, a okazuje się, że oni już poszli po prowiant i zaczęli bez Ciebie, bo uznali, że po co mają czekać, skoro już zebrało się ich wystarczająco dużo. I mniejsza o to, że nigdy wcześniej nie zaczynali przed tą 21:00. Pewnie byłbyś taką sytuacją zaskoczony i pewnie niezbyt zadowolony. Żadna z tego tragedia, ale na pewno pewien niesmak by się pojawił. Nie chciałbyś się w takiej sytuacji dowiedzieć, czy następnym razem też mają zamiar zacząć wcześniej?

Nie wiem co chcesz osiagnac postem tutaj.
Dowiedzieć się, o której zaczynamy w środę.

Zobaczylem Cie na TS, wszedlem do Ciebie na kanal i mowie zebys wszedl grac. Ty oczywiscie foch "bo ja nie wiem gdzie, nie wiem jak, nie wiem na czym" . Pierwszy raz z nami grales ????
Tak, pierwszy raz przy takiej dezinformacji. Za drugim podejściem powiedziałeś mi już, na jakiej mapie i przerzuciłeś na kanał (albo ktoś inny), do którego nie znam hasła (nie, "team1" nie działa) i już na IC grałem mimo tego focha.  :14:

Konczac to co i tak nie ma sensu.

Potrzebna jest osoba ktora sie tym zajmie. Napisze do Czarnego zeby dal info na fb, w dzien wieczoru przejdzie sie po TS i poprosi zeby ktos zagral, ustawi serwer, dopiluje ze wszystko zaczynalo sie o 21:00!

Chetny niech napisze do mnie pm na forum lub na TS to dam haslo do serweru.
Mam nadzieję, że to nie foch z powodu mojego focha, tylko jakieś bardziej przyziemne sprawy.

petrol

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 34
  • Karma: +0/-1
Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
« Odpowiedź #40 dnia: 09 Października, 2012, 14:27:04 pm »
Nie chce się wtrącać ale Shibby ma racje. Zaczeło się wcześniej niż ustalone. Tak na prawdę to nawet zanim głosowanie się skończyło na na dobre.