Chicken's Farm

Battlefield 3 => Battlefield 3 - Strefa Sejsmiczna => Wątek zaczęty przez: kurczak w 30 Października, 2011, 13:24:54 pm

Tytuł: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 30 Października, 2011, 13:24:54 pm
Jakie mapy, jakie tryby i ile rund do rotacji map ?

These are the different maps that are available in the Battlefield 3 PC base game. Each map is available in every gamemode.

Map names:

Grand Bazaar
Teheran Highway
Caspian Border
Seine Crossing
Operation Firestorm
Damavand Peak
Noshahar Canals
Kharg Island
Operation Metro




Base game modes:

Conquest
Rush Large
TeamDeathMatch
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 30 Października, 2011, 13:31:26 pm
Dopóki nie znamy preferencji graczy, które nie miały możliwości się wykrystalizować w tak krótkim czasie, proponuję rotację wszystkich map i wszystkich trybów.

Zauważyłem, że do tej pory rotacja była na mapach ale już nie w trybach, tzn. cały czas był tryb szturmu (wyprostujcie jeżeli się mylę).

Pytanie czy da radę robić rotację i map i trybów jednocześnie?
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 30 Października, 2011, 13:34:06 pm
Da się, raz mapa rush, potem ta sama conquest, potem może być teamdeathmatch więc jedną mapę możemy grać na 3 sposoby.

Wybrane obecnie mapy są mapami mniejszymi pod 32 sloty i bardziej pod piechotę, celowo zostały pominięte mapy duże (64 slot) gdzie jest przewaga pojazdów i samolotów. Czekam na opinię tych którzy graja cały czas - ja niestety nie gram, więc mogę tylko teoretyzować.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 30 Października, 2011, 14:13:30 pm
Ja zagłosowałem na pełen zestaw. Na razie jesteśmy w fazie badania co i jak więc warto byłoby sprawdzić różne opcje.

No ale argument Tov. Komiendanta dotyczący wielkości map i preferencji dla tych faworyzujących działania piechoty uznaję za bardzo sensowny.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: Lalus_O w 30 Października, 2011, 18:12:30 pm
Mysle ze po tych paru dniach grania ustawienie map tylko pod piechote (w niektorych pojazdy itd) jest bardzo dobrym posunieciem. Te 5 map podpowiedzielismy Kurczakowi, poniewaz na serwer 32 slotowy sa idealne. Duze mapy sa po prostu nie ciekawe w liczbie 32 graczy. Na pewno na Caspian Border nikt nie chce biegac i sie szukac. Rozmawiajac dzisiaj z reszta, ktorzy graja, wydaje mi sie ze moglyby byc przynajmniej 2 tryby. Rush + Conquest. 2 najlepsze i najbardziej grywalne. Chociaz ja osobiscie wole conquest od rushu. Dla urozmaicenia, zeby bylo troche pojazdow chociaz mozna dodac jeszcze Teheran Highway.

P.S najpierw wszystkie mapy na rush a pozniej po zakonczeniu rotacji map, nastepny tryb, czyli np conquest. A po 1 runde na Attak i 1 na Defend mysle ze wystarczy. Jak dzisiaj przestawiles Kurczaku na 2 razy atak i 2 razy obrona na kazdej mapie to pozniej sie juz to ciagnelo. Lepiej po 1 razie na kazde.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 30 Października, 2011, 19:14:25 pm
Bardzo dziękuję za cenne uwagi, tez jestem zdania, że zestaw 5 map na Rush a potem to samo na conquest  w wersji 1xA + 1xD będzie najbardziej miodny. Dodam Teheran na końcu stawki.

A jak opinie o Noshahar Canals ? Mapa z wzięciem czy niekoniecznie ?  Pytam bo dzisiaj dałem zamiast niej Seine Crossing
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 30 Października, 2011, 20:25:51 pm
Ale były już na Farmie próby grania na tych większych mapach? Ja grałem na innym serwerze na Caspianie przy jakoś 20 graczach na serwerze i nie było źle. Trzeba tylko pojazdów używać a nie z buta biegać na drugi koniec mapy.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 30 Października, 2011, 20:33:55 pm
Była taka mapa na początku - mówili, że za duża ale może na odmianę nie będzie źle.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: .error.Waski^ w 31 Października, 2011, 02:04:39 am
duże mapy nie są złe można jak co dołożyć jedną open mapę np: Tehran Highway a tryb rush [ :)]
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: Lalus_O w 31 Października, 2011, 13:29:15 pm
Z tego co zauwazylem mapa Noshahar Canals bardzo lubiana i zawsze praktycznie przy zmianie na nia byla pelna. Mozna ja dodac i wokol tych 6 podanych map oscylowac.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: .error.[ICE] w 31 Października, 2011, 15:54:07 pm
Jak dla mnie to co jest tera jest ok , mozna by dozucic jakas fajna mape jeszcze do tego ale ustawienia co sa tera sa git :)
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: Austin w 31 Października, 2011, 17:04:50 pm
Dla mnie tez pasowało tak jak do tej pory , czyli 5 mapek w trybie rush, kazda drużyna broni i atakuje.
Wydaje mi się że rush to najbardziej grywalny  typ  rozgrywki  :02:
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: Irrhas w 31 Października, 2011, 17:20:14 pm
Jest spoko;a może by jeszcze do tych obecnych mapkę nocną czyli (jeżeli mnie pamięć nie myli) Teheran Highway?
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: .error.[ICE] w 31 Października, 2011, 17:36:39 pm
eee do dupy ten conquest jest wylaczcie to poraszka ludzie marudza strasznie na to nikomu sie to nie podoba
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: .error.[acab] w 31 Października, 2011, 17:41:54 pm
Mi ten conquest tez nie lezy bylbym za zostaiwniem trybu rush 1xA 1xD czyli tak jak bylo do tej pory :) Mapki te co sa jak najbardziej odpowiadaja chyba wiekszosci :)
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: Lalus_O w 31 Października, 2011, 17:50:42 pm
pierdolicie :D
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: louis w 31 Października, 2011, 18:30:21 pm
pierdolicie :D

x2
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 31 Października, 2011, 20:39:42 pm
No to obserwujcie frekwencję i jutro się zdecyduje.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 31 Października, 2011, 22:41:16 pm
Nie wiem czemu ten podbój tak się Wam nie podoba. Był dzisiaj ustawiony na Metrze i Bazarze jak ja grałem i było całkiem przednio. Trochę ciaśniej ale za to więcej akcji. Frekwencja była na full i nie widziałem, żeby ktoś narzekał (przynajmniej w konsoli, która to nie jest w tej grze zbyt popularna).

