Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: AA2 - the end of story ?  (Przeczytany 18849 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zarikus

  • politiczeskaja ptica
  • *
  • Wiadomości: 1366
  • Karma: +102/-99
    • cfc
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #45 dnia: 26 Grudnia, 2011, 23:58:47 pm »
albo open aao.pl :P

{P-A-S}TOMO

  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1180
  • Karma: +66/-19
    • Zajefajny klan :P
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #46 dnia: 27 Grudnia, 2011, 00:04:40 am »
no tak bedzie najszybciej:P

ale nie moge wbic na serv jak ktoś tam jest a jak wejde jako 1 to po 1 rundzie mnie wywala :/


"Musimy tworzyć dobro ze zła, bo nie ma niczego innego, z czego można by je tworzyć."

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #47 dnia: 27 Grudnia, 2011, 00:10:02 am »
Zminiełem coś, sprawdZajcie i niech mi ktoś sprawdzi jak sciagnac AA2 ze steama (niby ma tak to działać).

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #48 dnia: 27 Grudnia, 2011, 00:30:38 am »
http://battletracker.com/index.php?page=AAOServerlist


Obczajcie tutaj, jeden jest honorowy a reszta bez autorki ale sie wyswietlaja. Trzeba dojsc jak to dziala (co zmeinic w ini) i poustawiac. Niemożliwe, zeby jakies dzialaly i byly widoczne a inne nie, to kwestia rejestracji gdzies tam albo specyficznych ustawien w ini.   


Jak dam na LAN to dziala ale nie bedzie go nigdzie widac, wiec jakim cudem widac inne ?

Niech ktos to wygoogla to sie tez odpali na widocznym ...
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia, 2011, 00:37:25 am wysłana przez kurczak »

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #49 dnia: 27 Grudnia, 2011, 00:41:13 am »
Tak jest w logach przy global:

server.exe global SFhospital.aao log=%date%.log ini=server.ini multihome=85.14.85.18


Log: Log file open, 12/26/11 23:30:46
Init: Name subsystem initialized
Init: Detected: Microsoft Windows Vista 6.0 (Build: 6002)
Init: Detected: Microsoft Windows NT 6.0 (Build: 6002)
Init: Unreal Version: 3339
Init: AGP Version: 3339.2.8.5.0
Init: Character set: Unicode
Init: Base directory: C:\aa2\server\System\
Init: Ini:server.ini   UserIni:User.ini
Init: Build label:  Build AmericasArmy[BuildDate:2009-04-22_BuildVersion:2.8.5]
Init: Object subsystem initialized
Log: Encryption key located and validated.
Log: Reverting server to LAN mode
Exit: Preparing to exit.
Log: Purging garbage
Log: Unbound to Core.dll
Log: Unbound to Engine.dll
Log: Garbage: objects: 437->0; refs: 0
Exit: Object subsystem successfully closed.
Exit: Exiting.
Log: FileManager: Reading 0 GByte 0 MByte 206 KByte 162 Bytes from HD took 0.000000 seconds (0.000000 reading, 0.000000 seeking).
Log: FileManager: 0.004000 seconds spent with misc. duties
Uninitialized: Name subsystem shut down
Uninitialized: Log file closed, 12/26/11 23:31:08

zarikus

  • politiczeskaja ptica
  • *
  • Wiadomości: 1366
  • Karma: +102/-99
    • cfc
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #50 dnia: 27 Grudnia, 2011, 00:43:05 am »
Ja wchodzilem po wpisaniu open aao.pl i gralismy z tomem.

