Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: 2.6  (Przeczytany 5730 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jermako

  • Gość
2.6
« dnia: 18 Stycznia, 2006, 03:19:08 am »
Screeny z Dusk

Screeny z Border

Wiem,wiem.Te screeny są już dostępne od kilku dni ale u nas jeszcze chyba nie było...

Zostanie dodana nowa opcja w ustawieniach serwera-wyłączenie cieni;)

W0JT3K_PL

  • Dev Team
  • major obejścia
  • *
  • Wiadomości: 1010
  • Karma: +28/-4
    • https://cfcn.pl
2.6
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Stycznia, 2006, 03:29:24 am »
zajefajnie....

[7DBK]Jendrek

  • Gość
2.6
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Stycznia, 2006, 09:51:51 am »
ha! już nie mogę się doczekać nowych lżejszych lub cięższych granatów, bullshitów, gdy wystrzeliwuje 1/4 magazynaka z arki w kolesia który jeszcze po 60 nabojach stoi i do mnie strzela, 2 naboi w granatniku na moście. Ah, tak dajcie mi 2.6!!!  8-D

holev

  • Gość
Re: 2.6
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Stycznia, 2006, 11:07:11 am »
Cytat: "jermako"
Zostanie dodana nowa opcja w ustawieniach serwera-wyłączenie cieni;)


Hmm... Moim zdaniem mocno kontrowersyjna opcja...:(
Z jednej strony są ludzie kombinujący ze sterownikami i posiadający dzięki temu sprzętowego wallhack'a... Z drugiej są osoby używające cieni tak jak należy, czyli jak ktoś idzie to z za rogu najpierw 'wychodzi' jego cień a potem on sam - wystarczy aby się przygotować i posłać HS...:D
I w takiej sytuacji dlaczego karać również tych drugich...??:>

pavel

  • Gość
Re: 2.6
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Stycznia, 2006, 11:30:01 am »
Cytat: "holev"
Cytat: "jermako"
Zostanie dodana nowa opcja w ustawieniach serwera-wyłączenie cieni;)


Hmm... Moim zdaniem mocno kontrowersyjna opcja...:(
Z jednej strony są ludzie kombinujący ze sterownikami i posiadający dzięki temu sprzętowego wallhack'a... Z drugiej są osoby używające cieni tak jak należy, czyli jak ktoś idzie to z za rogu najpierw 'wychodzi' jego cień a potem on sam - wystarczy aby się przygotować i posłać HS...:D
I w takiej sytuacji dlaczego karać również tych drugich...??:>


na meczach to daje ogromna przewage, na publikach moga sobie byc wlaczone.

Thc^Shibby!

  • Gość
Re: 2.6
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Stycznia, 2006, 13:18:33 pm »
Cytat: "holev"
Cytat: "jermako"
Zostanie dodana nowa opcja w ustawieniach serwera-wyłączenie cieni;)


Hmm... Moim zdaniem mocno kontrowersyjna opcja...:(
Z jednej strony są ludzie kombinujący ze sterownikami i posiadający dzięki temu sprzętowego wallhack'a... Z drugiej są osoby używające cieni tak jak należy, czyli jak ktoś idzie to z za rogu najpierw 'wychodzi' jego cień a potem on sam - wystarczy aby się przygotować i posłać HS...:D
I w takiej sytuacji dlaczego karać również tych drugich...??:>

Tych drugich jest bardzo malutko. :) Zreszta raz prowadzona byla dyskusja, jaka przewage daja zwykle cienie. Otoz malo kto ich uzywa, bo albo masz karte umozliwiajaca granie Ci na kwadratach albo wogole je wylaczysz celem zyskania dodatkowych FPS. Z tamtej dyskusji pamietam tylko pojedyncze przypadki i to tylko na niektorych mapach, aby komus zwykly cien duzo pomagal. Z reguly zadna z niego przewaga.

Oczywiscie warto dodac, ze osoby smiegajace na anormalnych cieniach i tak stwierdza, ze zwykle cienie bardzo duzo daja i nie wolno ich wylaczyc (mimo ze nie uzywaja zwyklych cieni :P).