Jak się logowałem to było na Teheranie i był komplet luda.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: .error.Waski^ w 01 Listopada, 2011, 00:04:08 am
trzeba zostawić rush jest dużo lepszy chyba że damy flagi na wybranych mapach ... bo bazar z flagami to lipa metro też
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: .error.[acab] w 01 Listopada, 2011, 10:35:19 am
Zauwazylem jeszcze ze jak jest tryb conquest to gra chodzi mniej plynniej i bardziej laguje.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: Lalus_O w 01 Listopada, 2011, 16:02:40 pm
Zauwazylem jeszcze ze jak jest tryb conquest to gra chodzi mniej plynniej i bardziej laguje.

Wina sprzetowa, nie trybu. U mnie wszystko bardzo dobrze chodzi obojetnie na jakim trybie.
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 01 Listopada, 2011, 21:05:52 pm
U mnie wszystko bardzo dobrze chodzi obojetnie na jakim trybie.

U mnie to samo. Totalne zero laga na Farmie. Ja grywam też trochę na Caspianie (nie ukrywam, że to moja ulubiona mapa) na innych serwerach. Caspian jest ponoć bardzo wymagający graficznie i tak jak grywam to głównie jest ustawiony na Conquest Large i też zero lagów (przy pingach nawet 70, gdzie na Farmie mam 40).
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: fo$fik w 04 Listopada, 2011, 22:53:46 pm
A ja lubie conquest ;) szczegolnie na mapach typu metro ;)
Tytuł: Re: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: hausgestapo w 15 Listopada, 2011, 21:46:19 pm
Caspian Border + Firestorm (mam nowy joystick)
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: cynikt w 01 Kwietnia, 2012, 19:00:39 pm
Witam!
Od razu zaznaczam, ze w BF3 nie gralem na waszych serwerach. W AA gralem kilkaset godzin na Moscie i Szpitalu, ostatnio jako Dr.E.Adlocks. Chcialbym poruszyc sprawe ustawien serwera.
Rozumiem, ze macie 'tylko' 32 sloty, widze jednak, ze posrod map sa jedynie najwieksze. Dobra opcja byloby wprowadzenie map, ktore sa niegrywalne przy wiekszej ilosci graczy: Teheran,Seine, cos z B2K.
Dlaczego w rotacji nie ma szturmu? Ten tryb bardziej przypomina mi AA =] Szczegolnie na wiekszych mapach z 32 graczami. Wystarczy podniesc liczbe ticketow.

NAJWAZNIEJSZE: zlikwidujcie Fast Vehicle Respawn. Z tego co czytalem na forach przez kilka miesiecy, nie ma nic bardziej frustrujacego niz zniszczenie czolgu/heli i za 30 sekund jego powrot. Odbije sie to negatywnie na frekwencji.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: pit-23 w 01 Kwietnia, 2012, 22:38:46 pm
Dlaczego w rotacji nie ma szturmu? Ten tryb bardziej przypomina mi AA =]

Bo pewne boty przyzwyczaiły się do latania myśliwszczykami, i zapomniały jak się biega :-D :-P.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 01 Kwietnia, 2012, 23:20:58 pm
Hej Cynik.

Otóż stał jeden serwer przez pewien czas na rushowych mapach. I oprócz pierwszych 2 tygodni to stał pusty. Do kręcenia były tylko 2 osoby (no chyba, że Kurczak na TSie wyprosił kogoś, żeby pomógł kręcić).

Później były też sugestie, żeby zrobić hardcore i wtedy miał się kręcić jak ta lala... znowu stał pusty.

Szybszy respawn jest zrobiony pod graczy, którzy stanowią większość na farmowych serwerach BF3 - kierowców i pilotów. Jako że Ci, którzy ten serwer kręcą (Ja i Kurczak, no może czasem Borgir) lubują się w sprzętach, i jako, że serwery przez pewien czas miały niezłą popularność na CQ, to tak właśnie zostało.

Dodatkowo, serwery mają całą rzeszę stałych, regularnych graczy, którzy przychodzą właśnie po to, żeby pojeździć/polatać. Głupio byłoby ich teraz olewać.

Ale z doświadczenia wiem, że Tow. Kamiendant jest bardzo otwarty na sugestie więc warto poczekać na jego komentarz.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: pit-23 w 02 Kwietnia, 2012, 03:00:10 am
Hej Cynik.

O kurde, już się spiąłem, że mnie tu cynikiem nazywasz (jak ja co najwyżej forumowy smerf zgrywus spamer) i szykowałem ripostę, ale w porę się zorientowałem że to nick (no prawie) poprzedniego posta  :-DDD.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 02 Kwietnia, 2012, 04:33:22 am
Pituszkin... czy ja kiedykolwiek zwróciłem się do Ciebie inaczej niż "Miszczu"?
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 02 Kwietnia, 2012, 11:51:58 am
Zróbmy w takim razie na drugim serwerze coś szturmowego z normalnym vehicle respawnem. Osobiście tez uważam, że szybki respawn niszczy osiągnięcia przeciwnika: np zestrzelenie lepszego śmigłowca czy upierdliweg czołgu. jestem nawet skłonny dać wnioskującemu adminkę, żeby zmobilizować do rozkręcania serwera.

