Chicken's Farm

America's Army - ver 2.8.5 => Ogólne => Wątek zaczęty przez: w 05 Kwietnia, 2006, 21:26:34 pm

Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 05 Kwietnia, 2006, 21:26:34 pm
Witam !
Mógłby ktoś zapodać link do spolszczenia albo przesłać ?
Bo mam gre po Angielsku i jestem teraz w szpitalu (trening) i pisze taki sprawdzian, i tam wszystko jest po Angielsku a chce żeby było po Polsku !
Z góry bardzo dziękuję !
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]przemo w 05 Kwietnia, 2006, 21:53:35 pm
zbanujcie go za niewiedze :P
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: Smasher w 05 Kwietnia, 2006, 21:58:14 pm
lol...buhahaha :grin: kazdy by chcial :}
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 05 Kwietnia, 2006, 21:58:39 pm
Niestety nie ma spolszczenia dla tej gry. No chyba,  że została wydana w polskeij wersji przez Cenege.
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: holev w 05 Kwietnia, 2006, 22:21:05 pm
Z tego co wiem to kiedyś na www.americasarmy.com.pl było spolszczenie treningów medycznych i SF... Albo testów... Tak czy owak nie aplikowało się tego do gry a drukowało na karteczce... :D
Teraz głowy nie dam, a i szukać nie mam czasu...
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 06 Kwietnia, 2006, 13:46:15 pm
Ej ludzie.. Ludzie zaczynaja do nas przychodzic po rady A wy se jaja robicie

Troszke powagi.

Niestety nie ma spolszczenia do AAO, bo nie ma takiego zapotrzebowania..
jest banalny sposob na przejscie szkolenia (nawet nie trzeba sluchac tych wykladow)
Ale to informacja nie oficjalna

W internecia znajdziesz odpowiedzi do testow
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 06 Kwietnia, 2006, 15:05:12 pm
A dlaczego nie tutaj, skoro ludzie przychodzą po pomoc, to bądzmy inni niz aa.pl i dajmy te testy oficjalnie. Bardzo proszę, żeby ktoś kto je ma wkleił tutaj odpowiedzi i będzie po problemie. Mógłbym dać swoje, ale miałem tylko 70%.
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kitor w 06 Kwietnia, 2006, 15:05:38 pm
odbierz maial...



tutoriala... na SF nie wyslalem bo tylko po angielsku mam..
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: pavel w 06 Kwietnia, 2006, 15:08:49 pm
nÓby nawet nie wiecie, co za pliki skrywa nasza strona ;P B|

http://www.cfcn.pl/page.php?id=9
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 06 Kwietnia, 2006, 15:08:59 pm
LOL, faktycznie mega ni00by (ja też zresztą)!
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kitor w 06 Kwietnia, 2006, 15:22:15 pm
Cytat: "pavel"
nÓby nawet nie wiecie, co za pliki skrywa nasza strona ;P B|

http://www.cfcn.pl/page.php?id=9



o cholera ;-) to samo wysłałem.. :)
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: roflator w 06 Kwietnia, 2006, 15:48:35 pm
ahahhhahahahahahaha :lol:  :cool:  :-P  :B  |amfa|
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 06 Kwietnia, 2006, 18:11:42 pm
Rozumiem że nie ma spolszczenia...
Ale trzeba przejść te treningi medyczne i te spadochroniarskie żeby grać multiplayer ?
Bo dziwne że do tej gry nie ma spolszczenia jestem początkujący więc nie śmiejcie sie że nie wiedziałem że nie ma spolszczenia.
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: Smasher w 06 Kwietnia, 2006, 20:04:11 pm
nie no spox ;D nie trzeba miec medyka ani spadochronu zeby grac...tylko tyle to zmienia ze nie bedziesz mogl leczyc(ja osobiscie nie lubie ganiac za zranionymi)i nie bedziesz mogl grac na JRTC Farm Raid i FLS Assault bo tam trzeba miec trening spadochroniarski ktory w zasadzie sie na nic nie przydaje bo skaczac w grze tak czy inaczej nic Ci sie nie dzieje jak nie chamujesz :')
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: holev w 06 Kwietnia, 2006, 20:10:42 pm
Żeby zacząć grać on-line wystarczy przejść trening podstawowy - czyli strzelecki, ruchowy, zapoznanie się z bronią i bojowy (nie wiem jak się nazywają w grze - moje nazwy odnoszą się do tego co się robi/poznaje)... Jednakże nie będzie wtedy można grać na wszyskich mapach - jakich można a jakich nie to nie wiem ponieważ pierwsze co zrobiłem to twardo przechodziłem wszystkie treningi... :D
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 06 Kwietnia, 2006, 20:33:34 pm
Rozumiem, i tam sie dostaje expa tzn. honor, i co on mi daje, bo na początku moge tylko M16 z granatnikiem lub bez wybrać, i czym więcej expa tym lepsze bronie moge wybierać ?
Aha i mam jeszcze jedno pytanie, przed rozpoczęciem gry wybieram sobie do jakiej chce iść drużyny np. żołnierze czy terroryści ?
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]przemo w 06 Kwietnia, 2006, 20:40:23 pm
tak wybierasz sobie strone konfliktu, a co do broni to w zależności jaki trening przeszedleś taka możesz wybrac broń
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: Smasher w 06 Kwietnia, 2006, 21:04:18 pm
no i rodzaj broni zalezy od mapy na jakiej grasz...sa mapy z m16, z m4 i z SFkami ale bez treningu tam nie pograsz fajnie...ilosc honoru nie wplywa na nic w zasadzie...pokazuje tylko ile czasu grasz w to cos ;P
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 06 Kwietnia, 2006, 21:11:55 pm
Bardzo dziękuje za pomoc, jak będe jeszcze coś potrzebował w sprawie tej gry to napewno tu napisze !

