Chicken's Farm

America's Army - ver 2.8.5 => Ogólne => Wieczor z AA => Wątek zaczęty przez: Czarnypl w 19 Lipca, 2012, 12:23:59 pm

Tytuł: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Czarnypl w 19 Lipca, 2012, 12:23:59 pm
Jeśli macie jakieś propozycje, sugestie czy pomysły związane z Wieczorem z America's Army, to zamieszczajcie je właśnie w tym temacie!
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Czarnypl w 21 Lipca, 2012, 23:00:31 pm
1) Zmiana godziny jest możliwa , lecz na tą chwile wydaje się, że 21 jest optymalna
2) Tournament został ustawiony dlatego, by każda mapa była grana przez tą samą liczbe rund oraz żeby każdy z graczy mógł rozegrać je wszystkie(wiadomo, że lider daje ready, gdy obecni są wszyscy gracze)
3) Słuszna sugestia:)
4) Jak wyżej:)
5) Masz na myśli to, by wywalał on przypadkowych ludzi? Jeśli tak, to postaramy się coś z tym zrobić przy najbliższym evencie, bo trzeba przyznać, że za pierwszym razem był niezły syf:)
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 21 Lipca, 2012, 23:24:48 pm
1. Godzne mozna faktycznie zmienic na 20
2. Turnament powinien zostac, wszyscy chca grac w defie : ) CE co 40 minut jakos przezyjemy : )
3. Czasy mozna ustalic raz (np tu na forum) i zawsze beda takie same
4. To zmieni sie nastepnym razem
5. Moge siedziec jako admin
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: .error.[ICE] w 22 Lipca, 2012, 02:30:20 am
5. nie prosciej dac haslo na serwer ? zeby nie proszeni ludzie nie wbijali ?
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 22 Lipca, 2012, 16:02:42 pm
Jak się pozbyć CE już pisałem.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zabek w 24 Lipca, 2012, 20:30:03 pm
1. Czemu Swamp Raid jest pomijany w ankietach?
2. Czy tym razem będą grane trzy mapy wybrane w ankiecie (tak jak mówi regulamin), czy znowu będą dokonywane jakieś zmiany przy „zielonym stoliku”?
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: pit-23 w 24 Lipca, 2012, 20:36:28 pm
2. Czy tym razem będą grane trzy mapy wybrane w ankiecie (tak jak mówi regulamin), czy znowu będą dokonywane jakieś zmiany przy „zielonym stoliku”?

Dobrze gada. Na pewno Leśne Dziadki z Zarikiem na czele coś zamieszali :-P.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 24 Lipca, 2012, 20:42:23 pm
Bez jaj ten stolik byl czerwony :D
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Czarnypl w 24 Lipca, 2012, 20:43:47 pm
1. Czemu Swamp Raid jest pomijany w ankietach?
2. Czy tym razem będą grane trzy mapy wybrane w ankiecie (tak jak mówi regulamin), czy znowu będą dokonywane jakieś zmiany przy „zielonym stoliku”?

1. Mapa już dodana. Musiałem ją przeoczyć - mój błąd, przepraszam za niedociągnięcie:)
2. Zmiana została dokonana przy zgodzie większości graczy(z tego co pamiętam, to nie było sprzeciwów). Mapa, którą graliśmy jednocześnie została usunięta z następnych ankiet. Postaramy się, by następnym razem zagrać trzy zwycięskie mapy.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Shibby w 24 Lipca, 2012, 21:49:35 pm
Ja tam nie słyszałem pytań o zgodę na zmianę mapy (być może nie usłyszałem tego). Do moich uszu dotarła tylko informacja, że ktoś tam idzie na inny kanał ustalić inną mapę i potem było już tylko pytanie, czy Dusk może być. Do jakiś specjalnie konfliktowych ludzi nie należę, więc się już nie wykłócałem, tylko grałem. :)

Jednakże przy takim postępowaniu idea przeprowadzania ankiety na forum może całkowicie stracić sens. Wiadomo, że nie każdy musi lubić każdą mapę. Nie wiem, komu nie pasowała trzecia mapa wybrana w ankiecie i kto jako pierwszy wysunął pomysł zmiany mapy (bo przecież nie zrobiłby tego, gdyby mapa mu odpowiadała), ale taki „bunt” może w przyszłości przeprowadzić każda osoba. W efekcie sporo osób straci zapał do glosowania w ankiecie, skoro jej wyniki i tak będą lekceważone.

