0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
P.S.3W 2.8.5 nie gram, a spam na bridzu mijałem rushując z palcem w dupie, więc mnie akurat przepis o spawn nadach obchodził tyle co zeszłoroczny śnieg.
My jej nie ulepszamy, staramy sie to robić, i może się to nam udać lub nie. Pomysły możesz kierować do DEV-Teamu. Zasady podstawowe tej gry są ustalone tak, żeby grało sie przyjemnie. Skąd masz pewność, że twoje 'ulepszenia' idą w dobrą stronę?
A czy zmierzamy w dobrym kierunku? Odpowiedzią jest liczba chętnych i stałych bywalców na serwerze.
Po za tym w jaki sposób będziesz arbitralnie decydował o tym, kto dopuścił się z premedytacją dobicia rannego, a kto przypadkowo? Będziesz wierzył na słowo? Przesłuchiwał? W jaki sposób udowodnisz mi, że rzucony w stronę OPFORA mój granat przypadkowo, będz celowo zabił leżącego obok niego rannego? Wybacz, ale logi z serwera ci też nie pomogą.
Przestańcie robić kolejne przepisy, których egzekucja jest albo niemożliwa, albo użycie takiego przepisu będziecie sobie dawkować w dowolnym momencie.
Jeśli OPFOR staojąc nademną, nie będąc zajętym strzelaniem do kogoś innego wali mi kulkę w łeb zamiast zasekurować, to OK, troszkę perfidne, ale ja nie mam do takiej osoby ŻADNYCH PRETENSJI. Skoro stał nademną i miał do wyboru jedno bądz drugie, to szans na ratunek nie miałem żadnych, więc po co się niepotrzebnie spinać? I tak koleś dostał za mnie ROE, więc to jego strata, a nie moja.
Admin musi byc elastyczny i przede wszystkim używać głowy, kicki sa przemyslane. Napewno nikt nie jest kopany bez ostrzezen ani za nic.Jesli admin nie ma pewności to nie kopie.
Przestań namawiać do swoich indywidualnych ideologii bo większość się po prostu nie zgadza z Tobą.
Niestety jesteś w mniejszości.
Innym właśnie takie perfidne strzelanie w głowę przeszkadza ...
CytujInnym właśnie takie perfidne strzelanie w głowę przeszkadza ...To zapytam przewrotnie, jak ty parę linijek temu:"To może niech zmienią grę skoro sie niepodoba?"
Celem gry jest wykonanie misji poprzez bezpośrednie zrobienie objective bądź zneutralizowanie zagrożenia. Zabicie przeciwnika w bezpośredniej obronie własnego życia bądź życia teammate jest OK. Zastrzelenie rannego który nie jest w stanie zagrozić bezpośrednio jest morderstwem karanym przez sąd polowy, i takie właśnie zachowanie czyni z najlepszego nawet żołnierza zwykłego mordercę . Rules Of Engagement określa zasady otwarcia ognia do uzbrojonego przeciwnika który stwarza realne zagrożenie życia, nie tolerując egzekucji i morderstw. To tyle odnośnie realiów gry na które się tak chętnie powołujemy.
Zołnierza od mordercy odróznia właśnie nie dobijanie rannych. Za dobicie rannego jest sąd polowy.
Rozumiem, że ten który dobije rannego jest zadowolony ale postawmy się w sytuacji tego który leży i czeka na postawienie na nogi, żeby mógł grać dalej z innymi i możiwe, że coś jeszcze zdziałac dla teamu. Dla niego strzał w tył czaszki to koniec gry i napewno nie kojarzy się z dobrą zabawą
spojrz z 2 strony..wstanie i kogos zabije... tez bedzie game over dla kogos
nie w tą stronę ^^ przychodząc na serwer i grając na nim akceptujesz jego zasady ^^
QQ.. a wez zostaw te appy..xD posmajtaj sobie..
popeq te słowa jeszcze najlepiej podkreśliłem i napisałem te słowa kursywą czcionką. Nie... sorry... SŁOWO!Proszę Ciebie nie dorabiaj do tego wszystkiego otoczki, bo to nie ja użyłem niestosownych słów wobec admina. Pomyśl zanim coś napiszesz po raz drugi. Bo mam wrażenie, że próbujesz robić coś czego nienawidzę.