[ Dodano: 7 Kwiecień 2006, 07:07 ]
Dobra to już mam problem :P
Gdy dołanczam sie do gry ok, wchodzi mi widze mapke ludzików chodzących :P
Ale po chwili wychodzi mi z serva do menu głównego i tak w kółko !
Ale jak jestem na servie to pisze mi coś jeszcze że Punk Buster 2 minutes coś...
I mam jeszcze jeden głupi problem, jak jestem w grze to co musze nacisnąć żeby pokazało mi sie okienko do której chce iść drużyny ???
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 07 Kwietnia, 2006, 09:47:41 am
jak rozumiem zalozyles sobie konto na stronie
www.americasarmy.com > Register Account

to jest wazne..

Kolejna sprawa jest wpisanie poprawnych danych w grze (by wyniki treningu mogly byc zapisywane)

By moc robic trening na snipera w tym tescie na strzelanie trzeba miec 36/40 lub wiecej trafien.
By moc zrobic trening SF (Special Forces) trzeba miec honor pozywej 16 (dostep do broni M4A1 <- W menu gry mozesz ja modyfikowac, polecam grenade luncher, siliencer, Acog 4X)

Bardzo wazne jest co tam PB (PunkBuster) pisze..
W katalogu c:\Program Files\America's Army\System masz plik .log z gry i tam jest informacja co gdzie i jak i za co PB wywala.
Jesli nam to wkleisz powiemy Ci jest nie tak..
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: holev w 07 Kwietnia, 2006, 10:18:56 am
Okienko pojawi się samo...
A z PB to po prostu się updetuje - jak jest nowa wersja to serwer robi to automatycznie za Ciebie... Problem w tym, że nie zawsze taka operacja się powiedzie i wtedy warto samemu o to zadbać... Wchodzi się do katalogu AA\System\ i tu mam problem - jestem w pracy i nie wiem który potem... Jest w nim w każdym bądź razie plik PBSetup albo PBUpdate... Odpala się go i czeka aż zrobi co ma zrobić...:D
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: pavel w 07 Kwietnia, 2006, 11:54:26 am
domyslnie c:\Program Files\America's Army\System\pbsetup\  8-D

warto robic update PB recznie, zmniejsza to prawdopodobienstwo kopniecia przez PB za np whitelist 9008 albo pliki RTA
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 07 Kwietnia, 2006, 19:54:37 pm
Cytat: "pavel"
domyslnie c:\Program Files\America's Army\System\pbsetup\  8-D

warto robic update PB recznie, zmniejsza to prawdopodobienstwo kopniecia przez PB za np whitelist 9008 albo pliki RTA

Chwalipieta... a wiesz ze istnieje takie 'n' ze dla kazdego n>N istnieje takie epsilon > 0 ze promien zbierznosci szeregu potegowego jest zbierzny do zera?
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 07 Kwietnia, 2006, 22:59:02 pm
Wszystko rozumiem, tylko że w tym katalogu system nie ma pliku log  :?
To co mam teraz zrobić ?  :cry:
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 08 Kwietnia, 2006, 11:22:40 am
nie masz pliku zadnego z rozszerzeniem log?
wez wyszukaj wszystkie pliki z rozszerzeniem LOG
w katakogu:
c:\program files\America's Army\System

Wyniki pokaz nam tutaj... a powiemy Ci o ktory plik chodzi...
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: Smasher w 08 Kwietnia, 2006, 13:11:05 pm
przepraszam...update'owales punkbustera recznie wkoncu?przydaloby sie pokazac za co ten PB Cie wykopal bo inaczej to ciezko bedzie cos powiedziec, wiec poszukaj tego pliku jeszcze raz dokladnie bo powinien on tam byc :')
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 08 Kwietnia, 2006, 15:21:10 pm
Smasher, naprawdę chcemy pomóc tym którzy tu piszą i różnić się na korzyść od "wesołków" z innych for. Zedytuj swojego posta i napisz w nim coś co może być przydatne albo go usuń.
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 08 Kwietnia, 2006, 21:51:22 pm
Szukałem wszędzie i nigdzie nie ma pliku z rozszerzeniem LOG  8/
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 08 Kwietnia, 2006, 21:53:34 pm
a TXT ?
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 08 Kwietnia, 2006, 22:41:33 pm
A nie chodzi przypadkiem o plik z rozszerzeniem .dat w katalogu Americas Army/System/Config ?

xxx.dat  gdzie xxx to twój nick z AAO, czyli np w moim przypadku jest to plik o nazwie: [CFC]BlindChicken.dat
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 08 Kwietnia, 2006, 23:17:56 pm
nie.. chodzi o plik LOG'a gdzie bedzie napisane za co Go wywala..
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 09 Kwietnia, 2006, 09:05:39 am
No naprawde tam nic takiego nie ma jak rozszerzenie LOG, owszem jest dużo plików TXT ale tam są napisane jakieś sterowania, autorzy i jakieś badziewia :/
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 09 Kwietnia, 2006, 13:36:43 pm
a wyszukaj pliki *.txt ale zawierajacy tekst: "PunkBuster"
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 09 Kwietnia, 2006, 14:35:39 pm
Też nie ma, kurde chyba se w to nie pogram  :cry:
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 09 Kwietnia, 2006, 15:09:33 pm
wyslij mi jako PM wszystkie swoje pliki tekstowe tylko z katalogu System ok ?
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 09 Kwietnia, 2006, 15:37:15 pm
Dobrze już ci wysłałem na PW !
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 09 Kwietnia, 2006, 15:49:16 pm
http://forum.cfcn.pl/viewtopic.php?t=1382

jak tamto w odpowiedzi na PM nie zadzaiala to sprobuj tego
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 09 Kwietnia, 2006, 15:53:38 pm
Dobra zerkne ale odebrałeś odemnie te pliki txt ? I co ?
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 09 Kwietnia, 2006, 20:35:10 pm
no ja wlasnie w tej sprawie...
cos tam O/S Privieleges..
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 09 Kwietnia, 2006, 21:07:59 pm
A właśnie, a korzystasz z konta z prawami administratora ? Jeżeli nie  - to PB nie dopuści do gry !
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 09 Kwietnia, 2006, 21:49:53 pm
Własnie napisalem mu o koncie Admina jako reposte na PM
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 09 Kwietnia, 2006, 21:52:40 pm
Cytat: "kurczak"
A właśnie, a korzystasz z konta z prawami administratora ? Jeżeli nie  - to PB nie dopuści do gry !

