Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: pytanie:)  (Przeczytany 14424 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

{P-A-S}TOMO

  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1180
  • Karma: +66/-19
    • Zajefajny klan :P
pytanie:)
« dnia: 12 Grudnia, 2011, 02:56:55 am »
czy ktoś może mi to przetłumaczyć tylko tak żebym zrozumiał bo po google troche mi się kontekst zamazał :P

"Hi Tomasz,

Very sorry to hear about your issue with the 7H headset. Before issuing an RMA to exchange the product, I'll send you a new micro-USB cable. That could possibly solve the issue. Please provide your full shipping address (if you haven't done so already). Do not update your address in your profile - we need to have the message sent to us.

It will be sent out using USPS First-Class Mail which does not offer tracking numbers. It usually takes between 2-15 business days - the package will be a small orange/yellow bubble envelope.

Once you receive the cable, please let us know if the headset still exhibits the issue. If it does, we can do an RMA then. Please note: Doing this would save time and be more cost effective.

Thank you for your patience and understanding.

Regards,

John W
SteelSeries"


"Musimy tworzyć dobro ze zła, bo nie ma niczego innego, z czego można by je tworzyć."

pit-23

  • Gość
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Grudnia, 2011, 09:52:34 am »
Tak na żywca, więc będzie trochę topornie.

"Cześć Tomasz,

Bardzo nam przykro z powodu Twojego problemu ze słuchawkami 7H. Zanim rozpoczniemy procedurę wymiany, wyślemy Ci nowy kabel micro-USB. To być może rozwiąże problem. Podaj nam swój pełen adres (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś). Nie aktualizuj adresu w swoim profilu - potrzebujemy abyś go wysłał do nas.

Przesyłka będzie zrobiona poprzez USPS First Class Mail, gdzie nie ma możliwośći śledzenia przesyłki. Zwykle trwa 2-15 dni roboczych - będzie to mała pomarańczowa/żółta koperta bąbelkowa.

Po otrzymaniu kabla, daj nam znać czy problem nadal występuje. Jeśli tak, będziemy robić wymianę. W ten sposób oszczędzimy czas i koszty.

Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość.

Pozdrawiam,
John W
SteelSeries"


{P-A-S}TOMO

  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1180
  • Karma: +66/-19
    • Zajefajny klan :P
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Grudnia, 2011, 14:11:56 pm »
thx pit :ok: trochę inaczej rozumiałem kilka sformułowań :)

pasuje mi odpowiedz napisać:) jest ktoś chętny?


"Musimy tworzyć dobro ze zła, bo nie ma niczego innego, z czego można by je tworzyć."

Lily

  • chorąży zagrody
  • Wiadomości: 769
  • Karma: +111/-52
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Grudnia, 2011, 18:30:33 pm »
Napisz im:

Ok, I will. Thx ^^

pit-23

  • Gość
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Grudnia, 2011, 22:59:26 pm »
Ale co chcesz im napisać? Są chyba 2 opcje tylko:

1 - "OK, dawajcie kabel na adres..."
2 - "Fakajcie się z waszym kablem, dawać nowe słuchawki"

gouomp

  • Moderator
  • sztabowy farmy
  • **
  • Wiadomości: 2131
  • Karma: +180/-27
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Grudnia, 2011, 23:17:36 pm »
Albo można po prostu odpisać: 'Dupa!' i później napawać się satysfakcją wyobrażając sobie skonsternowane miny czytających!

EDIT: Powód edycji: interpunkcja.
« Ostatnia zmiana: 12 Grudnia, 2011, 23:20:56 pm wysłana przez gouomp »

{P-A-S}TOMO

  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1180
  • Karma: +66/-19
    • Zajefajny klan :P
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Grudnia, 2011, 01:54:22 am »
kurka nie ma co żartować bo słuchawki były naprawdę drogie a teraz jest dupa :(
w polsce nie znalazłem serwisu a nie chcę żeby grzebał przy nich jakiś domorosły elektronik
pit kończę pracę o 2 jak byś był to może byś mi pomógł im odpisać będę na ts


"Musimy tworzyć dobro ze zła, bo nie ma niczego innego, z czego można by je tworzyć."

pit-23

  • Gość
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #7 dnia: 13 Grudnia, 2011, 09:34:28 am »
Może wieczorkiem będę. Atakuj też gouompa jak go złapiesz.