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #51 dnia: 27 Grudnia, 2011, 00:49:10 am »
A tak przy lan:

Init: Name subsystem initialized
Init: Detected: Microsoft Windows Vista 6.0 (Build: 6002)
Init: Detected: Microsoft Windows NT 6.0 (Build: 6002)
Init: Unreal Version: 3339
Init: AGP Version: 3339.2.8.5.0
Init: Character set: Unicode
Init: Base directory: C:\aa2\server\System\
Init: Ini:server.ini   UserIni:User.ini
Init: Build label:  Build AmericasArmy[BuildDate:2009-04-22_BuildVersion:2.8.5]
Init: Object subsystem initialized
Log: Encryption key located and validated.
Log: About to try to bind socket 57737108 to local host
Log: Cheat protection disabled
Log: Browse: SFhospital.aao?Name=Recruit?Class=AGP_Characters.AGP_Character?;Character=Recruit?team=255
Localization: No localization: Engine.Progress.LoadingMap (int)
Log: Purging old objects
Log: Starting garbage collection
Log: Collecting garbage
Log: Purging garbage
Log: Garbage: objects: 61066->61047; refs: 923263
Log: Configuring sounds
Log: Still no game class, now trying ini:Engine.Engine.DefaultServerGame
Log: Game class is 'AGP_GameTeamObjective'
Log: Package full name Package IpDrv, name IpDrv
Log: Package to CPS test: Package IpDrv.u
Log: Package full name Package DBAuth, name DBAuth
Log: Package to CPS test: Package DBAuth.u
Log: Initializing map features
Log: Bringing Level SFhospital.myLevel up for play (35) appSeconds: 6.443000...
Log: Initialize touching actors
Log: Initialize scripting
Log: (Karma): Autodetecting CPU for SSE
Log: (Karma): Using SSE Optimizations
ScriptLog: GameInfo::InitGame : bEnableStatLogging True
ScriptLog: Checking for new Tours.ini file on dms1.americasarmy.com
ScriptLog: Created Stats object SFhospital.STS2_DBAuthStatsInfo
ScriptLog: SceneManager : Affected actor is NULL!
ScriptLog: SceneManager : Affected actor is NULL!
ScriptLog: GameSpyQR - IP: 85.14.85.18 port:1716 lan: 1 nat: 0
Log: GameSpy - IP: 85.14.85.18 port: 7778 Public: 0 NAT: 0
ScriptLog: Lan server. Not initializing DBMBS.
Log: Initialize relevant actors
Log: Sorting actors
Log: sorting net actors
Log: sorting dynamic actors
Log: Processing antiportals
Log: matching viewports to actors
Log: completed loading
Log: PunkBuster Server: pb_sv_SsNext = 3498 (0 to 999999)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_LogNext = 263 (1 to 999999)
Log: PunkBuster Server: PB Log File c:\aa2\server\System\pb\svlogs\00000263.log Opened for AAO (w)



Log: PunkBuster Server: 1 Power Player loaded from c:\aa2\server\System\pb\pbpower.dat
Log: PunkBuster Server: 1 PB Rcon Filter loaded from c:\aa2\server\System\pb\pbrcon.dat
Log: PunkBuster Server: 0 Map lines loaded from c:\aa2\server\System\pb\pbsvmaps.cfg
Log: PunkBuster Server: pb_sv_LogAddr = 208.75.148.62
Log: PunkBuster Server: pb_sv_LogPort = 10700 (1 to 65535)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_LogUser = -pavel+
Log: PunkBuster Server: pb_sv_LogPw = *****
Log: PunkBuster Server: pb_sv_UpdateGrace = 500 (300 to 4800)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_KickLen = 1 (0 to 60)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_PowerKickLen = 25 (0 to 60)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_PowerDef = 0 (0 to 10)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_PowerMin = 5 (1 to 1000)
Log: PunkBuster Server: 1238 Bans loaded from c:\aa2\server\System\pb\pbbans.dat
Log: PunkBuster Server: pb_sv_AutoUpdBan = 1 (0 to 1)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_CQC = 0 (0=No, 1=Yes)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_DupNameGrace = 0 (0 to 90)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_ExtChar = 1 (0 to 1)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_gameauth = 1 (0 to 1)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_LogCeiling = 10000 (10 to 999999)
Log: PunkBuster Server: Unknown Command/Setting: pb_sv_logsync 1
Log: PunkBuster Server: pb_sv_MaxConDls = 1 (1 to 6)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_MaxDlRate = 4 (1 to 4)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_NoGuidGrace = 60 (0 to 300)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_ScoreKick = 0 (-20 to 0)
Log: PunkBuster Server: Added Bad Name: "KURCZAK" Grace=5
Log: PunkBuster Server: Added Bad Name: "I_AM" Grace=5
Log: PunkBuster Server: No Master Query Sent - DNS has not yet resolved for MASTER4.EVENBALANCE.COM
Log: PunkBuster Server: PunkBuster Server for AAO (v1.793 | A1371 C2.243) Enabled
Log: PunkBuster Server: Error #5B76A Making DLL lc002243