A przecież chyba nie o to chodzi? Wg mnie ankieta to dobry pomysł (komu zależy, to wejdzie i zagłosuje), bo łatwiej ogarnąć jej wyniki, niż robić to na TS-ie. Tylko aby miała sens, to nie należy jej deprecjonować i respektować to, co jest zapisane w regulaminie.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: pit-23 w 24 Lipca, 2012, 22:06:54 pm
Dobrze gada, polać mu, CFCN to nie PZPN, trzeba trzymać większy poziom.
Tytuł: Ustanownie imprezy cyklicza, oraz zamrożenie kanału.
Wiadomość wysłana przez: petrol w 25 Sierpnia, 2012, 14:35:14 pm
Ja tu obecny sugerują aby wprowadzić kilka zmian.
Z uwagi na to że Czarny nie nadąża z wstawianiem nowych informacji na temat przyszłych wieczorów, proponuje umieszczenie jednej informującej o tym, że impreza taka odbywa się cyklicznie w każdą Środę i niedziele o 20:30. Proponuje także dodać, że przed rozegraniem każdej mapy składy drużyn powinny być mrożone, tj: Nikt nie przychodzi i nikt nie wychodzi. Można to rozwiązać technicznie na ts w jakiś sprytny sposób oparty na przykład o uprawnienia na ts związane z możliwości dołączenia do kanału, bota mrożącego kanał lub też ustanowienie kanału moderowanym.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 25 Sierpnia, 2012, 15:07:26 pm
+ bocik do glosowania na mapy (na TS)
+ duze mapy (5+ minut) grac 4-5 rund na strone, inne 6 rund strona

Dzisiaj mozna sie zebrac w kilka osob na TS i dogadac wszystko. Petrol dasz rade kol 21 ?
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 25 Sierpnia, 2012, 15:16:35 pm
nie.
koło 23 MORZE
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Czarnypl w 26 Sierpnia, 2012, 13:52:41 pm
Słuszna sugestia związana z organizacją. Wystarczy, że nie ma mnie, albo zapomne i co niektórzy mogą się zastanawiać, czy event jest, czy go nie ma. Jednocześnie mapy wybieralibyśmy z wykorzystaniem ankiety na teamspeaku i nie pojawiałyby się sytuacje, że głos odda np. 20 osób, (na evencie pojawi się 10) i wygra mapa, którą jak sie pózniej okazuje nikt nie chce grać.

PS
Dzisiaj zrobie tylko post, mapy wybierzemy na TS.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Shibby w 26 Sierpnia, 2012, 20:04:36 pm
Głosowanie na TS rzeczywiście jest lepsze, bo głosują tylko Ci, którzy na TS w danej chwili przebywają i będą grać. Nie ma możliwości, aby każdy mógł oddać głos na trzy różne mapy?

Z tym zamrażaniem składów to też chyba dobre wyjście, bo czasami robi się lekkie zamieszanie. I stąd prośba do wszystkich. Jeżeli ktoś z Was zdecyduje się grać na danej mapie to niech gra na niej do końca, nawet jak mu nie idzie. Albo jak wie, że nie będzie miał czasu dograć jej do końca to niech też się zastanowi, czy w ogóle ma sens to, że zaczyna na niej grać. Przez takie sytuacje też się robi niepotrzebne zamieszanie, nie mniejsze niż przy dochodzeniu nowych graczy.

Ewentualne dochodzenie do drużyn można dopuścić w połowie mapy przy zmianie stron, za zgodą obu składów. Bezwzględnie powinno to być umożliwione przy zmianie mapy, z zastrzeżeniem ponownego wyboru składów, gdyby nowych graczy nie dałoby się sensownie przydzielić do wybranych drużyn w ten sposób, aby nie spowodować zbyt dużej dysproporcji pomiędzy drużynami.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Navahoo w 04 Września, 2012, 22:38:14 pm
Czas chyba abym i ja zabrał głos w tej sprawie.

1.  Jeżeli ustalone było i zaakceptowane przez większość grających, że mapy wybierane są w ankiecie to trzymajmy się tego. Ile czasu niepotrzebnie jest tracne na " co gramy może Dusk??  pada odpowiedz Nie Dusk już był" i tak w kółko. Jeżeli jest ankieta i głosują ludzie to grajmy to co chcą i nie płaczmy, że to już było.

2. Wybór składów.
 Zawsze jest z tym problem. "Wybiera Tidi" lub "wybiera Zenek" może ustalmy, że składy wybierają Ci którzy ostatni zjawili się na serwerze i problem rozwiązany.

3. Ciągłe płacze, " kurwa Franek tylko z Mietkiem grają... nie mamy szans, będą hedy z połowy mapy...itp". Wydawało mi się, iż chodzi o dobrą zabawę a nie o "fragrojty" i inne statystyki" mieliśmy miło spędzać czas a nie wiecznie płakać kto z kim gra .