Normalny vehicle respawn był ćwiczony kilka razy, obecnie na omanie przesiadują głównie zapaleńcy niszczenia sprzętu więc się sprawdza ale na drugą mapę byłoby ok.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: cynikt w 02 Kwietnia, 2012, 18:25:05 pm
Z moich obserwacji wynika, ze szybki respawn przyciaga nowych graczy, ktorzy odblokowuja dodatki. Po pewnym czasie nikogo juz nie bawi ciagla wymiana z 1 przeciwnikiem. Szczegolnie po patchu, gdzie lepiej wziac RPG i we 2 niszczyc czolgi w kilka sekund.
Jezeli ustawicie serwer na mix conquest large / rush z mozliwoscia glosowania /1... z najbardziej popularnymi mapami, nie widze problemow z frekwencja na serwerze. Jak dostane instrukcje obslugi, to moge pomoc w rozkreceniu serwera.
W trybie rush wystepuja pojazdy =]
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 02 Kwietnia, 2012, 19:18:26 pm
Owszem są pojazdy ale to nie to samo co CQ. Szybki respawn przy Rushu oczywiście nie wchodzi w grę, bo jest to nie fair wobec jednej ze stron (atakujący na Bazarze mają ciągle czołg, broniący na Peaku mają ciągle heli itd.). Ale na CQ to inna sprawa. Od 5 miesięcy White Eagle są kierowane do graczy, którzy wchodzą właśnie po to, żeby pojeździć albo polatać. Dlatego mapy i tryby są pod nich dobrane.

Są 4 mapy, które oferują najwięcej możliwości polatania i pojeżdżenia i tacy gracze właśnie przychodzą (w serwer browserze wybierają takie opcje żeby właśnie na takie mapy/tryby trafić), tacy gracze mają dodany serwer do ulubionych. Na te serwery nie przychodzą gracze przypadkowi. Ktoś kto chce pospamować na metrze i porobić łatwe fragi nie przychodzi walczyć z czołgami i helikopterami.

Do rzeczy. Szybszy  respawn (a nie szybki, bo nie wolno tego mylić) ma służyć temu, żeby Ci gracze, którzy chcą powalczyć pojazdami mogli być w ciągłej akcji, bez skakania po spawnie w dziesięciu i bicie się o to kto wejdzie do pojazdu.

Na początku istnienia serwerów byłem zwolennikiem mixed-mode rotation. Niesety, rzeczywistość szybko wskazała na to, że rotacja nie służy dobrze popularności serwera. Ktoś kto chciał pograć na CQ wychodził jak zobaczył, że jest zmiana na Rush i nielubianą mapę. Owszem, możesz powiedzieć, że wyjdą jedni, przyjdą inni. Z tymże... nie wiem czy jesteś obeznany ze specyfiką serwerów multigaming ale exodus do 10-12 graczy po zmianie mapy w godzinach wieczornych powoduje, że już tego serwera do fulla nie pokręcisz.

Z moich obserwacji z kolei wynika, że najpopularniejsze serwery (za gametracker.com) są skierowane do konkretnej grupy graczy i ograniczają swoją ofertę do kilku map na jednym trybie. Misz-masz nie służy dobrze popularności serwera.

Ten tryb bardziej przypomina mi AA =] Szczegolnie na wiekszych

Ja też czuję nostalgię ale... ta gra nie ma przypominać piechociarskiej symulacji dla skillowców jaką była AA. Seria BF w swojej istocie zawsze skupiała się na sprzęcie (no BF3 od tego odbiega trochę niestety). Dlatego też, mimo iż tęsknię za AA, ja nie chcę żeby BF mi AA przypominało. Chcę się napingalać pojazdami a nie biegać i modlić się o to, żebym nie trafił na "skillowca" z AHK albo na zakitranych kamperów. Chcę móc zemścić się na lepszym graczu przez przypierdolenie mu z rakiety telewizyjnej i chcę zniszczyć budynek, w którym wiem, że ktoś kampi.

Podsumowując. Ja też lubię pograć na rushu ale farmerskie serwery są nakierowane na innego odbiorcę. Jeżeli przechodzić na rush to pełną gębą, włączając w to odbudowywanie siatki graczy, którzy dodali serwer do ulubionych.

Jak dostane instrukcje obslugi, to moge pomoc w rozkreceniu serwera.

Filozofii wielkiej nie ma. Trzeba wejść rano na serwer i poświęcić godzinkę, czasem dwie (tak, tak, to nie jest takie hop siup). Nie wolno ownować innych i, niestety, trzeba się dawać zabijać żeby gracze Ci nie powychodzili.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: cynikt w 02 Kwietnia, 2012, 19:32:28 pm
Zapewniam, ze dla 32 graczy nie potrzebujesz szybkiego respawna, jezeli ustawisz CQ Large.
Co do map, sa proste skrypty na wybor mapy i trybu poprzez glosowanie /numer.
Mapy z B2K sa duzo wieksze i przyjemniejsze do grania. Nie rozumiem, dlaczego jest tylko Oman.

Gralem przed chwila 2 rundy na Omanie. Zestrzelilem samolot, 6 smiglowcow i kilka czolgow z dzialka czolgu, nie licze namierzania, do tego konkretny suicide zabijajac smiglowiec z SMAW. Jednakze mam wrazenie, ze 32 graczy na tej mapie, to zdecydowanie za malo. Walka toczy sie o 2-3 flagi MAX.

Nie ma porownania do AA, brak dzwieku i 1 strzalu w glowe.

EDIT. Jak wszedlem ze znajomym, bylo 11/32. Teraz ciagle full =]
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 02 Kwietnia, 2012, 19:46:32 pm
Zapewniam, ze dla 32 graczy nie potrzebujesz szybkiego respawna, jezeli ustawisz CQ Large.

Znów odwołam się do kwestii popularności serwera. Nie jest to moja obserwacja a Kurczaka: respawn nieruszony -> zmniejszenie do 50% - wzrost popularności; powrót 50% respawnu na 100% - problemy; ustawienie po raz kolejny szybszego respawnu - znów wzrost popularności.