{P-A-S}TOMO

  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1180
  • Karma: +66/-19
    • Zajefajny klan :P
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #8 dnia: 13 Grudnia, 2011, 13:15:13 pm »
oki to wyśle któremuś na PM to co chce im odpisać i zaczekam aż przetłumaczycie


"Musimy tworzyć dobro ze zła, bo nie ma niczego innego, z czego można by je tworzyć."

pit-23

  • Gość
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Grudnia, 2011, 15:58:56 pm »
No ok, historyjka była fajna, ale już skończmy tą ściemę. Wszyscy wiemy, że wroga lokalizujesz nie dzięki super słuchawkom, tylko przez te kolorowe znaczki ślaczki na ekranie :-D.

jermako

  • Gość
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #10 dnia: 14 Grudnia, 2011, 00:04:32 am »
Przeciez odpowiedz zaproponowana przez Lily jest adekwatna i calkowicie wyczerpuje temat.

pit-23

  • Gość
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Grudnia, 2011, 00:36:19 am »
Nie jest adekwatna, bo tomo chciał porządnie wyjaśnić problem. Ja mu to zajebiście przetłumaczyłem i teraz dalej są dwie opcje, ale tym razem zapłaty:

1 - browar (12-pak)
2 - blowjob (bo żona mi nie dała i jestem HORNY)

Jeśli ktoś się zastanawia dlaczego takie opcje a nie inne to od razu wyjaśniam - kasy od kolegów nie biorę, takim gnojem to nie jestem.

.error.Waski^

  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1094
  • Karma: +59/-10
  • ..........................I NIC a gdzie appki;(
    • n00b .......
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Grudnia, 2011, 04:12:50 am »
odp nr. 2 całkowicie pasuje :D :43:
Nie wąsko....!!!

{P-A-S}TOMO

  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1180
  • Karma: +66/-19
    • Zajefajny klan :P
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #13 dnia: 15 Grudnia, 2011, 03:35:06 am »
dobra teraz to mi przetłumaczcie :)

"
  • Hello,
    We've approved your product for an RMA (Return Merchandise Authorization) #37885.  Please review and follow the instructions below.
    ------------------------------------------------------------------
    RMA TERMS AND CONDITIONS:
    ------------------------------------------------------------------
    Please Note: A replacement product will only be shipped once we receive the defective product.
    All RMAs received after the expiration date (30 days from approval) are void and non-renewable.
    You will need to pay for the shipping cost to ship back the defective product - we will pay for the new one. It is your choice how you send it.
    Check the import/export laws in your country - ask your local post office for the details. Some countries demand you fill out an export form if you don't want to pay customs when you receive the new product.
    It is your responsibility that your package reaches our warehouse. It would be a smart idea to get a receipt or a tracking number.
    A tracking number will be requested as proof that product was shipped prior to expiration date of the RMA. Product Replacements will NOT be granted if shipped after the expiration date.
    When your product arrives at our warehouse we evaluate if it applies to our warranty.
    If not: We will return the product as is.
    If it does: We will ship a new product within the 2-3 business days.
    When a new product is shipped, you will receive a tracking number.
    ------------------------------------------------------------------
    RMA RETURN INSTRUCTIONS
    ------------------------------------------------------------------
    1. ONLY the items listed in your ticket ID will be replaced.
    PLEASE NOTE:
    ============
    Do not send additional items not listed below. If you do so it will be discarded. We are only processing the RMA for items listed below.
    2. You can use any box to send it in (you do not need the original product packaging). If you don't have one, get one at your post office.
    Please return the MAIN product that is displaying the defect.  Do not send us the USB soundcard with your 7H or 5Hv2 headset unless there is a problem with that soundcard.
    Make sure the RMA number is clearly marked on the exterior of the box as well as our address.
    It is also a good idea to put your own address on it, in case it does get lost and you didn't get a receipt.
    3. PLEASE SHIP TO:
    SteelSeries - RMA #37885
    C/O CEVA
    19600 S. Western Ave.
    Torrance, California  90501
    USA
    Or
    SteelSeries - RMA #37885
    c/o DACHSER Denmark A/S
    Helseholmen 11
    2650 Hvidovre
    Denmark"


"Musimy tworzyć dobro ze zła, bo nie ma niczego innego, z czego można by je tworzyć."

gouomp

  • Moderator
  • sztabowy farmy
  • **
  • Wiadomości: 2131
  • Karma: +180/-27
Odp: pytanie:)
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Grudnia, 2011, 01:09:28 am »
Siema,
Zatwierdziliśmy Twój towar do procedury zwrotu i/lub serwisu wadliwych towarów (RMA)  #37885  Proszę się zapoznać i postępować zgodnie z następującymi instrukcjami.

