Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: AA 3.0.7  (Przeczytany 8551 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

QQryQ

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #30 dnia: 22 Marca, 2010, 16:54:29 pm »
co do tej epoki kamienia łupanego to osobiscie moje odczucie jak po kilku miesiacach gry w AA3 polazłem na AA2 ;p Tym bardziej ze gralem na 1-2 mapach... nie moge sobie wyobrazic jak ja moglem tak dlugo ciagnac :D omg... tyle godzin na bc przeciez to kalectwo ;p
no ale w końcu zszedłóeś z drzewa, tfuu mostu :P i zacząłeś grać inne mapy :] strach pomyśleć co by było gdyby nie wyszła aa3 ;D ;p busted

popeq

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Marca, 2010, 16:57:21 pm »
Pewnie by zobaczyl jak sie przechodzi z helipada na Urban.. :] :P
Choc po foszku to zadnej rewelacji bym sie nie spodziewal i pewnie by sie szybko zamknal w sobie :P

[DUNNO]^fo$fik

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #32 dnia: 22 Marca, 2010, 19:30:00 pm »
Pewnie by zobaczyl jak sie przechodzi z helipada na Urban.. :] :P
Choc po foszku to zadnej rewelacji bym sie nie spodziewal i pewnie by sie szybko zamknal w sobie :P

Ty foko z brudna płetwą! A kto krzyczy non stop: "znowu foszek, qrwa!" albo "nie gram z tej strony, tam foszek rzuca nady"
brudna pała! -.-

{P-A-S}TOMO

  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1180
  • Karma: +66/-19
    • Zajefajny klan :P
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #33 dnia: 22 Marca, 2010, 19:32:49 pm »
1400 osob gra na hospie i bc w aa2? Wow, ci to maja zryte banie.

nio nio bo poczuje się urażony i będę Ci musiał pojechać bez takich mi tu proszę :P


"Musimy tworzyć dobro ze zła, bo nie ma niczego innego, z czego można by je tworzyć."

Borgir

  • chorąży zagrody
  • Wiadomości: 997
  • Karma: +29/-5
  • Ne timueris messorem
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #34 dnia: 06 Kwietnia, 2010, 15:30:04 pm »
Odkopuję a co !!

Oto odpaliłem steam'a, po trzech godzinkach mam już 66% AA3 ver. 3.0.7 i leci dalej. Niestety u mnie deploy spierdzielił sprawę, zassał plik po czym olał sprawę chąc go ssać jeszcze raz co spotkało się z moim zdecydowanym oporem w stosunku do materii. Mam w związku z tym na dysku kobyłę o objętości 3.32 GB (3.477.179 KB) o nazwie aa3.100205.fmap i nie wiem czy deploy się zesrał czy też coś mu się skopało podczas ciągania ... na koniec rano miałem okienko z jakimś błędem 0% czegoś tam więc deploya wywaliłem z dysku. Oto co zauważyłem w trakcie posługiwania się tymi dwoma programami. Deploy ustawienie bandwidth na max (bez ograniczeń - d.load rzędu 150 KB/s i to maksymalnie, średnią miał 96 KB/s co jest żałością i tyle. Steam bez żadnego ustawiania i innych zabiegów ssie AA3 const. 256 KB/s więc poprawnie jak na moje łącze.

Poprzednio ssałem też steam'em ale instalka wlazła na C i poszła się kochać z formatem. Teraz zasysam na inną partycję więc problemu nie będzie i niedługo ugryzę torcik jakim jest AA3 - tak dla funu. Z opisów wnioskuję, że jak się ktoś poduczy grać na AA3 to i w AA2 powinno lepiej iść. Chyba, że jestem w mylnym błędzie to mnie oświećcie :)
Ad mortem defecatam, brzmi tak samo mądrze jak: iedem penis aquam turbent - zwłaszcza, że w łacinie prawda? :)

"Rosja to nie kraj, to stan umysłu !"


WHT

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #35 dnia: 06 Kwietnia, 2010, 17:29:30 pm »
Ja na tej dajmy to przykład, grałem dawno dawno temu w aa2 po czym mialem formata i jakos ta gra mi umknela pozniej. Nastepnie trafilem na aa3 i gram tak od premiery. Nie tak dawno pomyslalem "a, zainstaluje sobie dwojke, duzo map i w ogole". Normalnie nie przeżyłem tempa tej gry, dla mnie jest za wolna, chcialbym nawet zeby aa3 byla ciutke szybsza.
Pzdr.  ;D

gutrix

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #36 dnia: 06 Kwietnia, 2010, 18:10:08 pm »
tez ostatnio po długiej przerwie odpaliłem AA2 i pierwsze wrażenie to nie wiedziałem czy juz biegne czy jeszcze ide tak wolna mi sie wydała.  Jednak w 3 wszystko szybciej sie dzieje. pozdro i czekamy  :m4:
 

popeq

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #37 dnia: 06 Kwietnia, 2010, 18:41:29 pm »
Borgir powiem tak.. jak przyzwyczaisz sie do AA3 to wpadajac w AA2 nie bedziesz wiedzial czy tak duuzo wypiles czy ten slow motion jest spowodowany czym innym ^^ Ale zapewniam Cie ze na pewno bedzie sie latwiej w 2 pykalo ;) Szczerze to jest teraz banal nad banaly..xD Do heli wbiegajac ze spawna 3 razy zdarzylem sie znudzic po drodze :P