To chyba na tyle co w tej chwili po chyba 3 spotkaniach mam do powiedzenia. I jeszcze jedno głosowanie na TS też uważam a dobre ale gdzieś trzeba zamieścić "łopatologiczną instrukcję obsługi" aby każdy miał możliwość wypowiedzenia się. Może rozważcie opis samego głosowania w opisie kanału głównego.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Moher w 05 Września, 2012, 07:55:23 am
Przecież do bota jest instrukcja ....
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Moher w 05 Września, 2012, 15:49:51 pm
Bocie zrozum że wybiera najlepszy - w tym wypadku ty :) :P
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 05 Września, 2012, 16:01:26 pm
Chyba ten co ma najlepsze czity :)

 :kartka-czerwona:
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Moher w 05 Września, 2012, 16:05:15 pm
truth.

ok. Dziś będzie wybierać petrol xD
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 05 Września, 2012, 16:10:47 pm
Chyba DonerKebab :)
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 05 Września, 2012, 19:34:11 pm
DonerKebab spalony STOP duzy dzis na TS STOP nowy kryptonim STOP
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 11 Września, 2012, 12:38:05 pm
Co powiecie na losowanie map. W przypdaku sprzeciwu ponad połowy zgromadzonych na kanale następowałoby ponowne losowanie.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Shibby w 17 Września, 2012, 15:50:04 pm
Wczoraj znowu pojawiły się problemy z wyborem map, co w sumie nie jest chyba niczym niespodziewanym. Padło kilka pomysłów, z których chyba ten Tididididididididididididiego był w miarę najbardziej konkretny, ale nie wiem, czy wszystko zapamiętałem, więc najlepiej niech sam zainteresowany się wypowie. :)

1. Przede wszystkim powinniśmy powrócić do odrzucania map, które już były grane, bo o ile jest trochę osób, które mogłoby non stop grać ciągle na kilku tych samych mapach, to tak samo jest trochę osób, które chciałyby zagrać na czymś innym. Chyba najmniej kontrowersji było na początku inicjatywy WzA, kiedy mapy już grane nie były później brane pod uwagę. Padły zatem propozycję, żeby na kolejnym WzA pod głosowanie poddać całą pulę map i wykreślanie rozegranych map zacząć od tego momentu na nowo. Osobiście nie czekałbym, aż rozegramy wszystkie mapy i cała zabawa od początku, bo też nic na siłę. Można byłoby zrobić coś takiego, że np. jak zostanie X map w puli (liczba X do wspólnego ustalenia), to będą do niej wracać mapy już rozegrane, według chronologiczności ich usuwania z tej puli.

2. Głosowanie na TS wydaje się być lepsze niż na forum, więc przy tym jak najbardziej można zostać, bo głosują tylko Ci, co mają zamiar grać. Jedynie trzeba pamiętać o odrzucaniu z głosowania map już rozegranych i wszystko powinno być w porządku. Można jeszcze tylko ustalić, czy przed każdą mapą oddzielne głosowanie, czy tylko jedno przed godziną 21:00. Jedno głosowanie zabierze mniej czasu. Z drugiej jednak strony głosowanie na TS jest niestety ograniczone do możliwości podania tylko jednej mapy, a poza tym część ludzi w między czasie odchodzi, a część dochodzi.

3. Tidi zaproponował, abyśmy grali po 5 rund na stronę. To też ma sens. Ewentualnie można ustalić coś takiego, że w zależności od długości czasu rundy na mapie, może być tych rund mniej lub więcej.

4. Tidi zaproponował też, abyśmy grali każdego wieczoru dwie mapy CQB i dwie mapy Open. Ma ktoś dokładną rozpiskę map z podziałem na CQB i Open (najlepiej wraz z czasami), żeby zorientować się, jakby to czasowo wyglądało przy opcji grania 4 map (po 5 rund na stronę) i uwzględnieniem koniecznych przerw pomiędzy nimi? Zastanawiam się, czy udałoby się z tym bezproblemowo wyrobić do północy. Przy obecnym systemie z reguły starczało czasu na 3 mapy, zanim wykruszyła się większość graczy.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 17 Września, 2012, 17:55:30 pm
ilość głosów podkręce na 2
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 17 Września, 2012, 19:04:00 pm
Co do map "2+2" i 4 rundy na strone jestem za.

Co do wychodzenia i placzu o mapy, teamy itd to juz mi sie nie chce pisac bo to przesada.


Serwer dzisiaj przestawie odpowiednio do grania meczy, haslo ogolne do wejscia na serwer (nie do teamow bo jest faktycznie burdel), zmienie haslo na adminke (wysle na pw tym co ja powinni miec) . Informacja ze gramy jest na forum, na ts i na facebooku wiec wystarczy.