Niedokładnie rozumiem  :?
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 09 Kwietnia, 2006, 22:32:47 pm
Aby używać windowsa trzeba mieć jakieś konto które się zakłada na początku instalacji systemu. Wejdź do Start/Ustawienia/Panel sterowania poczym kliknij na ikonkę "konta użytkowników" i zobaczysz jakie tam są konta. Przeważnie jest konto Gość i inne konto lub konta które maja pod nazwa konta (obok ikonki) napisane czy jest to konto "administrator komputera".  Jeżeli twoje konto na które się logujesz automatycznie lub nie po odpaleniu windowsa nie jest "kontem administratora" to sobie nie pograsz. Musisz kliknać na to konto,  potem wybrać "zmien mój typ konta" i zaznaczyć opcję "administrator komputera". Potem będzie już OK.
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 10 Kwietnia, 2006, 16:26:32 pm
Tak jest, cały czas korzystam z konta administratora, nigdy nie z Gościa !
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 10 Kwietnia, 2006, 23:01:05 pm
to musisz zagadac do K!LLera lub Pavel'a bo oni sie w tym specjalizuja..
podeslij im plik Armyops.log i beda wszystko wiedziec..
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: pavel w 10 Kwietnia, 2006, 23:47:49 pm
http://forum.cfcn.pl/viewtopic.php?t=1382 sprawdz czy nie masz zadnego syfu na kompie, zainstaluj sobie np to http://www.hitmanpro.nl/

jezeli grasz z konta admina w xp nie masz syfu na kompie (spyware) a nadal kopie cie za O/Sy to rob formata...
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 11 Kwietnia, 2006, 03:02:06 am
najlepszy test to bedzie Start->Uruchom-> wpisz regedit
jesli sie uruchomi to nie jest tak zle..
moesz przeczyscic kompa AdAvare SE (osobiscie polecam)
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 11 Kwietnia, 2006, 22:18:43 pm
Ostatnio skanowałem dysk C twardy, i antywir wykrył mi go i mi go usunoł ale od tego momentu jeszcze nie sprawdzałem czy chodzi, może już chodzi ale mam ten Ad-Aware to zrobie nim jeszcze i powiem wam czy mi działa ! (Ad-Aware znam jak własną kieszeń zarąbisty programik również polecam !)
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 12 Kwietnia, 2006, 01:37:34 am
poslusz sie jeszcze instrukcja tutaj:

http://forum.cfcn.pl/viewtopic.php?t=1382
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 12 Kwietnia, 2006, 08:22:07 am
Ale co to mi da ? Przecież Trojana już usunołem i nie wiem żadnego vira.
A tak propo to przed chwilką sprawdzałem AA i ciągle nie działa, tylko jak już mnie miało wywalać to jakiś komunikat sie pokazał i pisało że:
Player Grzegorz kicked for this server for Punk Buster 2 minutes.
Chyba tak pisało, to co wy na to ???
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 12 Kwietnia, 2006, 08:43:36 am
zalacz ArmyOps.log plik ;-)
2 minuty ale reason jest wazny...
ps. uzyj tamtego programu !
to wazne !
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 12 Kwietnia, 2006, 10:40:43 am
Mógłbyś napisać troche jaśniej ? :)
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 12 Kwietnia, 2006, 13:28:29 pm
http://forum.cfcn.pl/viewtopic.php?t=1382 <- ten program



i wyslij mi na PM plik ArmyOps.log
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 12 Kwietnia, 2006, 16:39:38 pm
Dobra wysłałem ci na PW to ArmyOps, i jeszcze jedno...
Po co mam ściągać ten program anty Trojanowski skoro już wszystkie syfy i wirusy z kompa usunołem ? :)
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 12 Kwietnia, 2006, 17:33:54 pm
bo on usuwa V2 !!

a oto fragment do Pawlka i Holeva:

04/12/06 07:22:15 Log: Log file open, 04/12/06 07:22:15
04/12/06 07:22:15 Init: Name subsystem initialized
04/12/06 07:22:15 Init: Detected: Microsoft Windows XP 5.1 (Build: 2600)
04/12/06 07:22:15 Init: Unreal Version: 3339
04/12/06 07:22:15 Init: AGP Version: 3339.2.6.0
04/12/06 07:22:15 Init: Character set: Unicode
04/12/06 07:22:15 Init: Base directory: D:\GRY\America's Army Special Force\System\
04/12/06 07:22:15 Init: Ini:ArmyOps.ini   UserIni:User.ini
04/12/06 07:22:15 Init: Build label:  Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]
04/12/06 07:22:15 Init: Object subsystem initialized
04/12/06 07:22:16 Localization: No localization: ArmyOps.General.Start (int)
04/12/06 07:22:22 Log: UnCamMgr::UClient::Init() - Contrast: 0.70, Brightness: 0.80, Gamma: 1.00
04/12/06 07:22:22 Log: UnCamMgr::UClient::Init() - CLAMPED Contrast: 0.70, Brightness: 0.80, Gamma: 1.00
04/12/06 07:22:23 Log: nv4_disp.dll/NVIDIA GeForce2 MX 100/200
04/12/06 07:22:25 Log: Cheat protection disabled
04/12/06 07:22:25 Localization: No localization: Engine.Progress.LoadingMap (int)
04/12/06 07:22:37 Log: Still no game class, now trying ini:Engine.Engine.DefaultServerGame
04/12/06 07:22:37 Log: Game class is 'AGP_GameSinglePlayer'
04/12/06 07:22:37 Log: Bringing Level Entry.myLevel up for play (0) appSeconds: 21.791000...
04/12/06 07:22:37 Log: (Karma): Autodetecting CPU for SSE
04/12/06 07:22:37 Log: (Karma): Using SSE Optimizations
04/12/06 07:22:37 ScriptLog: GameInfo::InitGame : bEnableStatLogging True
04/12/06 07:22:38 Log: Browse: Entry.aao?Name=Recruit?Class=AGP_Characters.AGP_Character?;Character=Recruit?team=255
04/12/06 07:22:45 IRC: 1 Servers 5 Channels
04/12/06 07:22:45 ScriptLog: A tab with the caption Missions already exists.
04/12/06 07:22:45 ScriptLog: A tab with the caption Internet already exists.
04/12/06 07:22:45 ScriptLog: A tab with the caption LAN already exists.
04/12/06 07:22:45 ScriptLog: A tab with the caption Chat already exists.
04/12/06 07:22:45 ScriptLog: A tab with the caption Services already exists.
04/12/06 07:22:47 Log: Engine.UnGame::Init Demo mode flag: 0
04/12/06 07:22:48 Log: ALAudio: Using DirectSound to record audio.
04/12/06 07:22:49 ScriptLog: Attempting to close a non-existing menu page
04/12/06 07:22:58 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:22:58 ScriptLog: Client Restart Failed.
04/12/06 07:22:58 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:22:58 ScriptLog: Attempting to close a non-existing menu page
04/12/06 07:22:58 ScriptLog: AGP_HUD::PostBeginPlay() - Creating HUD framework
04/12/06 07:22:59 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDMenuCrosshair
04/12/06 07:22:59 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDColorDisplay
04/12/06 07:22:59 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDTaskDisplay
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCrosshair
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDPlayerID
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDWeaponTarget
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDBodyInfo
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCommoInfo
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCombatEff
04/12/06 07:23:01 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDRecovery
04/12/06 07:23:02 ScriptLog: New Player  id=22e43ba8cf596238f8f2726b4cbe5a4d
04/12/06 07:23:03 Log: Opened viewport
04/12/06 07:23:03 Log: Enter SetRes: 800x600 Fullscreen 1
04/12/06 07:23:03 Log: Using back-buffer format 22(32-bit)
04/12/06 07:23:03 Log: Using depth-buffer format 75(32-bit)
04/12/06 07:23:03 Log: Creating device
04/12/06 07:23:06 Log: xD3DHelper::Init (QuadEmulation)
04/12/06 07:23:06 Log: OS doesn't support IME.
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: Could not DLO menu 'AGP_Interface.AAServerLoading'
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: Could not open menu AGP_Interface.AAServerLoading
04/12/06 07:23:07 Log: Startup time: 49.835000 seconds
04/12/06 07:23:07 Localization: No localization: ArmyOps.General.Run (int)
04/12/06 07:23:07 Debug: AAEntryPage.Opened()   Sender:Package.AAEntryPage
04/12/06 07:23:07 Log: Precaching: Entry.LevelInfo0
04/12/06 07:23:07 Log: Static mesh batches: 0 vertex bytes, 0 index bytes
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: MOTD1: Welcome to America's Army
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: MOTD2:
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: MOTD3:
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: MOTD4:
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: MOTD[0] is: Welcome to America's Army
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: MOTD[1] is:
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: MOTD[2] is:
04/12/06 07:23:07 ScriptLog: MOTD[3] is:
04/12/06 07:23:08 Log: Finished precaching geometry in 0.909 seconds
04/12/06 07:23:10 Log: Finished precaching textures in 1.448 seconds
04/12/06 07:23:12 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: PunkBuster Client (v1.137 | A0) Enabled
04/12/06 07:23:12 Log: PunkBuster Client: PunkBuster Client (v1.137 | A0) Enabled
04/12/06 07:23:12 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: Game Version [2.6.0]
04/12/06 07:23:12 Log: PunkBuster Client: Game Version [2.6.0]
04/12/06 07:23:21 ScriptLog: Param1: PERSONNEL JACKET
04/12/06 07:23:41 Log: Defaulting to false
04/12/06 07:23:41 GameSpyServerList:  new filter: (gamename = 'armygame') AND (gamever = '2.6.0') AND (numplayers != maxplayers) AND (numplayers != 0) AND (official = 1) AND (sv_punkbuster = 1) AND (minhonor >= 1) AND (maxhonor <= 100)
04/12/06 07:23:50 ScriptLog: PreClientTravel
04/12/06 07:23:50 Log: URL: Adding default option Name=Recruit
04/12/06 07:23:50 Log: URL: Adding default option Class=AGP_Characters.AGP_Character
04/12/06 07:23:50 Log: URL: Adding default option team=255
04/12/06 07:23:50 Log: Browse: 24.39.245.165/Entry.aao?Name=Recruit?Class=AGP_Characters.AGP_Character?team=255
04/12/06 07:23:50 Localization: No localization: Engine.Progress.ConnectionSucceeded (int)
04/12/06 07:23:50 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: Connected to Server 24.39.245.165:1716
04/12/06 07:23:50 Log: PunkBuster Client: Connected to Server 24.39.245.165:1716
04/12/06 07:23:56 ScriptLog: AAServerLoading - mat: T_UI2.Loading.hud_menu_splash
04/12/06 07:23:56 ScriptLog: Level in AAServerLoading is: Entry.LevelInfo0
04/12/06 07:23:56 ScriptLog: AGP_HUD::Destroyed() - called on Entry.AGP_HUD
04/12/06 07:24:08 Log: NetMode now NM_Client
04/12/06 07:24:08 Log: Collecting garbage
04/12/06 07:24:10 Log: Purging garbage
04/12/06 07:24:10 Log: Garbage: objects: 55856->54848; refs: 768167
04/12/06 07:24:13 Log: Bringing Level urban_assault.myLevel up for play (90) appSeconds: 117.780000...
04/12/06 07:24:13 Log: (Karma): Autodetecting CPU for SSE
04/12/06 07:24:13 Log: (Karma): Using SSE Optimizations
04/12/06 07:24:15 Log: Spawning new actor for Viewport WindowsViewport
04/12/06 07:24:15 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:15 ScriptLog: AGP_Pawn::SetTeamClass() Got a null SoldierClass - defaulting to Recruit