Borgir

  • chorąży zagrody
  • Wiadomości: 997
  • Karma: +29/-5
  • Ne timueris messorem
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #38 dnia: 06 Kwietnia, 2010, 19:08:10 pm »
oka oka oka ... wqrwiłem się bo mi sie klawisz "win" zawiesił akurat na mout training i mnie wyj..bywało do pulpitu :( wrrrrrrrrr jak ja kocham M$ szit :(

Skończę treningi jakoś to dzisiaj wieczorkiem Wam dam nieco free fragów :P

Z ar mam wynik 7000 to dobrze?

EDIT: how come, że nie ma klawisza do jump .... to tak ma być ? spacja to zamiast F z tego co widzę ... gubię się w tym :P
Ad mortem defecatam, brzmi tak samo mądrze jak: iedem penis aquam turbent - zwłaszcza, że w łacinie prawda? :)

"Rosja to nie kraj, to stan umysłu !"


[DUNNO]^fo$fik

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #39 dnia: 06 Kwietnia, 2010, 19:27:29 pm »
w aa3 nie ma skaczacych zajaczkow  ^^

WHT

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #40 dnia: 06 Kwietnia, 2010, 20:30:09 pm »
Co osobiście uważam za jedną z zalet tej gry, inną sprawą jest to, że nieraz mało jest miejsc do "wdrapywania".

popeq

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #41 dnia: 06 Kwietnia, 2010, 23:24:42 pm »
Tak ale dzieki temu ze sa te miejsca gra jest bardziej dynamiczna i ciekawa..;) Co przy ZBH (sZarik Bunny Hopping) bylo malo fajnym rozwiazaniem dynamicznosci ^^

Borgir

  • chorąży zagrody
  • Wiadomości: 997
  • Karma: +29/-5
  • Ne timueris messorem
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #42 dnia: 07 Kwietnia, 2010, 00:15:51 am »
A teraz z innej beczki ... jakie ta kobyła ma realne wymagania bo mi coś komp jej nie chce dźwigać za bardzo :( Znaczy gra idzie, ale jakby fps na poziomie 15 w porywach do 20 i koniec. Tak ma być może ? Komp jak gdzieś pisałem to AMD X2 4800+ @2,5 GHz i grafa GF8600GT powinno ciągać a tu lipa (2 GB ramu). Stąd pytanie jakie realne wymagania bo minimalne pod tramwaj można wsadzić :(


Aha .. jest tracker z cfc AA3 może ?
Ad mortem defecatam, brzmi tak samo mądrze jak: iedem penis aquam turbent - zwłaszcza, że w łacinie prawda? :)

"Rosja to nie kraj, to stan umysłu !"


WHT

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #43 dnia: 07 Kwietnia, 2010, 00:45:58 am »
Jak na moje brakuje jednego rdzenia, ewentualnie jeszcze z 1GB ramu, ale pamięć to w sumie nie taka ważna. Odpal panel nVidii, znajdz aa3.exe i powyłączaj detale i inne duperele. Ja mam najniższe z najniższych, z resztą jak większość pewnie.
To jest właśnie cały urok tej gry. Komp, który ciągnie Crysisa potrafi usiąść prz aa3.   8o
« Ostatnia zmiana: 07 Kwietnia, 2010, 00:48:34 am wysłana przez WHT »

louis

  • Gość
Odp: AA 3.0.7
« Odpowiedź #44 dnia: 07 Kwietnia, 2010, 08:13:16 am »
Znaczy gra idzie, ale jakby fps na poziomie 15 w porywach do 20 i koniec. Tak ma być może ?

Masz zapewne 15-20 [ms] aby z tego wyliczyć [fps] musisz skorzystać ze wzoru:

X=1020/ wartość [ms]

Większość na w okolicach 16 [ms] powyłączasz pewne detale w ini zjedziesz na 11 [ms] czyli około 100 fps'ów.
Dodając jeszcze jedną zmianę uzyskasz jakieś 7[ms] czyli około 145 fps'ów.

Tracker jest ten sam co do AA2 http://battletracker.com
A nie bardzo wiem co masz na myśli odnośnie "tracker z cfc AA3"  :??



« Ostatnia zmiana: 07 Kwietnia, 2010, 08:23:06 am wysłana przez Louis »