Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: Rotacja map na serwerze  (Przeczytany 14577 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

cynikt

  • Gość
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #45 dnia: 11 Kwietnia, 2012, 14:17:43 pm »
Przyczyna dobrego krecenia sie serwera jest fakt, ze JEDNA DRUZYNA/OSOBA kontroluje TEN SAM POJAZD od respawna do konca gry.

Możesz powiedzieć, na jakiej podstawie tak uważasz? To jest normalne, że jeżeli rozbija się helikopter i ginie jego załoga to jeżeli chcą dalej latać to zespawnią się w bazie i poczekają na helikopter, to oczywiste. Jeżeli Ty żyjesz w momencie kiedy rozbije się helikopter to masz na niego małe szanse, niezależnie od szybkości respawna (no chyba, że respawn jest szybszy to wtedy jest szansa na to, że poprzedni pilot nie zdąży się odrodzić). Jeżeli nikt nie poczeka w bazie na heli to nikłe szanse żeby nim polatać nawet jak respawn będzie 200-300% normalnego czasu. Ba! Im dłuższy respawn tym szanse na polatanie mniejsze.

Ale co mnie tutaj ciekawi to na jakiej podstawie uważasz, że jedna osoba (bądź dwie) kontrolujące helikopter przez całą rundę wpływa na to, że się dobrze kręci? To znaczy że co? Że 14 graczy chętnie przychodzi na serwer bo, dzięki Bogu, nie mają szans na polatanie? ;) Nie kumam...

Jak dla mnie wyklucza to gre na takim serwerze.

Yyyy... czyli, że co? Bo nie bardzo rozumiem. Że niby mamy to zmienić bo ważniejsza od popularności serwera jest Twoja na nim obecność?

Ja wyłączam się z dyskusji bo nie chcę być posądzany o brak obiektywizmu.

Skad wiem: lubie jezdzic czolgiem, polowalem na wolny, brak. Wsiadlem do jakiegos kolesia 4 razy, nie potrafil jezdzic, ciagle ginelismy. I NAWET W TAKIM MOMENCIE nie moglem wsiasc do czolgu jako kierowca, bo koles zazwyczaj ginal pierwszy i bral od razu czolg.

Teraz co do twojej tezy: im dluzszy respawn pojazdow, tym mniejsza szansa na 1.
OD razu zakladam, ze grasz 'zespolowy' nie bedzie czekal na wymarzony pojazd, tylko wezmie cos innego, zrespi sie gdzies indziej.

Jezeli na pojazd musze czekac okolo minuty, to w dowolnym momencie gry, gdy zgine, mam szanse na pojazd na respie. Nikt nie kampil na niego i jest wolny. IM DLUZSZY RESPAWN TYM WIEKSZE SZANSE W TRAKCIE GRY, ZE JEDNAK JAKIS JEST WOLNY. Oczywiscie w rozsadnych granicach.
W przypadku takiego respa, jak na waszym serwerze, gracz ma albo 100% albo 0 szans na pojazd.

Gdzie w ostatnim poscie domagam sie zmian? Opisuje sytuacje i moje zdanie na temat fast respawn. Stwierdzam, ze grac nie bede i tyle. Nic nie wymagam. Na Omanie nadal zamierzam zestrzeliwywac helikoptery. Niestety ta gra to nie AA, wiec na jednej mapie nie gram zbyt dlugo.

gouomp

  • Moderator
  • sztabowy farmy
  • **
  • Wiadomości: 2131
  • Karma: +180/-27
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #46 dnia: 11 Kwietnia, 2012, 14:57:03 pm »
I tak nie odpowiedziałeś na moje podstawowe pytanie, ale mniejsza z tym.

Mamy zgoła odmienne zdania i dalsza dyskusja pomiędzy nami dwoma raczej będzie jałowa.

Ustosunkuję się tylko do jednej rzeczy jeszcze:

OD razu zakladam, ze grasz 'zespolowy' nie bedzie czekal na wymarzony pojazd, tylko wezmie cos innego, zrespi sie gdzies indziej.