Dodatkowo, przy 100% respawnu istnieje szansa, że 2 kolegów nie da nikomu wejść na helikopter szturmowy. Jeżeli dobrze to rozegrają to helikopter zostanie zniszczony 20 razy w ciągu jednej rundy, i za każdym razem w ich rękach (wiem bo z Kurczakiem nie raz tak robiliśmy ;P). Szybszy respawn pozwala na to żeby gracz czekający na spawnie przejął helikopter zanim poprzedni pilot się odrodzi.

Mapy z B2K sa duzo wieksze i przyjemniejsze do grania. Nie rozumiem, dlaczego jest tylko Oman.

Namówiłem kilka razy Tow. Komiendanta na dodanie innych. Najpierw wszystkie 4 - klapa. Później chociaż tylko Sharqi - też serwer się wyludniał. Niestety na tych mapach CQ występuje tylko w niepopularnej wersji CQ Assault. Ja mimo wszystko jestem zwolennikiem tych pozostałych map, ale nie kosztem statsów.

Walka toczy sie o 2-3 flagi MAX

Hmmm... nie wiem czy jestem odosobniony w tym stwierdzeniu, ale niejednokrotnie przy pełnym serwerze gdzie nie polezę tam coś się dzieje!

A nawet gdyby, słabsi gracze muszą mieć możliwość zrobienia punktów. CQ Large im to umożliwia, zwykłe CQ już nie. Te serwery z założenia nie mają być serwerami dla pro-zajebiściaków. Wręcz przeciwnie.

Jak wszedlem ze znajomym, bylo 11/32. Teraz ciagle full

20 minut przed Twoim wejściem serwer był pusty. Wejście ekipą (w tym wypadku byliśmy to: ja, Borgir, Bogu i Irek) o tej porze gwarantuje, że serwer pokręci się rychło. Gorzej jest jak trzeba kręcić samemu.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: cynikt w 02 Kwietnia, 2012, 19:51:35 pm
Rozpoznalem tylko sierzanta, zreszta dolaczyl do mojej druzyny.
Co do respawnow. Po patchu np. na Caspianie ciagle sa wolne czolgi przy normalnym respie.
Do tego czolgi sa z papieru przeciwko 'lataczom', uporasz sie z heli, ktore uniemozliwia gre i za 10s wraca...
Co do map z B2K, mam na mysli serwer, gdzie teraz jest Oman, jeden serwer bez dodatku, jeden mix.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 02 Kwietnia, 2012, 19:58:18 pm
Co do map z B2K, mam na mysli serwer, gdzie teraz jest Oman, jeden serwer bez dodatku, jeden mix.

Tak, tak. Wiem. Ja też cały czas o nim mówiłem. Jeszcze nie dawno było też Sharqi. Niby kręcił się normalnie. Ale wieczorami jak serwer się wyludniał to na Sharqi, nie na Omanie.

Aha no i wkrótce będzie już tylko jeden serwer. Oman jest mapą popularną, więc wątpię, żeby Tow. Kamiendant chciał z niej zrezygnować. Czy i jakie będą pozostałe mapy to już zależy od Kurczaka. Ja tylko biorę udział w dyskusji ale nie jestem decyzyjny.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 02 Kwietnia, 2012, 22:12:33 pm
Ale możemy zmienić na 2 tygodnie układ na CFC na cokolwiek innego, tak dla własnego doświadczenia - może się okazać to przydatne w przyszłości. Odnośnie 64 slotów (lub 2 x 32) to po prostu nie stać mnie na finansowanie co miesiąc 81 EUR za serwery. Muszę zacząć rozsądniej gospodarować funduszami.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: cynikt w 04 Kwietnia, 2012, 18:38:25 pm
Najnowszy z wielu watkow o Fast Vehicle Respawn:
http://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/rsfma/does_anyone_else_feel_like_fast_vehicle_respawn/

Nie polecam wsiadac do helikopterow na Omanie, gdy jestem w czolgu =]
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 04 Kwietnia, 2012, 20:00:28 pm
Artykuł dotyczy fast vehicle respawn, czyli zapewne dotyczy "instant respawn".

A co do helikopter - czołg. Jeśli helikopter poluje na piechotę to ma przesrane. Ale jeżeli helikopter walczy z innymi latającymi i ma TV na gunnerze - czołgi mają przesrane. No i jeżeli pilot chce zniszczyć czołg to zniszczy go w 10 sekund i zabije załogę bez narażania się (pod warunkiem, że nie ścigają go myśliwce, inne helikoptery i stado stingerów).
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 07 Kwietnia, 2012, 21:09:29 pm
Przeczytałem artykuł wklejony przez cynika....  to co robimy z vehicle respawnami ?
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 07 Kwietnia, 2012, 21:32:15 pm
Zgadzam się w 100%, że nie ma nic bardziej frustrującego niż zestrzelenie wrogiego helikoptera i 2 myśliwców tylko po to żeby za chwilę skupić na sobie uwagę wszystkich trzech, żądnych zemsty. Dlatego nigdy nie byłem i nie jestem zwolennikiem natychmiastowego respawnu.

Jednakże 100-procentowy czas respawnu również nie jest bez wad. Jest mniej akcji, a po akcję przychodzą gracze. Dodatkowo, niszcząc wrogi czołg/BTR w pobliżu objecta, który chcemy przejąć może pomóc nam w rzeczywistym przejęciu tego objecta, jeżeli pojazd odrodzi się nieco szybciej.

Zachęcam do spojrzenia na wykres popularności "jedynki" gdzie od momentu, w którym w opisie pojawiło się "fast vehicle respawn" i "1p start" serwer skoczył w ranku o ok 500 miejsc.

http://www.gametracker.com/server_info/195.122.134.44:25200/      (po prawej na dole)


Jeżeli serwer to końca swojego istnienia ma zostać na tych mapach/trybach, to proponuję tego nie zmieniać.

Na Omanie jest dużo sprzętu więc można by ustawić te 100% i obserwować.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 10 Kwietnia, 2012, 15:53:25 pm
Update: w momencie zmiany nazwy serwera na CFC (+info o fast respawn i 1p start) był on w ranku na battletrackerze na 1643 miejscu. Po 10 dniach od tej zmiany jest na 893, więc skoczył aż o 750 miejsc!
* info za http://www.gametracker.com/server_info/195.122.134.44:25200/

Dodatkowo, istotną informacją jest to, że przez te 10 dni kręciłem go tylko raz, a przez resztę dni kręcił się sam!