Nalegam tez aby osoby ktore chca zagrac bylu na TS max 21:45 zeby o tej 21:00 dac "redy" i grac a nie jeszcze mapy i inne rzeczy wybierac.

Tu jest lista map z czasami : http://cfcn.pl/forumnew/index.php/topic,5973.0.html
Trzeba dopisac open,cqb i bedzie ok.


Co do nowego forum to nie widze potrzeby (po to zostal zrobiony tu nowy dzial). Sa osoby ktore maja cos do powiedzenia i milo ze tu chca cos napisac. Reszta ktora ma zamiar tylko plakac na ts ze nie takie mapy, teamy niech nie przychodzi.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Shibby w 17 Września, 2012, 19:15:30 pm
Nie ilość, tylko liczba głosów!  :12:

A z tym oddzielnym forum to chyba przesada, a już tym bardziej z tym głosowaniem startującym 3 dni wcześniej. Ja nadal twierdzę, że głosowanie na TS jest o tyle lepsze, bo głosują tylko Ci, którzy będą grać. Głosowanie może być o tej 20:45. Kto przychodzi na ostatnią chwilę albo nawet po pierwszej mapie lub po prostu zamulił, to jego strata. Komu będzie zależeć na mapach, na jakich mamy grać, to z pewnością postara się, aby być zawczasu i wziąć udział w głosowaniu.

Tworzenie dodatkowego forum, zmuszanie do rejestracji, itp. to wg mnie zbędna biurokracja. Gdyby to miał być jeszcze jakiś zorganizowany turniej ze stałymi składami i ograniczonymi zmianami w rosterach, to jeszcze bym zrozumiał. A tak to warto?


Brak hasła na serwer ma tę zaletę, że o tych WzA mogą się dowiedzieć osoby, które przypadkiem wejdą na serwer. Nie da się jakoś ustawić, żeby to, co piszą ludzie na spectatorze, było widoczne tylko dla tych, którzy zginęli w danej rundzie? Oni by mogli sobie wtedy pisać ze spectatorami i wyjaśniać im, o co chodzi z WzA. Natomiast sam Tournament Mode musi zostać (chociażby i bez haseł), bo to ułatwia zmianę stron, a dodatkowo już CE na koniec nie ma. :)

Jeszcze co do map. Dodajemy do puli mapy typu Aztec, Square, itp? W sumie niektóre nawet ciekawe na jakąś szybką rozgrywkę, ale nie wszystkie, bo nie widzę sensu grać np. na tej mapie z Yeti.
Zarik, Twoja lista map nie jest do końca poprawna. Np. zawiera Steamrollera, a brakuje SF PCR. Pewnie coś by jeszcze się znalazło.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 17 Września, 2012, 19:19:07 pm
Haslo na serwr juz jest, zagramy 1 dzien z haslem i zobaczymy czy lepiej czy nie.

Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 17 Września, 2012, 19:31:53 pm
Cytuj
Nie odbierajcie tego bezpośrednio. Kto mnie zna albo jest kumaty ten zrozumie przesłanie. A kto mnie nie zna albo nie jest kumaty to się obrazi. Dlatego polecam powyższy akapit dwa razy przemyśleć zanim pierdolnie się coś głupiego pod moim adresem.

Tidi fajnie się to czyta, ale jest to logicznie niespójne.

Po pierwsze co w przypadkach kiedy ktoś Cię zna i jest kumaty, oraz kiedy ktoś Cie nie zna i nie jest kumaty?
Po drugie ze zdania które przytoczyłem wynika, że w pozostałych dwóch przypadkach osoby powinny Cię zrozumieć jednocześnie się na Ciebie obrażając.


zna i jest kumaty. OBOJĘTNE (nie wynika ze zdania)
zna i  nie jest kumaty. OBRAZI SIĘ I ZROZUMIE PRZESŁANIE
nie zna i  jest kumaty. OBRAZI SIĘ I ZROZUMIE PRZESŁANIE
nie zna i  nie  jest kumaty. OBOJĘTNE (nie wynika ze zdania)
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 17 Września, 2012, 19:36:44 pm
Lista map na podstawie http://www.teamwarfare.com/rules.asp?set=America's+Army+NA+Ladder+Rules 6v6 Objective Map List

Border
(http://img339.imageshack.us/img339/825/bordero.png)
Border.aao 7min OPEN

Bridge Crossing
(http://img825.imageshack.us/img825/6121/bridgey.png)
Bridge.aao ?min OPEN