A ja od razy zakładam, że jeżeli nie sprowadzisz sobie na serwer 30 zespołowych kolegów to możesz o tym zapomnieć. Niby w ludzi trzeba wierzyć ale mnie życie (a także multigaming) nauczyły, że taka wiara jest bezpodstawna.

Pamiętam Ciebie jako bardzo dobrego gracza z AA. Nie wiem jak radzisz sobie w BF ale wydaje mi się, że przesadziłeś z tym dostaniem się do czołgu. I to mocno.

Aha no i dalej nie rozumiem jak 20 spawnów czołgu w ciągu meczu może oferować mniejszą szansę na dostanie się do jednego niż 40 spawnów tegoż czołgu. Kuźwa no nie rozumiem, wybacz.

Over and out.

cynikt

  • Gość
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #47 dnia: 11 Kwietnia, 2012, 15:30:50 pm »
Ostatni raz tlumacze kwestie. Aby zdobyc czolg na serwerze nalezy 5s przed zabiciem pojazdu zajmowanego przez innego gracza popelnic samobojstwo. Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Rozumiem, ze na serwerze np. 2 samoloty 2 heli 4 czolgi na strone przy 16 graczach moze nie widac tego zjawiska. Wystarczy jednak, ze znajdzie sie powiedzmy 10 chetnych na heli. 8 pilotow nie dopcha sie prawie nigdy do heli. Bo ty giniesz, resp i sprint do pojawiajacego sie heli. Promuje to jedynie bezsensowne kampienie na spawnie. Nie wazne ile respow. Uzywalbym rzadziej, prawda, ale wieksza bylaby roznorodnosc i dostepnosc w dowolnym momencie zgonu.

W skrocie,[moje zdanie!]wolalbym nie miec graczy grajacych 'samemu' na serwerze, niz miec fast resp i powyzsze taktyki.

W AA mialem kilka tysiecy godzin, bo gra promowala uzywania wielu zmyslow i glowy oprocz doskonalenia celnosci/poruszania. W BF3 duzo szybciej wyszedlem na +1 KDR, a na ts gram tylko z 1 kolega, konkretnym noobem w FPS. Na pewno w obecnym wydaniu nie zagram nawet 1/10 tego co w AA.

pit-23

  • Gość
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #48 dnia: 11 Kwietnia, 2012, 15:42:36 pm »
[...] a na ts gram tylko z 1 kolega, konkretnym noobem w FPS [...]

Niech zgadnę - z Zarikiem? No kurde, ja też się z nim męczę, tyle że w AA.

zarikus

  • politiczeskaja ptica
  • *
  • Wiadomości: 1366
  • Karma: +102/-99
    • cfc
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #49 dnia: 11 Kwietnia, 2012, 16:04:14 pm »
Pit chcesz 1vs1 ?? :D Albo moze wkleic tu linki do bt ?? :D Twoje sesje powalaja na kolana :D

Tu chyba chodzi o borgira :D Ogladalem wczoraj jego staty i chyba piczkoneli ma racje :D

gouomp

  • Moderator
  • sztabowy farmy
  • **
  • Wiadomości: 2131
  • Karma: +180/-27
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #50 dnia: 11 Kwietnia, 2012, 16:11:12 pm »
Aby zdobyc czolg na serwerze nalezy 5s przed zabiciem pojazdu zajmowanego przez innego gracza popelnic samobojstwo. Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Kurde, no dobra. Ale dlaczego przy 100% spawnu (albo i więcej) nie trzeba popełniać samobójstwa?

Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Respawn ustawiony jest na 60% czasu. Ja jestem nieco mściwa bestia i w zależności od tego czym ktoś mnie pojedzie to wybieram sobie sposób zemsty. Po krótkim rzucie oka na moje statsy można dojść do wniosku, że jeżdżę/latam wszystkim czym się da. Korzystam ze wszystkich kitsów. 90% czasu gram na CFC albo White Eagle. Rzaaaaadko zdarza się, żebym nie miał czegoś do pojeżdżenia. No z helikopterami jest gorzej trochę, ale tak jest na każdym serwerze bo to chodliwy towar.