Wychodzi więc na to, że nazwa serwera jest jednak istotna.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: cynikt w 10 Kwietnia, 2012, 20:22:35 pm
Przyczyna dobrego krecenia sie serwera jest fakt, ze JEDNA DRUZYNA/OSOBA kontroluje TEN SAM POJAZD od respawna do konca gry. Jak dla mnie wyklucza to gre na takim serwerze.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 10 Kwietnia, 2012, 23:29:56 pm
Przyczyna dobrego krecenia sie serwera jest fakt, ze JEDNA DRUZYNA/OSOBA kontroluje TEN SAM POJAZD od respawna do konca gry.

Możesz powiedzieć, na jakiej podstawie tak uważasz? To jest normalne, że jeżeli rozbija się helikopter i ginie jego załoga to jeżeli chcą dalej latać to zespawnią się w bazie i poczekają na helikopter, to oczywiste. Jeżeli Ty żyjesz w momencie kiedy rozbije się helikopter to masz na niego małe szanse, niezależnie od szybkości respawna (no chyba, że respawn jest szybszy to wtedy jest szansa na to, że poprzedni pilot nie zdąży się odrodzić). Jeżeli nikt nie poczeka w bazie na heli to nikłe szanse żeby nim polatać nawet jak respawn będzie 200-300% normalnego czasu. Ba! Im dłuższy respawn tym szanse na polatanie mniejsze.

Ale co mnie tutaj ciekawi to na jakiej podstawie uważasz, że jedna osoba (bądź dwie) kontrolujące helikopter przez całą rundę wpływa na to, że się dobrze kręci? To znaczy że co? Że 14 graczy chętnie przychodzi na serwer bo, dzięki Bogu, nie mają szans na polatanie? ;) Nie kumam...

Jak dla mnie wyklucza to gre na takim serwerze.

Yyyy... czyli, że co? Bo nie bardzo rozumiem. Że niby mamy to zmienić bo ważniejsza od popularności serwera jest Twoja na nim obecność?

Ja wyłączam się z dyskusji bo nie chcę być posądzany o brak obiektywizmu.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: cynikt w 11 Kwietnia, 2012, 14:17:43 pm
Przyczyna dobrego krecenia sie serwera jest fakt, ze JEDNA DRUZYNA/OSOBA kontroluje TEN SAM POJAZD od respawna do konca gry.

Możesz powiedzieć, na jakiej podstawie tak uważasz? To jest normalne, że jeżeli rozbija się helikopter i ginie jego załoga to jeżeli chcą dalej latać to zespawnią się w bazie i poczekają na helikopter, to oczywiste. Jeżeli Ty żyjesz w momencie kiedy rozbije się helikopter to masz na niego małe szanse, niezależnie od szybkości respawna (no chyba, że respawn jest szybszy to wtedy jest szansa na to, że poprzedni pilot nie zdąży się odrodzić). Jeżeli nikt nie poczeka w bazie na heli to nikłe szanse żeby nim polatać nawet jak respawn będzie 200-300% normalnego czasu. Ba! Im dłuższy respawn tym szanse na polatanie mniejsze.

Ale co mnie tutaj ciekawi to na jakiej podstawie uważasz, że jedna osoba (bądź dwie) kontrolujące helikopter przez całą rundę wpływa na to, że się dobrze kręci? To znaczy że co? Że 14 graczy chętnie przychodzi na serwer bo, dzięki Bogu, nie mają szans na polatanie? ;) Nie kumam...

Jak dla mnie wyklucza to gre na takim serwerze.

Yyyy... czyli, że co? Bo nie bardzo rozumiem. Że niby mamy to zmienić bo ważniejsza od popularności serwera jest Twoja na nim obecność?

Ja wyłączam się z dyskusji bo nie chcę być posądzany o brak obiektywizmu.

Skad wiem: lubie jezdzic czolgiem, polowalem na wolny, brak. Wsiadlem do jakiegos kolesia 4 razy, nie potrafil jezdzic, ciagle ginelismy. I NAWET W TAKIM MOMENCIE nie moglem wsiasc do czolgu jako kierowca, bo koles zazwyczaj ginal pierwszy i bral od razu czolg.

Teraz co do twojej tezy: im dluzszy respawn pojazdow, tym mniejsza szansa na 1.
OD razu zakladam, ze grasz 'zespolowy' nie bedzie czekal na wymarzony pojazd, tylko wezmie cos innego, zrespi sie gdzies indziej.

Jezeli na pojazd musze czekac okolo minuty, to w dowolnym momencie gry, gdy zgine, mam szanse na pojazd na respie. Nikt nie kampil na niego i jest wolny. IM DLUZSZY RESPAWN TYM WIEKSZE SZANSE W TRAKCIE GRY, ZE JEDNAK JAKIS JEST WOLNY. Oczywiscie w rozsadnych granicach.
W przypadku takiego respa, jak na waszym serwerze, gracz ma albo 100% albo 0 szans na pojazd.

Gdzie w ostatnim poscie domagam sie zmian? Opisuje sytuacje i moje zdanie na temat fast respawn. Stwierdzam, ze grac nie bede i tyle. Nic nie wymagam. Na Omanie nadal zamierzam zestrzeliwywac helikoptery. Niestety ta gra to nie AA, wiec na jednej mapie nie gram zbyt dlugo.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 11 Kwietnia, 2012, 14:57:03 pm
I tak nie odpowiedziałeś na moje podstawowe pytanie, ale mniejsza z tym.

Mamy zgoła odmienne zdania i dalsza dyskusja pomiędzy nami dwoma raczej będzie jałowa.

Ustosunkuję się tylko do jednej rzeczy jeszcze:

OD razu zakladam, ze grasz 'zespolowy' nie bedzie czekal na wymarzony pojazd, tylko wezmie cos innego, zrespi sie gdzies indziej.