----------
Obowiązujące warunki RMA -czyli taki sobie regulamin-
-----------

Uwaga: Produkt zamienny będzie wysłany dopiero kiedy otrzymamy wadliwy towar.
Wszystkie produkty objęte zgłoszeniem RMA otrzymane po dacie ważności (30 dni od zatwierdzenia) są nieważne i procedura zgłoszenia nie jest odnawialna.
Koszty odesłania wadliwego towaru ponoszone są przez klienta - my zapłacimy za wysyłkę nowego produktu. Od Państwa zależy w jaki sposób dostarczycie/wyślecie wadliwy towar.
Zapoznaj się z procedurami import-eksport w swoim kraju - zapytaj w lokalnej placówce pocztowej o szczegóły. W niektórych krajach wymagane będzie od Państwa wypełnienie formularza eksportowego jeżeli nie chcą Państwa płacić cła przy otrzymaniu nowego produktu.
W Państwa gestii leży, żeby przesyłka dotarła do naszych magazynów. Mądrze byłoby odebrać pokwitowanie wysyłki oraz uzyskać numer trackingowy przesyłki -to taki dzięki któremu można sprawdzać stan przesyłki. Taki jakby numer referencyjny ale bardziej zaawansowany, nie wiem czy my w Polszy mamy takie coś-
Numer trackingowy będzie potrzebny do udokumentowania, że towar został wysłany przed upływem daty ważności zgłoszenia RMA. Wymiana wadliwych towarów nie będzie przyznawana jeżeli wysyłka nastąpi po upływie daty ważności.
Kiedy państwa towar trafi do naszych magazynu oceniamy czy nadaje się do objęcia naszą gwarancją.
Jeśli nie, zwrócimy produkt w nienaruszonym stanie.
Jeśli tak: wyślemy nowy produkt w ciągu 2-3 dni roboczych -yhm... taki hooy jak Mańce stanie-
Kiedy wysłany zostanie nowy produkt, otrzymacie państwo numer trackingowy.

-------------
Instrukcje zwrotu towarów RMA
-------------
1. TYLKO towary znajdujące się na liście państwa ticket ID zostaną wymienione.
UWAGA:
=======
Nie należy wysyłać dodatkowych produktów, nie znajdujących się na poniższej liście. W takim wypadku zgłoszenie zostanie odrzucone. Rozpatrujemy przy RMA tylko produkty z poniższej listy.
2. Można użyć jakiejkolwiek paczki/pudełka do wysłania towaru (nie trzeba wysyłać w oryginalnym opakowaniu). Jeśli nie posiadacie Państwo odpowiedniego opakowania, zaopatrzcie się w takowe na poczcie. -dzięki za radę-
Proszę zwrócić GŁÓWNY produkt, który przejawia wadę. Nie wysyłajcie nam swojej karty dźwiękowej USB razem ze swoimi słuchawkami 7H lub 5hv2, chyba że występuję również problem z tą karta dźwiękową.
Upewnij się, że numer RMA jest wyraźnie napisany na zewnętrznej stronie opakowania, tak samo jak i nasz adres.
Dobrze jest także umieścić na paczce swój własny adres, na wypadek gdyby się zgubiła a państwo nie mieliby pokwitowania.
3. Proszę wysłać na:
SteelSeries - RMA #37885
C/O CEVA
19600 S. Western Ave.
Torrance, California  90501
USA
albo
SteelSeries - RMA #37885
c/o DACHSER Denmark A/S
Helseholmen 11
2650 Hvidovre
Dania
« Ostatnia zmiana: 16 Grudnia, 2011, 01:15:53 am wysłana przez gouomp »