A teraz, wybacz Cynik, ale przejdę do ofensywy.

Wróćmy do kwestii zespołowości, którą tak podkreślałeś. Zespołowy gracz wejdzie do czołgu nawet jak jest tam już kierowca. Obsadzi guna albo soflam, wyjdzie naprawiać. Z tego co mówisz, wynika jednak, że Ty chcesz ten czołg prowadzić.

Druga sprawa. Sam mówisz, że szczególnie upodobałeś sobie jazdę czołgiem. Jednakże, cały czas podnosisz larum, że to nie fair jest kiedy jeden gracz zbyt często jeździ czołgiem w ciągu rundy. Uważam za słuszną Twoją uwagę, że czasem brakuje czasu na zmianę ekwipunku. Ale zaraz, zaraz... dlaczego Ci się tak śpieszy żeby po zginięciu od razu wrócić do czołgu? Przecież to jest złe, nieprawdaż?

Rozumiem, że Ty karniesz się czołgiem ze dwa razy i później jeździsz już jeepem, tak żeby inni mogli sobie też pojeździć? Rozumiem, że po zginięciu nigdy nie spawnisz się na object, na którym odrodzi się czołg. Rozumiem, że po zginięciu nie zdarza Ci się zespawnić na bazę, w której stoją czołgi? Jeżeli odpowiedzi na powyższe pytania to 3 x stanowcze potwierdzenie to ja wycofuję zarzut.

Podsumowując. Uważam że Ty, tak samo jak i ja i wielu innych, jesteś sfrustrowany tym, że po nowym patchu czołgi to jeżdżące puszki śmierci. Że helikoptery i jety teraz robią czołgom bardzo duże kuku za jednym podejściem. Że 2 RPG na tył czołgu i jeden na bok i koniec jeżdżenia. W końcu, jesteś zapewne sfrustrowany tym, że jeżeli uda Ci się wyjść zwycięsko z konfrontacji z helikopterem, naprawisz swój czołg i zdobędziesz objecta, możesz się spodziewać rychłego powrotu helikoptera, który pała do Ciebie żądzą zemsty i skupi cały swój ogień na Tobie.

I wiesz co? I jeżeli jest tak jak mówię to wcale Ci się nie dziwię. Nic a nic. Mnie też to mocno wkoorwia. Ale dla mnie popularność serwera liczy się bardziej niż mój własny interes. Oczywiście nie można mieć do Ciebie o to pretensji ale ja czuję się zobowiązany oponować kiedy podważasz zasadność ustawień na czikenowych serwerach tylko dlatego, że nie pasują one Tobie.

Proszę nie zrozum mnie źle. Nie żywię do Ciebie żadnej prywatnej animozji i nie jest moją intencją toczenie agresywnego sporu. Wymiana argumentów jest stałym elementem tego typu dyskusji i dlatego pozwoliłem sobie na nieco bardziej ofensywną taktykę.

cynikt

  • Gość
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #51 dnia: 11 Kwietnia, 2012, 16:45:09 pm »
Aby zdobyc czolg na serwerze nalezy 5s przed zabiciem pojazdu zajmowanego przez innego gracza popelnic samobojstwo. Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Kurde, no dobra. Ale dlaczego przy 100% spawnu (albo i więcej) nie trzeba popełniać samobójstwa?

Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Respawn ustawiony jest na 60% czasu. Ja jestem nieco mściwa bestia i w zależności od tego czym ktoś mnie pojedzie to wybieram sobie sposób zemsty. Po krótkim rzucie oka na moje statsy można dojść do wniosku, że jeżdżę/latam wszystkim czym się da. Korzystam ze wszystkich kitsów. 90% czasu gram na CFC albo White Eagle. Rzaaaaadko zdarza się, żebym nie miał czegoś do pojeżdżenia. No z helikopterami jest gorzej trochę, ale tak jest na każdym serwerze bo to chodliwy towar.

