Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: Ogólnie o serwerach w AA!!!  (Przeczytany 20342 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Semen

  • Gość
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #30 dnia: 27 Grudnia, 2005, 17:59:54 pm »
Cytat: "ppysio [PL
"]hehe to moge miecd najszybszą opcje w TP SA ale i tak lagi bede mial?? LOL ALE SHIT!!!


Ich obowiazkiem jest naprawienie tej usterki.
Dla samego americasa + TS mozesz miec neo 128 i powinny byc zajebiste pingi - gorzej jak zamierzasz cos sciagac podczas gry.

W0JT3K_PL

  • Dev Team
  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1010
  • Karma: +28/-4
    • https://cfcn.pl
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #31 dnia: 27 Grudnia, 2005, 22:17:30 pm »
jesli chodzi o silniczek to bedzie UT2007 !!!!

ppysio [PL]

  • Gość
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Grudnia, 2005, 10:47:28 am »
A do tej pory to AA na jakim silniczku chodzi??

Semen

  • Gość
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #33 dnia: 28 Grudnia, 2005, 12:55:35 pm »
Cytat: "ppysio [PL
"]A do tej pory to AA na jakim silniczku chodzi??
\

W 2.3 chodzilo na UE 2.0 (czyli UT2003), a 2.4 i 2.5 chodzi na UE 2.5 (UT2004). Prawda panie Uruk?  :B

[7DBK]przemo

  • Gość
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #34 dnia: 28 Grudnia, 2005, 17:12:42 pm »
Cytat: "W0JT3K_PL"
jesli chodzi o silniczek to bedzie UT2007 !!!!


ale to pewnie gdzieś w okolicach 2007 roku :)


Cytat: "ppysio [PL
"] Niech mi ktosz naposze jaki małącze i jkai ma sprzęt w swoim komputerze! np jaka karta graficzna i czy oczywiscie ma lagi i czy mu sie tnie!!


Takie info jest zamieszczone na stronie america's army:

Rekomendowany sprzęt do 2.5:
# 3-D graphics card with 128 MB memory and support for hardware transformation and lighting (256 MB video memory for higher detail display)
# 2.4 GHz processor or equivalent
# 512 MB RAM
# 2.00GB of uncompressed hard disk space for game files
# DirectX(r)9.0
# DirectX(r)9.0 or higher compatible sound card and drivers*
# Broadband Network Connection
# NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
(Last Updated: 2005-10-24)

Minimalna konfiguracja do 2.5:
# 3-D graphics card with 64 MB memory and support for hardware T&L
# 1.5 GHz processor or equivalent
# 256 MB RAM (384MB for Windows 2000/xp)
# 2.00GB of uncompressed hard disk space for game files
# DirectX(r) 9.0
# DirectX(r) 9.0 or higher compatible sound card and drivers*
# 56.6 Kbps modem or higher network connection (40Kbps or better connection)
(Last Updated: 2005-10-24)

Z doświadczenia wiem że nawet na znacznie słabszym kompie (z lepszą kartą) niż minimalny, można pograć w praktycznie wszystkie mapy w 800x600 + cienie, jendak z wyłączonymi detalami, przydaje sie dużo ramu zwłaszcza na hospa, dużą ilość klatek "zjada" internet :/

Semen

  • Gość
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #35 dnia: 28 Grudnia, 2005, 17:51:55 pm »
Przemo to chyba konfiguracja do doom'a 5  :/

W0JT3K_PL

  • Dev Team
  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1010
  • Karma: +28/-4
    • https://cfcn.pl
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #36 dnia: 28 Grudnia, 2005, 18:21:36 pm »
Cytat: "k!ll3r"
Przemo to chyba konfiguracja do doom'a 5  :/

to konfiguracja bys odpalil americana 1600x1200 Ultradetal z czytaniem napisow i te nowe mapki + 16 graczy i jeszcze masz 60 FPS
;-)

Bridge chodzil mi na P3 450 ATI 8500 256 ramu...
ale tak chodzilo ze tylko sniperem moglem byc ;-)

Semen

  • Gość
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #37 dnia: 28 Grudnia, 2005, 19:49:18 pm »
Cytat: "W0JT3K_PL"

Bridge chodzil mi na P3 450 ATI 8500 256 ramu...
ale tak chodzilo ze tylko sniperem moglem byc ;-)


Ale nie ma co ukrywac. Nawet na moim sprzecie (2600+@3200+, 9800se@pro, 512DDR )czasami nie moge sobie pograc komfortowo. A inne gierki z o wiele lepsza grafa chodza dwa razy lepiej.]