Bridge Crossing SE
(http://img228.imageshack.us/img228/3452/bridgese.png)
Bridge_SE.aao 8min OPEN

Dusk
(http://img822.imageshack.us/img822/3046/duskc.png)
Dusk.aao 6min CQB

FLS Assault
(http://img402.imageshack.us/img402/218/flsm.png)
FLS.aao ?min OPEN

HQ Raid
(http://img820.imageshack.us/img820/8008/hqraid.png)
HQ_Raid.aao 6min OPEN

Insurgent Camp
(http://img337.imageshack.us/img337/6476/insurgentcamp.png)
Insurgent_Camp.aao 6min CQB

JRTC Farm Raid
(http://img59.imageshack.us/img59/2752/jrtcfarm.png)
JRTC_Farm.aao 8min OPEN

Mountain Ambush
(http://img811.imageshack.us/img811/8466/mountainambush.png)
Mountain_Ambush.aao 8min OPEN

Mountain Pass
(http://img138.imageshack.us/img138/5381/mountainpass.png)
Mountain_Pass.aao 8min OPEN

Mountain Pass SE
(http://img837.imageshack.us/img837/6716/mountainpassse.png)
Mountain_Pass_SE.aao 8min OPEN

MOUT McKenna
(http://img836.imageshack.us/img836/5610/moutmckenna.png)
MOUT_McKenna.aao 5min CQB

Pipeline
(http://img571.imageshack.us/img571/5259/pipeline.png)
Pipeline.aao 6min CQB

SF Pipeline
(http://img17.imageshack.us/img17/2307/pipelinesf.png)
Pipeline_SF.aao 6min CQB

Radio Tower
(http://img685.imageshack.us/img685/2871/radiotower.png)
Radio_Tower.aao 8min OPEN

River Basin
(http://img13.imageshack.us/img13/6734/riverbasin.png)
River_Basin.aao 8min OPEN

SF Arctic
(http://img3.imageshack.us/img3/4340/sfarctic.png)
SFarctic.aao 7min OPEN

SF Blizzard
(http://img525.imageshack.us/img525/6034/sfblizzard.png)
SFblizzard.aao 6min CQB

SF Courtyard
(http://img689.imageshack.us/img689/674/sfcourtyard.png)
SFCourtyard.aao 6min CQB

SF CSAR
(http://img834.imageshack.us/img834/7963/sfcsar.png)
SFcsar.aao 6min CQB

SF Dockside
(http://img13.imageshack.us/img13/7620/sfdockside.png)
SFDockside.aao 6min CQB

SF Extraction
(http://img33.imageshack.us/img33/7026/sfextraction.png)
SFextraction.aao 6min CQB

SF Hospital
(http://img705.imageshack.us/img705/2480/sfhospitalw.png)
SFhospital.aao 6min CQB

SF Oasis
(http://img651.imageshack.us/img651/4973/sfoasis.png)
SFoasis.aao 7min CQB

SF PCR
(http://img211.imageshack.us/img211/11/sfpcr.png)
SFPCR.aao 7min CQB

SF Recon
(http://img594.imageshack.us/img594/2295/sfrecon.png)
SFrecon.aao ?min OPEN

SF Sandstorm
(http://img13.imageshack.us/img13/8549/sfsandstorm.png)
SFsandstorm.aao 7min CQB

SF Taiga
(http://img208.imageshack.us/img208/2651/sftaiga.png)
SFtaiga.aao 7min OPEN

SF Village
(http://img818.imageshack.us/img818/8200/sfvillage.png)
SFvillage.aao 7min CQB

SF Water Treatment
(http://img52.imageshack.us/img52/9950/sfwatertreatment.png)
SFWaterTreatment.aao 7min CQB

Swamp Raid
(http://img822.imageshack.us/img822/1200/swampraid.png)
Swamp_Raid.aao 7min OPEN

Colapsed Tunnel
(http://img259.imageshack.us/img259/943/tunnelm.png)
Tunnel.aao ?min CQB

Urban Assault
(http://img585.imageshack.us/img585/2042/urbanassault.png)
Urban_Assault.aao 6min CQB

Weapons Cache
(http://img692.imageshack.us/img692/1206/weaponscache.png)
Weapons_Cache.aao 7min CQB

Weapons Cache SE
(http://img145.imageshack.us/img145/2050/weaponscachese.png)
Weapons_Cache_SE.aao 8min CQB

Woodland Outpost
(http://img515.imageshack.us/img515/9291/woodlandoutpost.png)
Woodland_Outpost.aao 6min OPEN
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 17 Września, 2012, 19:37:28 pm
Cytuj
Nie odbierajcie tego bezpośrednio. Kto mnie zna albo jest kumaty ten zrozumie przesłanie. A kto mnie nie zna albo nie jest kumaty to się obrazi. Dlatego polecam powyższy akapit dwa razy przemyśleć zanim pierdolnie się coś głupiego pod moim adresem.