A ja od razy zakładam, że jeżeli nie sprowadzisz sobie na serwer 30 zespołowych kolegów to możesz o tym zapomnieć. Niby w ludzi trzeba wierzyć ale mnie życie (a także multigaming) nauczyły, że taka wiara jest bezpodstawna.

Pamiętam Ciebie jako bardzo dobrego gracza z AA. Nie wiem jak radzisz sobie w BF ale wydaje mi się, że przesadziłeś z tym dostaniem się do czołgu. I to mocno.

Aha no i dalej nie rozumiem jak 20 spawnów czołgu w ciągu meczu może oferować mniejszą szansę na dostanie się do jednego niż 40 spawnów tegoż czołgu. Kuźwa no nie rozumiem, wybacz.

Over and out.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: cynikt w 11 Kwietnia, 2012, 15:30:50 pm
Ostatni raz tlumacze kwestie. Aby zdobyc czolg na serwerze nalezy 5s przed zabiciem pojazdu zajmowanego przez innego gracza popelnic samobojstwo. Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Rozumiem, ze na serwerze np. 2 samoloty 2 heli 4 czolgi na strone przy 16 graczach moze nie widac tego zjawiska. Wystarczy jednak, ze znajdzie sie powiedzmy 10 chetnych na heli. 8 pilotow nie dopcha sie prawie nigdy do heli. Bo ty giniesz, resp i sprint do pojawiajacego sie heli. Promuje to jedynie bezsensowne kampienie na spawnie. Nie wazne ile respow. Uzywalbym rzadziej, prawda, ale wieksza bylaby roznorodnosc i dostepnosc w dowolnym momencie zgonu.

W skrocie,[moje zdanie!]wolalbym nie miec graczy grajacych 'samemu' na serwerze, niz miec fast resp i powyzsze taktyki.

W AA mialem kilka tysiecy godzin, bo gra promowala uzywania wielu zmyslow i glowy oprocz doskonalenia celnosci/poruszania. W BF3 duzo szybciej wyszedlem na +1 KDR, a na ts gram tylko z 1 kolega, konkretnym noobem w FPS. Na pewno w obecnym wydaniu nie zagram nawet 1/10 tego co w AA.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: pit-23 w 11 Kwietnia, 2012, 15:42:36 pm
[...] a na ts gram tylko z 1 kolega, konkretnym noobem w FPS [...]

Niech zgadnę - z Zarikiem? No kurde, ja też się z nim męczę, tyle że w AA.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: zarikus w 11 Kwietnia, 2012, 16:04:14 pm
Pit chcesz 1vs1 ?? :D Albo moze wkleic tu linki do bt ?? :D Twoje sesje powalaja na kolana :D

Tu chyba chodzi o borgira :D Ogladalem wczoraj jego staty i chyba piczkoneli ma racje :D
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 11 Kwietnia, 2012, 16:11:12 pm
Aby zdobyc czolg na serwerze nalezy 5s przed zabiciem pojazdu zajmowanego przez innego gracza popelnic samobojstwo. Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Kurde, no dobra. Ale dlaczego przy 100% spawnu (albo i więcej) nie trzeba popełniać samobójstwa?

Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Respawn ustawiony jest na 60% czasu. Ja jestem nieco mściwa bestia i w zależności od tego czym ktoś mnie pojedzie to wybieram sobie sposób zemsty. Po krótkim rzucie oka na moje statsy można dojść do wniosku, że jeżdżę/latam wszystkim czym się da. Korzystam ze wszystkich kitsów. 90% czasu gram na CFC albo White Eagle. Rzaaaaadko zdarza się, żebym nie miał czegoś do pojeżdżenia. No z helikopterami jest gorzej trochę, ale tak jest na każdym serwerze bo to chodliwy towar.

A teraz, wybacz Cynik, ale przejdę do ofensywy.

Wróćmy do kwestii zespołowości, którą tak podkreślałeś. Zespołowy gracz wejdzie do czołgu nawet jak jest tam już kierowca. Obsadzi guna albo soflam, wyjdzie naprawiać. Z tego co mówisz, wynika jednak, że Ty chcesz ten czołg prowadzić.

Druga sprawa. Sam mówisz, że szczególnie upodobałeś sobie jazdę czołgiem. Jednakże, cały czas podnosisz larum, że to nie fair jest kiedy jeden gracz zbyt często jeździ czołgiem w ciągu rundy. Uważam za słuszną Twoją uwagę, że czasem brakuje czasu na zmianę ekwipunku. Ale zaraz, zaraz... dlaczego Ci się tak śpieszy żeby po zginięciu od razu wrócić do czołgu? Przecież to jest złe, nieprawdaż?

Rozumiem, że Ty karniesz się czołgiem ze dwa razy i później jeździsz już jeepem, tak żeby inni mogli sobie też pojeździć? Rozumiem, że po zginięciu nigdy nie spawnisz się na object, na którym odrodzi się czołg. Rozumiem, że po zginięciu nie zdarza Ci się zespawnić na bazę, w której stoją czołgi? Jeżeli odpowiedzi na powyższe pytania to 3 x stanowcze potwierdzenie to ja wycofuję zarzut.

Podsumowując. Uważam że Ty, tak samo jak i ja i wielu innych, jesteś sfrustrowany tym, że po nowym patchu czołgi to jeżdżące puszki śmierci. Że helikoptery i jety teraz robią czołgom bardzo duże kuku za jednym podejściem. Że 2 RPG na tył czołgu i jeden na bok i koniec jeżdżenia. W końcu, jesteś zapewne sfrustrowany tym, że jeżeli uda Ci się wyjść zwycięsko z konfrontacji z helikopterem, naprawisz swój czołg i zdobędziesz objecta, możesz się spodziewać rychłego powrotu helikoptera, który pała do Ciebie żądzą zemsty i skupi cały swój ogień na Tobie.

I wiesz co? I jeżeli jest tak jak mówię to wcale Ci się nie dziwię. Nic a nic. Mnie też to mocno wkoorwia. Ale dla mnie popularność serwera liczy się bardziej niż mój własny interes. Oczywiście nie można mieć do Ciebie o to pretensji ale ja czuję się zobowiązany oponować kiedy podważasz zasadność ustawień na czikenowych serwerach tylko dlatego, że nie pasują one Tobie.