A teraz, wybacz Cynik, ale przejdę do ofensywy.

Wróćmy do kwestii zespołowości, którą tak podkreślałeś. Zespołowy gracz wejdzie do czołgu nawet jak jest tam już kierowca. Obsadzi guna albo soflam, wyjdzie naprawiać. Z tego co mówisz, wynika jednak, że Ty chcesz ten czołg prowadzić.
Nie w tym rzecz. Wsiadam poslusznie do czolgu jezdze z kierowca i kiedy giniemy razem JEST TO NAJLEPSZY MOMENT NA WZIECIE POJAZDU. Nie uda ci sie to jednak, jezeli przeciwnik zawsze ma blizszy szybszy spawn.
Cytat: gouomp
Druga sprawa. Sam mówisz, że szczególnie upodobałeś sobie jazdę czołgiem. Jednakże, cały czas podnosisz larum, że to nie fair jest kiedy jeden gracz zbyt często jeździ czołgiem w ciągu rundy. Uważam za słuszną Twoją uwagę, że czasem brakuje czasu na zmianę ekwipunku. Ale zaraz, zaraz... dlaczego Ci się tak śpieszy żeby po zginięciu od razu wrócić do czołgu? Przecież to jest złe, nieprawdaż?
Opisalem powyzej, JEDYNY mozliwy moment do wziecia czolgu.
Cytat: gouomp
Rozumiem, że Ty karniesz się czołgiem ze dwa razy i później jeździsz już jeepem, tak żeby inni mogli sobie też pojeździć? Rozumiem, że po zginięciu nigdy nie spawnisz się na object, na którym odrodzi się czołg. Rozumiem, że po zginięciu nie zdarza Ci się zespawnić na bazę, w której stoją czołgi? Jeżeli odpowiedzi na powyższe pytania to 3 x stanowcze potwierdzenie to ja wycofuję zarzut.
Jak stoi wolne, to bede jezdzil, az mi sie znudzi.
NIE, nie spawnie na obj i czekam. Jak jest juz nowy, owszem. Czekanie w bazie/fladze niszczy gre.
Cytat: gouomp
Podsumowując. Uważam że Ty, tak samo jak i ja i wielu innych, jesteś sfrustrowany tym, że po nowym patchu czołgi to jeżdżące puszki śmierci. Że helikoptery i jety teraz robią czołgom bardzo duże kuku za jednym podejściem. Że 2 RPG na tył czołgu i jeden na bok i koniec jeżdżenia. W końcu, jesteś zapewne sfrustrowany tym, że jeżeli uda Ci się wyjść zwycięsko z konfrontacji z helikopterem, naprawisz swój czołg i zdobędziesz objecta, możesz się spodziewać rychłego powrotu helikoptera, który pała do Ciebie żądzą zemsty i skupi cały swój ogień na Tobie.

I wiesz co? I jeżeli jest tak jak mówię to wcale Ci się nie dziwię. Nic a nic. Mnie też to mocno wkoorwia. Ale dla mnie popularność serwera liczy się bardziej niż mój własny interes. Oczywiście nie można mieć do Ciebie o to pretensji ale ja czuję się zobowiązany oponować kiedy podważasz zasadność ustawień na czikenowych serwerach tylko dlatego, że nie pasują one Tobie.

Proszę nie zrozum mnie źle. Nie żywię do Ciebie żadnej prywatnej animozji i nie jest moją intencją toczenie agresywnego sporu. Wymiana argumentów jest stałym elementem tego typu dyskusji i dlatego pozwoliłem sobie na nieco bardziej ofensywną taktykę.
Dyskutuje akurat o tym, bo nie dacie mi pomarudzic na ustawienia CQB czy Rush, mapy macie nastawione na pojazdy i przestrzen =]
Ja jedynie pokazuje wady owej konfiguracji, nie moj serwer - nie moje zasady.
Macie moze dostep do informacji ile czasu trwa srednia sesja gracza na CFC?

gouomp

  • Moderator
  • sztabowy farmy
  • **
  • Wiadomości: 2131
  • Karma: +180/-27
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #52 dnia: 11 Kwietnia, 2012, 18:38:37 pm »
Macie moze dostep do informacji ile czasu trwa srednia sesja gracza na CFC?