Tak, devn00by  :nogood:

[7DBK]przemo

  • Gość
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #38 dnia: 29 Grudnia, 2005, 00:07:01 am »
Cytat: "k!ll3r"
Przemo to chyba konfiguracja do doom'a 5  :/


Nie to info ze strony americasa  :P  link

W0JT3K_PL

  • Dev Team
  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1010
  • Karma: +28/-4
    • https://cfcn.pl
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #39 dnia: 29 Grudnia, 2005, 00:59:53 am »
a wiecie czemu AAO chodzi duuuzo wolniej ?
by miec lepsza grafike zrobili emulator PixelShader czy jakos tak...

przy kompilacji nie usuneli tzw symboli czyli komputer szuka w pamieci adresu "ReplicatorInfo"
lecz ma duuuzo wiecej pamieci do przeskoczenia i im wiecej ranu tym mniej rypania dysku po pliku stronicowania ;-)

Remek

  • telegrafista grzędy
  • Wiadomości: 251
  • Karma: +7/-8
  • forumowy fajter
    • Troskliwe Misie
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #40 dnia: 29 Grudnia, 2005, 11:18:19 am »
Cytat: "W0JT3K_PL"
a wiecie czemu AAO chodzi duuuzo wolniej ?
by miec lepsza grafike zrobili emulator PixelShader czy jakos tak...

przy kompilacji nie usuneli tzw symboli czyli komputer szuka w pamieci adresu "ReplicatorInfo"
lecz ma duuuzo wiecej pamieci do przeskoczenia i im wiecej ranu tym mniej rypania dysku po pliku stronicowania ;-)


gdzies ty kurwa byl jak szukali ludzi do pomocy ?  :-P  Najpiew powinny wywalic te wszystkie pozostalosci po UT i nie potrzebne teksturki etc. Tylko mi miejsce na HDD zajmuje

[ Dodano: Czw Gru 29, 2005 11:18 am ]
po raz 3 mam 100 post   :-P



W0JT3K_PL

  • Dev Team
  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1010
  • Karma: +28/-4
    • https://cfcn.pl
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #41 dnia: 29 Grudnia, 2005, 14:17:29 pm »
Oni usunali pozostalosci po UT !!!
tam nie ma ani jednej rzedzy (czyt. texturki, muzyczki, etc) ktora jest z UT !
Oni tylko wykorzystuja silniczek UT i skrypty UTScripts do tworzenia gry..
Lecz nieusuwaja definicji symboli.. pewnie dla ulatwienia bo np:
WeaponClass.M16A2 w pamieci jest pod ta nazwa tzn pamiec trzyma nazwe oraz adres np @FF045863:45832 a hgdyby tylko trzymala pamiec i wlaczyli optymalizacje pod procki wyzszego rzedu (czyt. PIV lub AMD) i wykorzystywali ich sprzetowe mozliwosci to byloby cool !

A myslicie czemu UT2005 chodzi tak szybko ? bo jest napisany z Usunieciem definicji symboli oraz .. co wazne w 99% napisane jest w ASM (Assembler -> kod maszynowy procka) dzieki temu jest strasznie szybki..
AAO to 30% silniczka teszta jest w tym UT Script napisana dzieki czemu ma wieksze wymagania bo procesor dane instrukcje musi wykonywac w locie (tzn kompilowac -> interpretowac) a nie korzystac juz z skompilowanych bibliotek...

No ale jak sie pisze programy ktore maja funkcje GOTO (  :grin:  ) to nie ma sie czemu dziwic.. ;-)

ppysio [PL]

  • Gość
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #42 dnia: 29 Grudnia, 2005, 15:31:07 pm »
Następne AA powinno byz na silniczku na ktorym chodzi MARIO NA PEGAZUSIE!!!  :D    :grin:

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #43 dnia: 29 Grudnia, 2005, 17:22:58 pm »
lepiej na silniczku na którym chodzi pasjans i miner w windowsie  - nie będzie brakowało fps'ów napewno.

Semen

  • Gość
Ogólnie o serwerach w AA!!!
« Odpowiedź #44 dnia: 29 Grudnia, 2005, 18:21:28 pm »
Cytat: "kurczak"
lepiej na silniczku na którym chodzi pasjans i miner w windowsie  - nie będzie brakowało fps'ów napewno.


To nie wina engine'u - to ich cudowny profesjonalizm. Na przyklad Epic z pewnoscia lepiej zrobilby ta gre - mielibysmy 2 razy wiecej fpsow.