Proszę nie zrozum mnie źle. Nie żywię do Ciebie żadnej prywatnej animozji i nie jest moją intencją toczenie agresywnego sporu. Wymiana argumentów jest stałym elementem tego typu dyskusji i dlatego pozwoliłem sobie na nieco bardziej ofensywną taktykę.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: cynikt w 11 Kwietnia, 2012, 16:45:09 pm
Aby zdobyc czolg na serwerze nalezy 5s przed zabiciem pojazdu zajmowanego przez innego gracza popelnic samobojstwo. Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Kurde, no dobra. Ale dlaczego przy 100% spawnu (albo i więcej) nie trzeba popełniać samobójstwa?

Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.

Respawn ustawiony jest na 60% czasu. Ja jestem nieco mściwa bestia i w zależności od tego czym ktoś mnie pojedzie to wybieram sobie sposób zemsty. Po krótkim rzucie oka na moje statsy można dojść do wniosku, że jeżdżę/latam wszystkim czym się da. Korzystam ze wszystkich kitsów. 90% czasu gram na CFC albo White Eagle. Rzaaaaadko zdarza się, żebym nie miał czegoś do pojeżdżenia. No z helikopterami jest gorzej trochę, ale tak jest na każdym serwerze bo to chodliwy towar.

A teraz, wybacz Cynik, ale przejdę do ofensywy.

Wróćmy do kwestii zespołowości, którą tak podkreślałeś. Zespołowy gracz wejdzie do czołgu nawet jak jest tam już kierowca. Obsadzi guna albo soflam, wyjdzie naprawiać. Z tego co mówisz, wynika jednak, że Ty chcesz ten czołg prowadzić.
Nie w tym rzecz. Wsiadam poslusznie do czolgu jezdze z kierowca i kiedy giniemy razem JEST TO NAJLEPSZY MOMENT NA WZIECIE POJAZDU. Nie uda ci sie to jednak, jezeli przeciwnik zawsze ma blizszy szybszy spawn.
Cytat: gouomp
Druga sprawa. Sam mówisz, że szczególnie upodobałeś sobie jazdę czołgiem. Jednakże, cały czas podnosisz larum, że to nie fair jest kiedy jeden gracz zbyt często jeździ czołgiem w ciągu rundy. Uważam za słuszną Twoją uwagę, że czasem brakuje czasu na zmianę ekwipunku. Ale zaraz, zaraz... dlaczego Ci się tak śpieszy żeby po zginięciu od razu wrócić do czołgu? Przecież to jest złe, nieprawdaż?
Opisalem powyzej, JEDYNY mozliwy moment do wziecia czolgu.
Cytat: gouomp
Rozumiem, że Ty karniesz się czołgiem ze dwa razy i później jeździsz już jeepem, tak żeby inni mogli sobie też pojeździć? Rozumiem, że po zginięciu nigdy nie spawnisz się na object, na którym odrodzi się czołg. Rozumiem, że po zginięciu nie zdarza Ci się zespawnić na bazę, w której stoją czołgi? Jeżeli odpowiedzi na powyższe pytania to 3 x stanowcze potwierdzenie to ja wycofuję zarzut.
Jak stoi wolne, to bede jezdzil, az mi sie znudzi.
NIE, nie spawnie na obj i czekam. Jak jest juz nowy, owszem. Czekanie w bazie/fladze niszczy gre.
Cytat: gouomp
Podsumowując. Uważam że Ty, tak samo jak i ja i wielu innych, jesteś sfrustrowany tym, że po nowym patchu czołgi to jeżdżące puszki śmierci. Że helikoptery i jety teraz robią czołgom bardzo duże kuku za jednym podejściem. Że 2 RPG na tył czołgu i jeden na bok i koniec jeżdżenia. W końcu, jesteś zapewne sfrustrowany tym, że jeżeli uda Ci się wyjść zwycięsko z konfrontacji z helikopterem, naprawisz swój czołg i zdobędziesz objecta, możesz się spodziewać rychłego powrotu helikoptera, który pała do Ciebie żądzą zemsty i skupi cały swój ogień na Tobie.

I wiesz co? I jeżeli jest tak jak mówię to wcale Ci się nie dziwię. Nic a nic. Mnie też to mocno wkoorwia. Ale dla mnie popularność serwera liczy się bardziej niż mój własny interes. Oczywiście nie można mieć do Ciebie o to pretensji ale ja czuję się zobowiązany oponować kiedy podważasz zasadność ustawień na czikenowych serwerach tylko dlatego, że nie pasują one Tobie.

Proszę nie zrozum mnie źle. Nie żywię do Ciebie żadnej prywatnej animozji i nie jest moją intencją toczenie agresywnego sporu. Wymiana argumentów jest stałym elementem tego typu dyskusji i dlatego pozwoliłem sobie na nieco bardziej ofensywną taktykę.
Dyskutuje akurat o tym, bo nie dacie mi pomarudzic na ustawienia CQB czy Rush, mapy macie nastawione na pojazdy i przestrzen =]
Ja jedynie pokazuje wady owej konfiguracji, nie moj serwer - nie moje zasady.
Macie moze dostep do informacji ile czasu trwa srednia sesja gracza na CFC?
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 11 Kwietnia, 2012, 18:38:37 pm
Macie moze dostep do informacji ile czasu trwa srednia sesja gracza na CFC?