04/12/06 07:24:15 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:15 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:15 ScriptLog: Client Restart Failed.
04/12/06 07:24:15 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:15 ScriptLog: Attempting to close a non-existing menu page
04/12/06 07:24:15 ScriptLog: AGP_HUD::PostBeginPlay() - Creating HUD framework
04/12/06 07:24:16 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDMenuCrosshair
04/12/06 07:24:16 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDColorDisplay
04/12/06 07:24:16 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDTaskDisplay
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCrosshair
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDPlayerID
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDWeaponTarget
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDBodyInfo
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCommoInfo
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCombatEff
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDRecovery
04/12/06 07:24:17 ScriptLog: New Player  id=22e43ba8cf596238f8f2726b4cbe5a4d
04/12/06 07:24:20 Log: Collecting garbage
04/12/06 07:24:21 Log: Purging garbage
04/12/06 07:24:21 Log: Garbage: objects: 57158->57157; refs: 793986
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: AGP_HUD::PostBeginPlay() - Creating HUD framework
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: Invalid values, cannot save Player Jacket
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDMenuCrosshair
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDColorDisplay
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDTaskDisplay
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCrosshair
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDPlayerID
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDWeaponTarget
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDBodyInfo
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCommoInfo
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCombatEff
04/12/06 07:24:22 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDRecovery
04/12/06 07:24:22 Log: HumanController setplayer WindowsViewport
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::SetSkinsAndMeshes() Couldn't find the client. Going to try again urban_assault.AGP_Character None
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 Warning: ShadowProjector urban_assault.ShadowProjector (Function Engine.ShadowProjector.UpdateShadow:0019) Accessed None 'GRI'
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::PlayWaiting() Got here without being in Dying
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::SetSkinsAndMeshes() Couldn't find the client. Going to try again urban_assault.AGP_Character None
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 Warning: ShadowProjector urban_assault.ShadowProjector (Function Engine.ShadowProjector.UpdateShadow:0019) Accessed None 'GRI'
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::PlayWaiting() Got here without being in Dying
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::SetSkinsAndMeshes() Couldn't find the client. Going to try again urban_assault.AGP_Character None
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 Warning: ShadowProjector urban_assault.ShadowProjector (Function Engine.ShadowProjector.UpdateShadow:0019) Accessed None 'GRI'
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::SetSkinsAndMeshes() Couldn't find the client. Going to try again urban_assault.AGP_Character None
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 Warning: ShadowProjector urban_assault.ShadowProjector (Function Engine.ShadowProjector.UpdateShadow:0019) Accessed None 'GRI'
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::SetSkinsAndMeshes() Couldn't find the client. Going to try again urban_assault.AGP_Character None
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 Warning: ShadowProjector urban_assault.ShadowProjector (Function Engine.ShadowProjector.UpdateShadow:0019) Accessed None 'GRI'
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::PlayWaiting() Got here without being in Dying
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::SetSkinsAndMeshes() Couldn't find the client. Going to try again urban_assault.AGP_Character None
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 Warning: ShadowProjector urban_assault.ShadowProjector (Function Engine.ShadowProjector.UpdateShadow:0019) Accessed None 'GRI'
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::PlayWaiting() Got here without being in Dying
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::SetSkinsAndMeshes() Couldn't find the client. Going to try again urban_assault.AGP_Character None
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 Warning: ShadowProjector urban_assault.ShadowProjector (Function Engine.ShadowProjector.UpdateShadow:0019) Accessed None 'GRI'
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::PlayWaiting() Got here without being in Dying
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: AGP_Character::SetSkinsAndMeshes() Couldn't find the client. Going to try again urban_assault.AGP_Character None
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:23 Warning: ShadowProjector urban_assault.ShadowProjector (Function Engine.ShadowProjector.UpdateShadow:0019) Accessed None 'GRI'
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.aks74u_bs1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.aks74u_bs1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:23 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:24 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:25 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:25 ScriptLog: Console Message:  ��lNightboy was hit in the neck by Fudpuckertucker's AK74su Rifle [23]
04/12/06 07:24:25 ScriptLog: Console Message:  �lNightboy was shot by Fudpuckertucker's AK74su Rifle [77]
04/12/06 07:24:25 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:25 ScriptLog: AGP_Pawn::ChangeAnimation() Pawn should have been in state Dying!  urban_assault.AGP_Character AGP_Character
04/12/06 07:24:25 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:25 Log: Precaching: urban_assault.LevelInfo0
04/12/06 07:24:25 Log: Static mesh batches: 24064848 vertex bytes, 2516820 index bytes
04/12/06 07:24:26 Log: Allocating 16384 byte dynamic index buffer.
04/12/06 07:24:26 Log: Allocating 51204 byte dynamic index buffer.
04/12/06 07:24:34 Log: Allocating 57252 byte dynamic index buffer.
04/12/06 07:24:35 ScriptLog: MOTD1: Welcome to D4U. Enjoy our server.       www.deliver4u.org
04/12/06 07:24:35 ScriptLog: MOTD2: Respect the admins and other players.
04/12/06 07:24:35 ScriptLog: MOTD3: Watch your language, this is a clean language server.
04/12/06 07:24:35 ScriptLog: MOTD4: The scrolling messages ARE your only warning...
04/12/06 07:24:35 ScriptLog: MOTD[0] is: Welcome to D4U. Enjoy our server.       www.deliver4u.org
