Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: America's Army 3: Version 3.0.7 Released  (Przeczytany 10016 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Po]{eR

  • zwiadowca szosowy
  • Wiadomości: 49
  • Karma: +1/-18
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #30 dnia: 20 Lutego, 2010, 16:52:27 pm »
Patch raczej dodał dynamiki
Mniejsze odstępy czasowe miedzy rundami :)
A mgła Teraz jest bardziej szaro i ponuro :)

[DUNNO]^fo$fik

  • Gość
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #31 dnia: 20 Lutego, 2010, 21:32:58 pm »
Wypisz co było dynamicznego przed wyjściem 3.0.7 w America's Army3.
Co ten patch Ci "zepsuł"??Bo nie rozumiem twojego posta wyżej.

x2

Patch raczej dodał dynamiki

x2

Mniejsze odstępy czasowe miedzy rundami :)

to akurat ustawienia ini defaultowe, mozna bylo to ustawic duzo wczesniej u nas, ale fakt faktem nareszcie da sie (na pewno czesciej niz wczesniej) zmieniac bron w tych 10sek, nie kiedy w 30 nie dalo rady -.-

A mgła Teraz jest bardziej szaro i ponuro :)

Dzieki temu jest bardziej realistyczna ^^ Chomiq moze potwierdzic ze klalem na poczatku na to ale po 2h grania stwierdzam ze jest o niebo lepsza!

Myślę, że przez parę razy (zgodnei z grafikiem, mozemy pomęczyć nową mapkę, a jak wyjdzie nam nosem to z przyjemnością wrócimy do starej :]

proponuje pomeczyc ja z 2tyg i potem wspolnie zdecydowac w gronie graczy ktorego alleya foggy zostawic a ktorego zmienic na zwyklego

Po]{eR

  • zwiadowca szosowy
  • Wiadomości: 49
  • Karma: +1/-18
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #32 dnia: 21 Lutego, 2010, 01:52:23 am »
Bardziej realistycznie  wszystko na szaro??

[DUNNO]^fo$fik

  • Gość
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #33 dnia: 21 Lutego, 2010, 01:57:55 am »
Bardziej realistycznie  wszystko na szaro??


bardziej realistycznie bo nie tak cukierkowo

Po]{eR

  • zwiadowca szosowy
  • Wiadomości: 49
  • Karma: +1/-18
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #34 dnia: 21 Lutego, 2010, 12:53:43 pm »
Ta pewnie to tez


To ile robili tego patcha?
« Ostatnia zmiana: 21 Lutego, 2010, 12:59:42 pm wysłana przez Po]{eR »

[DUNNO]^fo$fik

  • Gość
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #35 dnia: 21 Lutego, 2010, 12:55:08 pm »

Po]{eR

  • zwiadowca szosowy
  • Wiadomości: 49
  • Karma: +1/-18
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #36 dnia: 21 Lutego, 2010, 12:56:02 pm »
O jak szybko :)
Chodziło o to
« Ostatnia zmiana: 21 Lutego, 2010, 12:58:19 pm wysłana przez Po]{eR »

[DUNNO]^fo$fik

  • Gość
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #37 dnia: 21 Lutego, 2010, 12:56:54 pm »
O jak szybko :)

akurat bylem na forum  :spam:

louis

  • Gość
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #38 dnia: 21 Lutego, 2010, 12:59:16 pm »
Co do pierwszego screena -to wina autoryzacji
Ale nie martw się wszystkie punkty zalicza normalnie-jeśli zostanie to doprowadzone do porządku wszystkie "niewidoczne" pkt będą dodane.

Po]{eR

  • zwiadowca szosowy
  • Wiadomości: 49
  • Karma: +1/-18
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #39 dnia: 21 Lutego, 2010, 13:00:24 pm »
Spoko pkt są naliczane na stronie

QQryQ

  • Gość
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #40 dnia: 21 Lutego, 2010, 13:42:21 pm »



to akurat nic nowego
[/quote]

desperaci :]

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #41 dnia: 21 Lutego, 2010, 13:55:13 pm »
I statsiarze :]

QQryQ

  • Gość
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #42 dnia: 21 Lutego, 2010, 15:41:29 pm »
wogole to proponuje zmienic nazwe teamu na "Desperados Chickens Team" :]

*SZOAH*

  • Gość
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #43 dnia: 22 Lutego, 2010, 17:34:36 pm »
W moim odczuciu oto następujące powody dlaczego gra straciła na dynamice:
1.Dodatnie mgły na alley powoduje, że gracze dłużej się szukają, normalnie mogłem wypatrzeć wroga z większych odległości.
2. Zablokowali możliwość jednoczesnego strzelania i KUCANIA, nie chodzi mi o możliwość kładzenia się.
3.Zwiększając nieproporcjonalnie recoil do poprzedniej wersji, sprawili, że już nie da się tak "gładko" zapanować nad bronią.
4.Zrypali AR'ke.
5."Klinowanie" się strzału w czasie strefowania i sporadycznie podczas normalnego poruszania się w przód/tył.
6. Popsuli reloadowanie się broni. Niejednokrotnie sama się reloaduje, bądź po poprawnie wykonanym przeładowaniu okazuje się, że w komorze oraz magazynku nie ma amunicji.
7.W przypadku oberwania kulki w czasie strzelania z broni M249/M4 przestajesz strzelać....bardzo irytujące, sprawia, iż często przysiaduje i wypatruję wroga zamiast biegać.
Takie jest moje odczucie, pewno wielu się nie zgodzi, z drugiej strony gracze co nie mają nawyku do pozycyjnej walki, dokładnie skumają o co mi chodzi.
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego, 2010, 18:25:58 pm wysłana przez *SZOAH* »

[CKSS]Zadlo

  • Gość
Odp: America's Army 3: Version 3.0.7 Released
« Odpowiedź #44 dnia: 22 Lutego, 2010, 20:31:02 pm »
bo takie sa realia walki chcesz biegac i strzelac latac fruwac od tego sa gry typu COD, BF, CS, widziales zolnierza co kuca i sie podnosi i znow kuca by strzelac w tym samym czasie ja nie, widziales zolnierza co biegnie na pale bo tam jest opfor ja nie, co do bugow tak juz bylo i bedzie: naprawia jedne, dodadza drugie a o trzecich zapomna.