Takowej nie (chyba, że ja o tym nie wiem). Ale są informacje dotyczące ilości logowań i czasu spędzonego łącznie na serwerze przez poszczególnych graczy.

Borgir

  • chorąży zagrody
  • Wiadomości: 997
  • Karma: +29/-5
  • Ne timueris messorem
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #53 dnia: 12 Kwietnia, 2012, 12:48:19 pm »
Cytuj
Ale co mnie tutaj ciekawi to na jakiej podstawie uważasz, że jedna osoba (bądź dwie) kontrolujące helikopter przez całą rundę wpływa na to, że się dobrze kręci? To znaczy że co? Że 14 graczy chętnie przychodzi na serwer bo, dzięki Bogu, nie mają szans na polatanie? ;) Nie kumam...

o właśnie i nie dzięki Bogu tylko dzięki boog_pl'u ;] A poza tym CFC w sumie spoko działa i daje radę. Oman jest przesrany teraz z ustawieniami co do respa pojazdów. Są zbyt szybkie po prostu. Jak zauważyłeś, pojazdów jest tam masa, ale nie da się z nich korzystać jak do havoca albo do Vipera siądzie ze dwóch nawiedzonych killerfuckerów. Po prostu od wystartowania obydwu maszyn jest po czołgach i btrach zanim się spostrzeżesz, a nawet jak zostaną zestrzelone na tyle szybko, żeby naprawić pojazd to respawn załatwia to szybciej (tzn. zanim naprawisz czołg na B to Viper już strzela z pokładu lotniskowca). Stąd zresztą bierze się kampienie w miejscach gdzie są pojazdy w oczekiwaniu na którykolwiek i próby utrącenia helikopterów - zero piechociarstwa i funu. Stąd propozycje jak poniżej:
- przywrócić standardowy czas respawnu helikopterów - było dobrze i ludzie szanowali te maszyny - teraz ktoś zabiera havoca tylko po to żeby rozpieprzyć się nim o WTC żeby się zasadzić ze snajpą lub javelinem.
- zmienić respawn graczy z 5 sekund na 3 sekundy jak poprzednio - z tego co widać, niektórzy obchodzą za jakąśpomocą te 5 sekund i respią nie dość, że szybciej niż pozostali, to jeszcze w miejscach gdzie nie powinni (patrz dziwna mania respienia na plaży za murkami na C - Kurort.... na budynku obok flagi na F - Miasto itp). Irrhas coś może dopisze jak będzie miał okazję.
- ostatnie ale nie najmniej ważne - jeżeli jest taka możliwość skrócenie czasu pomiędzy rozgrywkami o połowę. Dzisiaj czekanie 60 sekund na załadowanie kolejnej kampanii to po prostu masakra.
Ad mortem defecatam, brzmi tak samo mądrze jak: iedem penis aquam turbent - zwłaszcza, że w łacinie prawda? :)

"Rosja to nie kraj, to stan umysłu !"


gouomp

  • Moderator
  • sztabowy farmy
  • **
  • Wiadomości: 2131
  • Karma: +180/-27
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #54 dnia: 12 Kwietnia, 2012, 13:46:13 pm »
Jak zauważyłeś, pojazdów jest tam masa, ale nie da się z nich korzystać jak do havoca albo do Vipera siądzie ze dwóch nawiedzonych killerfuckerów.

Ja ptolę no o ile się kuźwa założysz, że ktoś kto będzie chciał latać heli i tak na niego poczeka? Takie helikopterszykowe rzeźniki jak Commandos_Bfree, Falc0netti, Rickjams*kufa-cośtam* i tak Ci rozpingolą czołg jeżeli nie masz po swojej stronie równie dobrych pilotów. Jedyna różnica jest taka, że później będziesz musiał na ten czołg nieco dłużej poczekać. Ale ok.