Tidi fajnie się to czyta, ale jest to logicznie niespójne.

Po pierwsze co w przypadkach kiedy ktoś Cię zna i jest kumaty, oraz kiedy ktoś Cie nie zna i nie jest kumaty?
Po drugie ze zdania które przytoczyłem wynika, że w pozostałych dwóch przypadkach osoby powinny Cię zrozumieć jednocześnie się na Ciebie obrażając.


zna i jest kumaty. OBOJĘTNE (nie wynika ze zdania)
zna i  nie jest kumaty. OBRAZI SIĘ I ZROZUMIE PRZESŁANIE
nie zna i  jest kumaty. OBRAZI SIĘ I ZROZUMIE PRZESŁANIE
nie zna i  nie  jest kumaty. OBOJĘTNE (nie wynika ze zdania)

Takie problemy to na samosi sobie rozwiazywac bedziecie :D
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 17 Września, 2012, 19:47:04 pm
Chce pomóc Tidiemu dobrze myśleć.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 17 Września, 2012, 20:30:36 pm
Ty jesteś za to kumaty do potęgi  :icon_mrgreen:
większej od jeden :icon_mrgreen:
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Shibby w 17 Września, 2012, 20:52:51 pm
Ja bym dodał jeszcze Square (skoro jest Glass Kill House, to taka mapa chyba tym bardziej pasuje do klimatu AA) i SF Refinery. Można jeszcze ewentualnie pomyśleć o MP_Pipeline. To jest chyba Pipeline z wersji AA3 (czyli z dodatkowymi przejściami i pomieszczeniami), ale w klimacie AA2. :)
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 17 Września, 2012, 21:20:21 pm
Tidi
masz tu pełną liste map z gry
name;type;time1;time2;time3
Border.aao;O;;;
Bridge.aao;O;;;
Bridge_SE.aao;O;;;
Dusk.aao;C;;;
FLS.aao;O;;;
HQ_Raid.aao;O;;;
Insurgent_Camp.aao;C;;;
JRTC_Farm.aao;O;;;
Mountain_Ambush.aao;O;;;
Mountain_Pass.aao;O;;;
Mountain_Pass_SE.aao;O;;;
MOUT_McKenna.aao;C;;;
MP_Aztec.aao;C;;;
MP_Berg.aao;O;;;
MP_Breakout.aao;C;;;
MP_Bridge_Construction.aao;O;;;
MP_Glass_Kill_House.aao;C;;;
MP_Ice.aao;O;;;
MP_Monkey_Island.aao;O;;;
MP_Rummage.aao;C;;;
MP_SF_Refinery.aao;C;;;
MP_Shipment.aao;C;;;
MP_Square.aao;C;;;
MP_Urban_Assault_SE.aao;C;;;
MP_UT04.aao;C;;;
Pipeline.aao;C;;;
Pipeline_SF.aao;C;;;
Radio_Tower.aao;O;;;
River_Basin.aao;O;;;
SFarctic.aao;O;;;
SFblizzard.aao;C;;;
SFCourtyard.aao;C;;;
SFcsar.aao;C;;;
SFDockside.aao;C;;;
SFextraction.aao;C;;;
SFhospital.aao;C;;;
SFoasis.aao;O;;;
SFPCR.aao;C;;;
SFrecon.aao;O;;;
SFsandstorm.aao;C;;;
SFtaiga.aao;O;;;
SFvillage.aao;C;;;
SFWaterTreatment.aao;C;;;
Swamp_Raid.aao;O;;;
Tunnel.aao;C;;;
Urban_Assault.aao;C;;;
Weapons_Cache.aao;C;;;
Weapons_Cache_SE.aao;C;;;
Woodland_Outpost.aao;O;;;
zapisz sobie to jako csv i otwórz exelem, potem dopisz typy i czasy i wrzuć spowrotem
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 18 Września, 2012, 10:01:51 am
;Map;Typ;TWL 4v4 Objective Ladder;TWL 6v6 Objective Ladder;
Border.aao;O;6;7;
Bridge.aao;O;6;;
Bridge_SE.aao;O;;8;
Dusk.aao;C;5;6;
FLS.aao;O;;;
HQ_Raid.aao;O;5;6;
Insurgent_Camp.aao;C;5;6;
JRTC_Farm.aao;O;6;8;
Mountain_Ambush.aao;O;6;8;
Mountain_Pass.aao;O;7;8;
Mountain_Pass_SE.aao;O;8;8;
MOUT_McKenna.aao;C;5;5;
MP_Aztec.aao;C;;;
MP_Berg.aao;O;;;
MP_Breakout.aao;C;;;
MP_Bridge_Construction.aao;O;;;
MP_Glass_Kill_House.aao;C;;;
MP_Ice.aao;O;;;
MP_Monkey_Island.aao;O;;;
MP_Pipeline.aao;C;;;
MP_Rummage.aao;C;5;5;
MP_SF_Refinery.aao;C;;;
MP_Shipment.aao;C;;;
MP_Square.aao;C;;;
MP_Urban_Assault_SE.aao;C;;;
MP_UT04.aao;C;;;
Pipeline.aao;C;5;6;
Pipeline_SF.aao;C;;;
Radio_Tower.aao;O;;8;
River_Basin.aao;O;6;8;
SFarctic.aao;O;7;7;
SFblizzard.aao;C;5;6;
SFCourtyard.aao;C;5;6;
SFcsar.aao;C;5;6;
SFDockside.aao;C;5;6;
SFextraction.aao;C;;6;
SFhospital.aao;C;5;6;
SFoasis.aao;O;5;7;
SFPCR.aao;C;;7;
SFrecon.aao;O;;;
SFsandstorm.aao;C;5;7;
SFtaiga.aao;O;;7;
SFvillage.aao;C;7;7;
SFWaterTreatment.aao;C;6;7;
Swamp_Raid.aao;O;5;7;
Tunnel.aao;C;5;;
Urban_Assault.aao;C;5;6;
Weapons_Cache.aao;C;5;7;
Weapons_Cache_SE.aao;C;6;8;
Woodland_Outpost.aao;O;5;6;
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Shibby w 07 Października, 2012, 22:33:28 pm
Dzisiaj WzAA rozpoczął się wcześniej, niż było ustalane. Podobno było jakieś info na TS, ale wczoraj go nie zauważyłem (szczerze mówiąc to nadal nie widzę), a dzisiaj jak wszedłem na TS, to już wszystko się zaczęło, chociaż dopiero powinno trwać głosowanie na mapy.