Takowej nie (chyba, że ja o tym nie wiem). Ale są informacje dotyczące ilości logowań i czasu spędzonego łącznie na serwerze przez poszczególnych graczy.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: Borgir w 12 Kwietnia, 2012, 12:48:19 pm
Cytuj
Ale co mnie tutaj ciekawi to na jakiej podstawie uważasz, że jedna osoba (bądź dwie) kontrolujące helikopter przez całą rundę wpływa na to, że się dobrze kręci? To znaczy że co? Że 14 graczy chętnie przychodzi na serwer bo, dzięki Bogu, nie mają szans na polatanie? ;) Nie kumam...

o właśnie i nie dzięki Bogu tylko dzięki boog_pl'u ;] A poza tym CFC w sumie spoko działa i daje radę. Oman jest przesrany teraz z ustawieniami co do respa pojazdów. Są zbyt szybkie po prostu. Jak zauważyłeś, pojazdów jest tam masa, ale nie da się z nich korzystać jak do havoca albo do Vipera siądzie ze dwóch nawiedzonych killerfuckerów. Po prostu od wystartowania obydwu maszyn jest po czołgach i btrach zanim się spostrzeżesz, a nawet jak zostaną zestrzelone na tyle szybko, żeby naprawić pojazd to respawn załatwia to szybciej (tzn. zanim naprawisz czołg na B to Viper już strzela z pokładu lotniskowca). Stąd zresztą bierze się kampienie w miejscach gdzie są pojazdy w oczekiwaniu na którykolwiek i próby utrącenia helikopterów - zero piechociarstwa i funu. Stąd propozycje jak poniżej:
- przywrócić standardowy czas respawnu helikopterów - było dobrze i ludzie szanowali te maszyny - teraz ktoś zabiera havoca tylko po to żeby rozpieprzyć się nim o WTC żeby się zasadzić ze snajpą lub javelinem.
- zmienić respawn graczy z 5 sekund na 3 sekundy jak poprzednio - z tego co widać, niektórzy obchodzą za jakąśpomocą te 5 sekund i respią nie dość, że szybciej niż pozostali, to jeszcze w miejscach gdzie nie powinni (patrz dziwna mania respienia na plaży za murkami na C - Kurort.... na budynku obok flagi na F - Miasto itp). Irrhas coś może dopisze jak będzie miał okazję.
- ostatnie ale nie najmniej ważne - jeżeli jest taka możliwość skrócenie czasu pomiędzy rozgrywkami o połowę. Dzisiaj czekanie 60 sekund na załadowanie kolejnej kampanii to po prostu masakra.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 12 Kwietnia, 2012, 13:46:13 pm
Jak zauważyłeś, pojazdów jest tam masa, ale nie da się z nich korzystać jak do havoca albo do Vipera siądzie ze dwóch nawiedzonych killerfuckerów.

Ja ptolę no o ile się kuźwa założysz, że ktoś kto będzie chciał latać heli i tak na niego poczeka? Takie helikopterszykowe rzeźniki jak Commandos_Bfree, Falc0netti, Rickjams*kufa-cośtam* i tak Ci rozpingolą czołg jeżeli nie masz po swojej stronie równie dobrych pilotów. Jedyna różnica jest taka, że później będziesz musiał na ten czołg nieco dłużej poczekać. Ale ok.

(tzn. zanim naprawisz czołg na B to Viper już strzela z pokładu lotniskowca).

Bzdura. Zdarzyło Ci się 3 razy i generalizujesz.

Owszem jeżeli heli padnie w momencie kiedy akurat wjedziesz SAM przejąć B, to zanim go przejmiesz Viper będzie już w locie. Jeżeli mają TVkę a Ty nie podejmiesz odpowiednich kroków to mogą Cię sięgnąć zanim objecta zrobisz. Ale to jest po prostu specyfika mapy. Tak samo jest z G dla Rosjan. To są najważniejsze i najbardziej oblegane objecty tej mapy.

(...)teraz ktoś zabiera havoca tylko po to żeby rozpieprzyć się nim o WTC żeby się zasadzić ze snajpą lub javelinem.

LOL Borgir, cytując Ciebie samego: "myśl, myśl, myśl, myśl, myśl, myśl!". I tak będą balangowicze to robić i tak! Przez kilku samolubów cała drużyna będzie cierpieć i będzie więcej rund "do jednej bramki" (helikopter tylko po jednej stronie to jest dramat dla wszelkich pojazdów a także piechoty drugiej ekipy). Większość graczy ma głęboko w dupie wszystko poza własnych interesem. Zrozumcie to wreszcie.

- ostatnie ale nie najmniej ważne - jeżeli jest taka możliwość skrócenie czasu pomiędzy rozgrywkami o połowę. Dzisiaj czekanie 60 sekund na załadowanie kolejnej kampanii to po prostu masakra.

Nie ma takiej możliwości.

- przywrócić standardowy czas respawnu helikopterów - było dobrze i ludzie szanowali te maszyny -

Nie można ustawić respawnu dla poszczególnych pojazdów. Albo wszystkie albo żaden.


Podsumowując. Jeżeli chcemy bardziej piechociarskiej mapy (mi by to nawet odpowiadało bo po nowym patchu mam potwornie niskie fpsy) to warto jednak ustawić dłuższy respawn.
Jak to wpłynie na popularność serwera to już by trzeba było monitorować. Ogólnie to niedługo będzie już tylko jeden serwer więc jest szansa, że popularność nie spadnie a nawet wzrośnie dzięki skupieniu całej uwagi i manpower na jednym serwie.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: Borgir w 14 Kwietnia, 2012, 23:27:19 pm
No to działajcie. Jak dla mnie długi respawn pojazdów jest oki.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: gouomp w 15 Kwietnia, 2012, 02:20:36 am
No to jeżeli Tow. Kamiendant nie ma nic przeciwko, ja, jeżeli chodzi o Omana, także nie zgłaszam sprzeciwu.
Tytuł: Odp: Rotacja map na serwerze
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 16 Kwietnia, 2012, 13:24:17 pm
Ja jestem za zwiększeniem czasu vehicle respawn zwlaszcza jak mnie przesladuję sprytny i cwany helikopterszczyk lub myśliwszczyk którego jakimś cudem się w końcu ubiło a on znowu za moment mnie kiluje hgw skąd.... spróbujmy dac ten 100% i oblookajmy, powinno się odbić korzystnie na robieniu objectów i przynajmniej będzie widać kto kampi na bazie czekając na heli a wtedy mu kila, bnanik lob move i zabieramy sprzęcicho :22:. A co ten kto ma media ten ma władzę  :P