04/12/06 07:24:35 ScriptLog: MOTD[1] is: Respect the admins and other players.
04/12/06 07:24:35 ScriptLog: MOTD[2] is: Watch your language, this is a clean language server.
04/12/06 07:24:35 ScriptLog: MOTD[3] is: The scrolling messages ARE your only warning...
04/12/06 07:24:36 Log: Finished precaching geometry in 11.069 seconds
04/12/06 07:24:43 Log: Finished precaching textures in 6.910 seconds
04/12/06 07:24:43 ScriptLog: Attempting to close a non-existing menu page
04/12/06 07:24:43 ScriptLog: Console Message:  =[BRO]=Jocko Attacked Teammate Fudpuckertucker!
04/12/06 07:24:43 ScriptLog: Console Message:  ��udpuckertucker was hurt by =[BRO]=Jocko's BS1 30Gren [41]
04/12/06 07:24:43 ScriptLog: Console Message:  santiago_1300 has entered the server and is waiting for PB authorization.
04/12/06 07:24:43 ScriptLog: Console Message:  ��udpuckertucker was hit in the neck by NSF_FALCON's AK74su Rifle [45]
04/12/06 07:24:43 ScriptLog: Console Message:  �udpuckertucker was shot by NSF_FALCON's AK74su Rifle [11]
04/12/06 07:24:43 ScriptLog: Console Message:  ��pk5005 was hit in the pelvis by awu06's AK74su Rifle [23]
04/12/06 07:24:43 ScriptLog: Console Message:  santiago_1300 is awaiting account authorization to play.
04/12/06 07:24:43 ScriptLog: Console Message:  santiago_1300 has successfully joined the server.
04/12/06 07:24:44 ScriptLog: Console Message:  Russian333 has entered the server and is waiting for PB authorization.
04/12/06 07:24:44 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 2 New 12
04/12/06 07:24:44 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:44 ScriptLog: AGP_Character::PlayWaiting() Got here without being in Dying
04/12/06 07:24:44 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:24:44 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 12 New 10
04/12/06 07:24:44 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: WARNING: PB Kicks for Locked Names and All PB Restrictions on this Server
04/12/06 07:24:44 Log: PunkBuster Client: WARNING: PB Kicks for Locked Names and All PB Restrictions on this Server
04/12/06 07:24:45 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:45 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:45 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:45 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:45 ScriptLog: Console Message:  ��[BRO]=CrAzY_S.O.B. was hit in the right leg by awu06's AK74su Rifle [9]
04/12/06 07:24:46 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 2 New 5
04/12/06 07:24:46 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 12 New 11
04/12/06 07:24:46 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 1 New 4
04/12/06 07:24:46 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 11 New 4
04/12/06 07:24:47 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 4 New 2
04/12/06 07:24:47 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: PB Server assigned guid = ?
04/12/06 07:24:47 Log: PunkBuster Client: PB Server assigned guid = ?
04/12/06 07:24:47 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: Receiving from PB Server (w v1.208 | A1357 C1.239)
04/12/06 07:24:47 Log: PunkBuster Client: Receiving from PB Server (w v1.208 | A1357 C1.239)
04/12/06 07:24:47 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: Requesting PBCL Download from Server
04/12/06 07:24:47 Log: PunkBuster Client: Requesting PBCL Download from Server
04/12/06 07:24:47 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 2 New 6
04/12/06 07:24:48 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: 0 Current Cvar Violations
04/12/06 07:24:48 Log: PunkBuster Client: 0 Current Cvar Violations
04/12/06 07:24:48 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 2 New 5
04/12/06 07:24:49 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 5 New 12
04/12/06 07:24:49 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 12 New 10
04/12/06 07:24:49 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 6 New 2
04/12/06 07:24:50 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 2 New 6
04/12/06 07:24:51 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:51 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 12 New 9
04/12/06 07:24:51 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 6 New 2
04/12/06 07:24:52 ScriptLog: Console Message:  �wu06 was shot by =[BRO]=CrAzY_S.O.B.'s AK74su Rifle [100]
04/12/06 07:24:52 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: Bytes 8192/508811 of htm\wc001239.htm received
04/12/06 07:24:52 ScriptLog: Probable PB update message: "PunkBuster Client: Bytes 8192/508811 of htm\wc001239.htm received"
04/12/06 07:24:52 ScriptLog: Adjusted PB Update data:  8192/508811 of htm\wc001239.htm received
04/12/06 07:24:52 ScriptLog: PB Bytes Received: 8192 total: 508811
04/12/06 07:24:52 ScriptLog: Percent complete: 1
04/12/06 07:24:52 Log: PunkBuster Client: Bytes 8192/508811 of htm\wc001239.htm received
04/12/06 07:24:53 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 2 New 3
04/12/06 07:24:53 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 9 New 7
04/12/06 07:24:54 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 3 New 2
04/12/06 07:24:54 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 7 New 1
04/12/06 07:24:55 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:24:55 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 1 New 4
04/12/06 07:24:55 ScriptLog: Console Message:  ��pk5005 was hurt by NSF_FALCON's M84 Stun [10]
04/12/06 07:24:55 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 4 New 2
04/12/06 07:24:57 ScriptLog: Console Message:  �pk5005 was shot by NSF_FALCON's AK74su Rifle [60]
04/12/06 07:24:58 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: Bytes 18432/508811 of htm\wc001239.htm received
04/12/06 07:24:58 ScriptLog: Probable PB update message: "PunkBuster Client: Bytes 18432/508811 of htm\wc001239.htm received"
04/12/06 07:24:58 ScriptLog: Adjusted PB Update data:  18432/508811 of htm\wc001239.htm received
04/12/06 07:24:58 ScriptLog: PB Bytes Received: 18432 total: 508811
04/12/06 07:24:58 ScriptLog: Percent complete: 3
04/12/06 07:24:58 Log: PunkBuster Client: Bytes 18432/508811 of htm\wc001239.htm received
04/12/06 07:24:58 ScriptLog: Console Message:  KICK NOTIFICATION: Russian333 has been kicked for an undefined reason: HAS BEEN KICKED VIA PUNKBUSTER (FOR 0 MINUTES) ... RESTRICTION: INADEQUATE O/S PRIVILEGES
04/12/06 07:24:58 ScriptLog: Attempting to close a non-existing menu page
04/12/06 07:24:58 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: Removing "Russian333" ???? (0 minutes) RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges
04/12/06 07:24:58 Log: PunkBuster Client: Removing "Russian333" ???? (0 minutes) RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges
04/12/06 07:24:58 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 2 New 3
04/12/06 07:25:00 ScriptLog: Console Message:  Viewing Golf alley
04/12/06 07:25:00 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 2 New 6
04/12/06 07:25:00 ScriptLog: InventoryAttachment::SetMesh() DT_Mesh Mesh( A-Weapons3P.m4a1_3P )-->( A-Weapons3P.aks74u_3P )