Pytałem się na TS, czy to jakaś stała zmiana, czy też w środę gramy wg starych zasad. Nikt mi nie potrafił odpowiedzieć na to pytanie. Wszyscy sprawiali wrażenie tak samo zdezorientowanych jak ja.

To nie są gorzkie żale (chociaż może w sumie i są  :12:). Po prostu chciałbym wiedzieć, o której w środę będzie głosowanie na mapy, a o której rozpoczęcie gry. Postaram się wtedy tak zaplanować swój czas, aby zdążyć na WzAA. Nie robi mi różnicy, czy zaczniemy grać o 20:30, czy o 21:00, aczkolwiek chciałbym wiedzieć to chociaż te kilka godzin wcześniej.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 07 Października, 2012, 23:57:40 pm
Jako podkanal na WzAA jest "Dzisiaj 20:30" to oznacza ze o 20:30 a nie o 20:50 (mniej wiecej tak sie pojawiles a chwile wczesniej zaczelismy grac). Nie byla to 21 ale po ponad polowe osob i tak trzeba chodzc po TS i pytac sie czy maja ochote zagrac.
Czesc idzie do pracy wiec jak juz zejda sie osoby na TS to chca grac a nie czekac na jedna osobe.

Nie wiem co chcesz osiagnac postem tutaj. Zobaczylem Cie na TS, wszedlem do Ciebie na kanal i mowie zebys wszedl grac. Ty oczywiscie foch "bo ja nie wiem gdzie, nie wiem jak, nie wiem na czym" . Pierwszy raz z nami grales ????

Konczac to co i tak nie ma sensu.

Potrzebna jest osoba ktora sie tym zajmie. Napisze do Czarnego zeby dal info na fb, w dzien wieczoru przejdzie sie po TS i poprosi zeby ktos zagral, ustawi serwer, dopiluje ze wszystko zaczynalo sie o 21:00!


Chetny niech napisze do mnie pm na forum lub na TS to dam haslo do serweru.


Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: Shibby w 08 Października, 2012, 18:27:44 pm
Jako podkanal na WzAA jest "Dzisiaj 20:30" to oznacza ze o 20:30 a nie o 20:50 (mniej wiecej tak sie pojawiles a chwile wczesniej zaczelismy grac). Nie byla to 21 ale po ponad polowe osob i tak trzeba chodzc po TS i pytac sie czy maja ochote zagrac.
Ale w opisie kanału nadal jak byk jest napisane, że głosowanie startuje o 20:45. Wcześniej było ustalane, żebyśmy zaczęli się zbierać na TS o 20:30, zrobili głosowanie o 20:45 i zaczęli grać o 21:00. Nawet gdybym wcześniej zauważył zmianę nazwy kanału z "Info" na "Info. Dzisiaj 20:30" to podejrzewam, że za nic bym nie wpadł na to, że może chodzić o to, aby zacząć grać wcześniej. Pomyślałbym, że chodzi o rozpoczęcie zbiórki na kanale, szczególnie że w jego opisie była podana godzina 20:45 jako rozpoczęcie głosowania na mapy, a te odbyło się wczoraj wcześniej.

Poza tym jak wspomniałem, spóźniłem się, bo coś mi nagle wypadło, ale wiedziałem, że do 21:00 zdążę. Byłem świadomy tego, że zapewne stracę możliwość udziału w głosowaniu na mapy (a w takim wypadku nawet bym nie mruknął, gdyby wybrane mapy mi nie pasowały, moja strata), ale zdążę na wybór składów i rozpoczęcie gry. Przez tę zmianę rozpoczęcia gry nie zdążyłem.

Czesc idzie do pracy wiec jak juz zejda sie osoby na TS to chca grac a nie czekac na jedna osobe.
Nie zdążyłem, ale nie widziałbym w tym problemu, gdybym wiedział o zmianie godziny wcześniej. Nie mam pretensji o to, że niektórzy chcą wcześniej zacząć grać. Ja też mogę zacząć wcześniej. Chodzi mi tylko o to, aby osoba podejmująca decyzję o zmianie zasad, wyraźnie to zakomunikowała (np. na forum, na facebooku, czy jednoznacznym opisem na TS).

Jak większość nie chce czekać do ustalanych wcześniej godzin, tylko zacząć grać wcześniej, to też nie ma problemu. Ale to też wypada wcześniej jasno określić, że głosowanie na mapy i rozpoczęcie gry może zacząć się w każdej chwili i jak ktoś nie chce tego przegapić, to niech czatuje na TS jak najwcześniej. Teraz się okazało, że czekalibyście tylko na jedną osobę, a kiedyś może się okazać, że przez to "spóźni" się 5 osób, nawet jak przyjdą "na czas". Dlatego wg mnie powinno być tak, że albo zaczynamy grać, jak się zbierze X osób albo o określonej godzinie - to powinno być zawczasu określone.

Wyobraź sobie, że umawiasz się z kumplami na wybrane dni na piwko o 21:00. Pewnego wieczoru przychodzisz tam gdzie zawsze, a okazuje się, że oni już poszli po prowiant i zaczęli bez Ciebie, bo uznali, że po co mają czekać, skoro już zebrało się ich wystarczająco dużo. I mniejsza o to, że nigdy wcześniej nie zaczynali przed tą 21:00. Pewnie byłbyś taką sytuacją zaskoczony i pewnie niezbyt zadowolony. Żadna z tego tragedia, ale na pewno pewien niesmak by się pojawił. Nie chciałbyś się w takiej sytuacji dowiedzieć, czy następnym razem też mają zamiar zacząć wcześniej?

Nie wiem co chcesz osiagnac postem tutaj.
Dowiedzieć się, o której zaczynamy w środę.

Zobaczylem Cie na TS, wszedlem do Ciebie na kanal i mowie zebys wszedl grac. Ty oczywiscie foch "bo ja nie wiem gdzie, nie wiem jak, nie wiem na czym" . Pierwszy raz z nami grales ????
Tak, pierwszy raz przy takiej dezinformacji. Za drugim podejściem powiedziałeś mi już, na jakiej mapie i przerzuciłeś na kanał (albo ktoś inny), do którego nie znam hasła (nie, "team1" nie działa) i już na IC grałem mimo tego focha.  :14:

Konczac to co i tak nie ma sensu.

Potrzebna jest osoba ktora sie tym zajmie. Napisze do Czarnego zeby dal info na fb, w dzien wieczoru przejdzie sie po TS i poprosi zeby ktos zagral, ustawi serwer, dopiluje ze wszystko zaczynalo sie o 21:00!

Chetny niech napisze do mnie pm na forum lub na TS to dam haslo do serweru.
Mam nadzieję, że to nie foch z powodu mojego focha, tylko jakieś bardziej przyziemne sprawy.
Tytuł: Odp: Wieczór z America's Army 2 - sugestie, porady propozycje
Wiadomość wysłana przez: petrol w 09 Października, 2012, 14:27:04 pm
Nie chce się wtrącać ale Shibby ma racje. Zaczeło się wcześniej niż ustalone. Tak na prawdę to nawet zanim głosowanie się skończyło na na dobre.