Log: PunkBuster Server: pb_sv_AutoSs = 1 (0=No, 1=Yes)
Log: PunkBuster Server: PB UCON Profile added type=1 mask="71.177.143.90" name="AONLIVE"
Log: PunkBuster Server: pb_sv_CQC = 0 (0=No, 1=Yes)

Log: PunkBuster Server: PB Scheduled Task Added: 60 1400 say AON Private Ver: 2.8.5.0 Rev. 13 Scripts Downloaded 21 grudnia 2010
Log: PunkBuster Server: pb_sv_AutoSs = 1 (0=No, 1=Yes)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_md5toolfreq = 60 (10 to 300)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_Sleep = 100 (20 to 100)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_HttpRefresh = 60 (10 to 999)
Log: PunkBuster Server: pb_sv_HttpAddr = 85.14.85.18

biegunek

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 33
  • Karma: +1/-0
  • farmer
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #52 dnia: 27 Grudnia, 2011, 13:34:12 pm »
Kurczak, zerknij może na to rozwiązanie.

http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?p=23758#p23758

Ściągnę jeszcze zaraz Qtracker'a i zobaczę czy znajdzie CFCN.

biegunek

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 33
  • Karma: +1/-0
  • farmer
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #53 dnia: 27 Grudnia, 2011, 13:40:48 pm »
Qtracker jeszcze niestety nic nie widzi. Może po zmianach z podanego linka coś wyłuska.

Tutaj jeszcze ciekawa opcja:
http://hosted.comm100.com/knowledgebase/Article.aspx?siteId=28308&id=21

Można zrobić taki skrót do aao, żeby gra łączyła się od razu z preferowanym serwerem.
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia, 2011, 14:09:43 pm wysłana przez biegunek »

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #54 dnia: 27 Grudnia, 2011, 20:26:03 pm »
No tak, ale tu bardziej chodzi o wyjaśnienie jakim cudem inne serwery widac a naszego nie ....

biegunek

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 33
  • Karma: +1/-0
  • farmer
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #55 dnia: 27 Grudnia, 2011, 23:06:54 pm »
"be informed, that changing your browser to GAMESPY - you have to open in your firewall the port 7778 - very important, cause gamspy talks over this port."

Wygląda na to, że wszystko rozchodzi się o otwarcie odpowiednich portów. Może masz je gdzieś pozamykane po drodze na zewnątrz?

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #56 dnia: 28 Grudnia, 2011, 13:29:23 pm »
Wszystkie porty otwarte, możliwe, że AA3 albo TS3 używa też tego portu i dlatego się nie widzą (serwer - browser). Ale czy nie trzeba gdzieś zarejestrować tego serwera, żeby gamespy wiedział gdzie ma zaglądać  za serwerem ? Przecież nie skanuje wszystkich ipków na świecie tylko te podane do skanowania ?

biegunek

  • zbój okoliczny
  • Wiadomości: 33
  • Karma: +1/-0
  • farmer
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #57 dnia: 28 Grudnia, 2011, 16:04:25 pm »
Znalazłem jedynie, że ekipa GSA sama dodaje popularne serwery do wyszukiwarki. Nie wiem na jakiej zasadzie to się odbywa, ale nigdzie nie znalazłem opcji samodzielnego wrzucenia ip serwera do ich bazy.

jetspike_pl

  • Gość
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #58 dnia: 28 Grudnia, 2011, 22:07:10 pm »
chciałbym pomóc ale się nie znam. zawsze mozemy zagadac do kogos od tych dzialajacych serwerow

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Odp: AA2 - the end of story ?
« Odpowiedź #59 dnia: 29 Grudnia, 2011, 15:19:36 pm »
Czyli jak nie znamy tam nikogo to możemy się fakać ? To trzeba im maila wysłac może, np ptica albo Pit.