04/12/06 07:25:01 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 6 New 2
04/12/06 07:25:02 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 3 New 2
04/12/06 07:25:02 Log: APawn::PostNetReceive() AGP_Character Saved 2 New 3
04/12/06 07:25:03 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: Bytes 27648/508811 of htm\wc001239.htm received
04/12/06 07:25:03 ScriptLog: Probable PB update message: "PunkBuster Client: Bytes 27648/508811 of htm\wc001239.htm received"
04/12/06 07:25:03 ScriptLog: Adjusted PB Update data:  27648/508811 of htm\wc001239.htm received
04/12/06 07:25:03 ScriptLog: PB Bytes Received: 27648 total: 508811
04/12/06 07:25:03 ScriptLog: Percent complete: 5
04/12/06 07:25:03 Log: PunkBuster Client: Bytes 27648/508811 of htm\wc001239.htm received
04/12/06 07:25:03 ScriptLog: Attempting to close a non-existing menu page
04/12/06 07:25:03 Log: Browse: Entry.aao
04/12/06 07:25:03 ScriptLog: HumanController.ProgressCommand Cmd 'menu:AGP_Interface.AADisconnectOptionPage'  Msg1 'Connection Lost'   Msg2 ''
04/12/06 07:25:03 Log: URL: Adding default option Name=Recruit
04/12/06 07:25:03 Log: URL: Adding default option Class=AGP_Characters.AGP_Character
04/12/06 07:25:03 Log: URL: Adding default option team=255
04/12/06 07:25:03 Log: Browse: Entry.aao?closed?Name=Recruit?Class=AGP_Characters.AGP_Character?team=255
04/12/06 07:25:03 Log: Failed; returning to Entry
04/12/06 07:25:03 Log: GP=FALSE
04/12/06 07:25:03 Log: Spawning new actor for Viewport WindowsViewport
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: AGP_Pawn::SetTeamClass() Got a null SoldierClass - defaulting to Recruit
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: Client Restart Failed.
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: -----------WARNING-----------
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: AGP_HUD::PostBeginPlay() - Creating HUD framework
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDMenuCrosshair
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDColorDisplay
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDTaskDisplay
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCrosshair
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.UIHUDPercentageBar
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDPlayerID
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDWeaponTarget
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDBodyInfo
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCommoInfo
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDCombatEff
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: UIScreen::AddHUDBaseDisplay - CreateUIControl for Package.HUDRecovery
04/12/06 07:25:04 ScriptLog: New Player  id=22e43ba8cf596238f8f2726b4cbe5a4d
04/12/06 07:25:04 Log: MatchViewportsToActors: AGP_Interface.AAMainMenu
04/12/06 07:25:05 GameSpyServerList:  new filter: (gamename = 'armygame') AND (gamever = '2.6.0') AND (numplayers != maxplayers) AND (numplayers != 0) AND (official = 1) AND (sv_punkbuster = 1) AND (minhonor >= 1) AND (maxhonor <= 100)
04/12/06 07:25:05 GameSpyServerList:  new filter: (gamename = 'armygame') AND (gamever = '2.6.0') AND (numplayers != maxplayers) AND (numplayers != 0) AND (official = 1) AND (sv_punkbuster = 1) AND (minhonor >= 1) AND (maxhonor <= 100)
04/12/06 07:25:05 ScriptLog: Param1: ?closed?Name=Recruit?Class=AGP_Characters.AGP_Character?team=255
04/12/06 07:25:06 ScriptLog: MOTD1: Welcome to America's Army
04/12/06 07:25:06 ScriptLog: MOTD2:
04/12/06 07:25:06 ScriptLog: MOTD3:
04/12/06 07:25:06 ScriptLog: MOTD4:
04/12/06 07:25:06 ScriptLog: MOTD[0] is: Welcome to America's Army
04/12/06 07:25:06 ScriptLog: MOTD[1] is:
04/12/06 07:25:06 ScriptLog: MOTD[2] is:
04/12/06 07:25:06 ScriptLog: MOTD[3] is:
04/12/06 07:25:10 ScriptLog: Console Message: PunkBuster Client: Master Query Sent to (AAO1.EVENBALANCE.COM) 66.117.38.134
04/12/06 07:25:10 Log: PunkBuster Client: Master Query Sent to (AAO1.EVENBALANCE.COM) 66.117.38.134
04/12/06 07:25:13 ScriptLog: AABrowser_ServerListPageLAN Spawning new LAN query client 'Entry.LANQueryClient'
04/12/06 07:25:13 Log: Defaulting to false
04/12/06 07:25:13 GameSpyServerList:  new filter: (gamename = 'armygame') AND (gamever = '2.6.0')
04/12/06 07:25:14 GameSpyServerList:  new filter: (gamename = 'armygame') AND (gamever = '2.6.0') AND (numplayers != maxplayers) AND (numplayers != 0) AND (official = 1) AND (sv_punkbuster = 1) AND (minhonor >= 1) AND (maxhonor <= 100)
04/12/06 07:25:27 Log: appRequestExit(0)
04/12/06 07:25:27 Localization: No localization: ArmyOps.General.Exit (int)
04/12/06 07:25:27 Exit: Preparing to exit.
04/12/06 07:25:28 Log: Purging garbage
04/12/06 07:25:28 Log: Unbound to Window.dll
04/12/06 07:25:28 Log: Unbound to Core.dll
04/12/06 07:25:28 Log: Unbound to Engine.dll
04/12/06 07:25:28 Exit: Game engine shut down
04/12/06 07:25:28 Log: Unbound to WinDrv.dll
04/12/06 07:25:30 Log: UViewport::Destroy() - About to destroy Console
04/12/06 07:25:30 Log: UViewport::Destroy() - About to destroy Canvas
04/12/06 07:25:30 Log: UCanvas::Destroy entered
04/12/06 07:25:33 Exit: Windows client shut down
04/12/06 07:25:33 Log: Unbound to D3DDrv.dll
04/12/06 07:25:33 Log: Unbound to AGP.dll
04/12/06 07:25:33 Log: Unbound to IpDrv.dll
04/12/06 07:25:33 Log: Unbound to Andromeda.dll
04/12/06 07:25:33 Log: Unbound to XInterface.dll
04/12/06 07:25:33 Log: Unbound to Fire.dll
04/12/06 07:25:33 Log: Unbound to Editor.dll
04/12/06 07:25:33 Log: (Karma): Level Karma Terminated.
04/12/06 07:25:34 Log: Unbound to AGP_Interface.dll
04/12/06 07:25:34 Log: Unbound to ALAudio.dll
04/12/06 07:25:35 Log: Waiting for file streaming thread to finish...
04/12/06 07:25:35 Exit: OpenAL Audio subsystem shut down.
04/12/06 07:25:35 Log: (Karma): Level Karma Terminated.
04/12/06 07:25:35 NetComeGo: Close TcpipConnection 24.39.245.165:1716 04/12/06 07:25:35
04/12/06 07:25:35 Exit: Socket shut down
04/12/06 07:25:35 Log: (Karma): MePoolMallocDestroy(): 191459344 structs still allocated
04/12/06 07:25:44 Log: Garbage: objects: 60537->0; refs: 793986
04/12/06 07:25:44 Exit: Object subsystem successfully closed.
04/12/06 07:25:44 Exit: Exiting.
04/12/06 07:25:44 Log: FileManager: Reading 0 GByte 175 MByte 668 KByte 941 Bytes from HD took 38.558784 seconds (38.413784 reading, 0.145000 seeking).
04/12/06 07:25:44 Log: FileManager: 8.891988 seconds spent with misc. duties
04/12/06 07:25:45 Uninitialized: Name subsystem shut down
04/12/06 07:25:45 Uninitialized: Memory Allocation Status
04/12/06 07:25:45 Uninitialized: Curr Memory  13.520M /  18.777M
04/12/06 07:25:45 Uninitialized: Peak Memory  229.088M /  232.430M
04/12/06 07:25:45 Uninitialized: Allocs       71873 Current /  2551079 Total
04/12/06 07:25:45 Uninitialized: Log file closed, 04/12/06 07:25:45
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: holev w 12 Kwietnia, 2006, 17:52:39 pm
Czemu niby fragment dla lub Pvl (nota bene jam też Paweł)... ??
Ale skoro tak to się wysiliłem i nacisnołem CTRL+F i wyszukałem za co masz kick'a...