(tzn. zanim naprawisz czołg na B to Viper już strzela z pokładu lotniskowca).

Bzdura. Zdarzyło Ci się 3 razy i generalizujesz.

Owszem jeżeli heli padnie w momencie kiedy akurat wjedziesz SAM przejąć B, to zanim go przejmiesz Viper będzie już w locie. Jeżeli mają TVkę a Ty nie podejmiesz odpowiednich kroków to mogą Cię sięgnąć zanim objecta zrobisz. Ale to jest po prostu specyfika mapy. Tak samo jest z G dla Rosjan. To są najważniejsze i najbardziej oblegane objecty tej mapy.

(...)teraz ktoś zabiera havoca tylko po to żeby rozpieprzyć się nim o WTC żeby się zasadzić ze snajpą lub javelinem.

LOL Borgir, cytując Ciebie samego: "myśl, myśl, myśl, myśl, myśl, myśl!". I tak będą balangowicze to robić i tak! Przez kilku samolubów cała drużyna będzie cierpieć i będzie więcej rund "do jednej bramki" (helikopter tylko po jednej stronie to jest dramat dla wszelkich pojazdów a także piechoty drugiej ekipy). Większość graczy ma głęboko w dupie wszystko poza własnych interesem. Zrozumcie to wreszcie.

- ostatnie ale nie najmniej ważne - jeżeli jest taka możliwość skrócenie czasu pomiędzy rozgrywkami o połowę. Dzisiaj czekanie 60 sekund na załadowanie kolejnej kampanii to po prostu masakra.

Nie ma takiej możliwości.

- przywrócić standardowy czas respawnu helikopterów - było dobrze i ludzie szanowali te maszyny -

Nie można ustawić respawnu dla poszczególnych pojazdów. Albo wszystkie albo żaden.


Podsumowując. Jeżeli chcemy bardziej piechociarskiej mapy (mi by to nawet odpowiadało bo po nowym patchu mam potwornie niskie fpsy) to warto jednak ustawić dłuższy respawn.
Jak to wpłynie na popularność serwera to już by trzeba było monitorować. Ogólnie to niedługo będzie już tylko jeden serwer więc jest szansa, że popularność nie spadnie a nawet wzrośnie dzięki skupieniu całej uwagi i manpower na jednym serwie.

Borgir

  • chorąży zagrody
  • Wiadomości: 997
  • Karma: +29/-5
  • Ne timueris messorem
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #55 dnia: 14 Kwietnia, 2012, 23:27:19 pm »
No to działajcie. Jak dla mnie długi respawn pojazdów jest oki.
Ad mortem defecatam, brzmi tak samo mądrze jak: iedem penis aquam turbent - zwłaszcza, że w łacinie prawda? :)

"Rosja to nie kraj, to stan umysłu !"


gouomp

  • Moderator
  • sztabowy farmy
  • **
  • Wiadomości: 2131
  • Karma: +180/-27
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #56 dnia: 15 Kwietnia, 2012, 02:20:36 am »
No to jeżeli Tow. Kamiendant nie ma nic przeciwko, ja, jeżeli chodzi o Omana, także nie zgłaszam sprzeciwu.

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Odp: Rotacja map na serwerze
« Odpowiedź #57 dnia: 16 Kwietnia, 2012, 13:24:17 pm »
Ja jestem za zwiększeniem czasu vehicle respawn zwlaszcza jak mnie przesladuję sprytny i cwany helikopterszczyk lub myśliwszczyk którego jakimś cudem się w końcu ubiło a on znowu za moment mnie kiluje hgw skąd.... spróbujmy dac ten 100% i oblookajmy, powinno się odbić korzystnie na robieniu objectów i przynajmniej będzie widać kto kampi na bazie czekając na heli a wtedy mu kila, bnanik lob move i zabieramy sprzęcicho :22:. A co ten kto ma media ten ma władzę  :P