KICK NOTIFICATION: Russian333 has been kicked for an undefined reason: HAS BEEN KICKED VIA PUNKBUSTER (FOR 0 MINUTES) ... RESTRICTION: INADEQUATE O/S PRIVILEGES

Czyli albo nie masz konta z uprawnieniami admina, albo jakiś sył (trojan czy chuj wi co innego), albo jeszcze coś innego o czym nie mam pojęcia (nie jestem molem forumowym i nie szukam dlaczego ludzi wywala)...
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: W0JT3K_PL w 12 Kwietnia, 2006, 21:21:04 pm
to pomoze:
Cytuj

Jun 6 2004, 06:37 PM
Use this solution to make either an Administrator Account or a Limited Account have the correct rights to run correctly:

1) Logon as the Administrator

2) Download PsBNTRights.exe (http://www.dynawell.com/reskit/microsoft/win2000/ntrights.zip) self extracting archive that contains the NTRights.exe and the following batch file:

CODE

c:\ntrights.exe -u Tester +r SeDebugPrivilege
c:\ntrights.exe -u Tester +r SeLoadDriverPrivilege
c:\ntrights.exe -u Tester +r SeSecurityPrivilege
c:\ntrights.exe -u Tester +r SeSystemEnvironmentPrivilege
c:\ntrights.exe -u Tester +r SeProfileSingleProcessPrivilege
pause

3. When you run the exe it will prompt you for the path to extract (default = c:\NTRights\

4. Right click the NTRights.cmd and select Edit, replace "Tester" with the name of your user account name that has the problem.

5. Save and run the NTRights.cmd by double clicking on it

6. Click on the game EXE, and choose "Run as...", enter your limited user and the password and check if you can play that now.

Do NOT log off in this process or log in again with that user! Just do all of the above steps in one go.
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 12 Kwietnia, 2006, 22:31:37 pm
Ok ściągłem to coś :)
Ale jeszcze mi powiedzcie jak jestem już w grze to co mam nacisnąć żeby pokazało sie okienko do jakiej drużyny chce iść ?
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: kurczak w 12 Kwietnia, 2006, 22:44:33 pm
F3 chyba
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 12 Kwietnia, 2006, 23:39:34 pm
Dzięki jak będe mógł grać to zobacze ;)
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: Smasher w 13 Kwietnia, 2006, 09:21:49 am
F2 :') slynne F2 gdy ktos nie wybiera broni a napelncy chca zabijac :fjufju:
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 13 Kwietnia, 2006, 09:42:47 am
To wkońcu F2 czy F3 ? :?
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]przemo w 13 Kwietnia, 2006, 12:02:44 pm
F2 do wyboru broni, F1 do podglądu statsów, F3 wybór stron
Tytuł: Spolszczenie
Wiadomość wysłana przez: w 13 Kwietnia, 2006, 16:04:17 pm
Dzięki Przemo :)

[ Dodano: 13 Kwiecień 2006, 21:03 ]
No to... :?
Pogram se czy nie bo chyba nie, skoro ten głupi Punkbuster mnie wywala :>

[ Dodano: Pon 01 Maj, 2006 ]
Wiecie co już chyba wiem o co chodzi z tym Punkbusterem !
Przed chwilką weszłem sobie do gry i tyle przeczytałem pisało chyba tak: You must updated the Punkbuster, czyli musze aktualizować PunkBustera.
Ale jak to zrobić ? Ale teraz to już cały sie zmieszałem w tym temacie....  8-|

Czekam na odpowiedź.