[7DBK]przemo

  • Gość
2.6
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Stycznia, 2006, 14:07:43 pm »
ja tylko mam nadzieje ze wymagania nie wzrosną

Semen

  • Gość
Re: 2.6
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Stycznia, 2006, 14:22:20 pm »
Cytat: "Shibby"
Cytat: "holev"
Cytat: "jermako"
Zostanie dodana nowa opcja w ustawieniach serwera-wyłączenie cieni;)


Hmm... Moim zdaniem mocno kontrowersyjna opcja...:(
Z jednej strony są ludzie kombinujący ze sterownikami i posiadający dzięki temu sprzętowego wallhack'a... Z drugiej są osoby używające cieni tak jak należy, czyli jak ktoś idzie to z za rogu najpierw 'wychodzi' jego cień a potem on sam - wystarczy aby się przygotować i posłać HS...:D
I w takiej sytuacji dlaczego karać również tych drugich...??:>

Tych drugich jest bardzo malutko. :) Zreszta raz prowadzona byla dyskusja, jaka przewage daja zwykle cienie. Otoz malo kto ich uzywa, bo albo masz karte umozliwiajaca granie Ci na kwadratach albo wogole je wylaczysz celem zyskania dodatkowych FPS. Z tamtej dyskusji pamietam tylko pojedyncze przypadki i to tylko na niektorych mapach, aby komus zwykly cien duzo pomagal. Z reguly zadna z niego przewaga.

Oczywiscie warto dodac, ze osoby smiegajace na anormalnych cieniach i tak stwierdza, ze zwykle cienie bardzo duzo daja i nie wolno ich wylaczyc (mimo ze nie uzywaja zwyklych cieni :P).



Coz, ja na przyklad mam ATI i uzywam cieni FULL (zadnych dodatkowych kwadratow). Wg mnie troche daja, ale jak to cienie, przynajmniej widac jak koles wychodzi zza rogu.

Poza tym DEVy wielkiego odkrycia nie dokonaly, bo rownie dobrze cienie mozna by zablokowac za pomoca cvarow - a czemu jeszcze do tego nie doszlo? O to jest pytanie  :fjufju:

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
2.6
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Stycznia, 2006, 15:42:44 pm »
Jak dla mnie to cienie powinny być obowiązkowe, ponieważ na polu walki w realu, zapewne też by występowały dając przeciwnikowi identyczne wskazówki w grze. Pozatym któż niepamięta scen z "W samo południe" i innych strzelanek, gdzie mega Pr0 mastach i fragger ratował swoje życie ostrzeżony nagłym pojawieniem się cienia lub niespodziewanym "zachodem" słońca (kolo wszedł do stajni .... )

Hóa dla cieni !

Thc^Shibby!

  • Gość
2.6
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Stycznia, 2006, 16:27:49 pm »
Kurczak, gdyby tylko takie spojrzenie an gre mieli wszyscy posiadacze "kwadratow". :)

Ale tak nie jest. :)

Do tej pory cierpieli Ci, ktorzy wogole cieni nie uzywali. Np. ja bo uwazam, ze normalne cienie daja mi tak niewielka przewage, ze szkoda marnowac FPSy, skoro i tak zaraz jakis cfaniaczek podrzuci mi flasha, bo widzi mnie z sasiedniego pokoju itp.

Teraz troche ucierpiec moga Ci, ktorzy uzywali zwyklych cieni.


A wszystko dzieki progejom, ktorzy i tak nic zlego w tych "kwadratach" nie widza, a na moje zarzuty najlatwiej im odpowiedziec: "nie narzekaj k....a tylko kup sobie (taka albo taka) karte graficzna".


A dla niewtajemniczonych argument przemawiajacy za wylaczeniem cieni:

Dodam, ze to wcale nie taki duzy cien. Niektorzy maja jeszcze wieksze. :)

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
2.6
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Stycznia, 2006, 16:35:48 pm »
Shibby, a możesz mi opisać co przedstawia to zdjęcie bo nie kumam ( co za a co przeciw).

Widzisz moje podejście bierze się z tego, że mam silnego kompa, więc mając mało czasu wolę sobie zagrać dla przyjemności wizualnej mając cienei i 100 dziurek po kulach w szybie  ciężarówki a nie męczyć oko w imie wyższych fragów.

BTW dziurek: most jest chyba mega żerny bo na max detalach jak władowałem cały magazynek w okno to mi komp umarł. Ale decals zostawiłem na full.

pavel

  • Gość
2.6
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Stycznia, 2006, 16:39:08 pm »
Kurczak,

zobacz na zolnierza na focie, przyjrzyj sie jaki wielki kwadrat sie wylewa spod niego   :nogood:    :nogood:
taki efekt mozna uzyskac na geforce'ach 6600, a sa tez tweaki ini, ktore powoduja ze cienie moga byc jeszcze wieksze... nienaturalnie wieksze....

Partyz

  • porucznik stogu
  • Wiadomości: 719
  • Karma: +0/-0
    • http://www.cfcn.pl
2.6
« Odpowiedź #12 dnia: 18 Stycznia, 2006, 17:07:29 pm »
Heh, w ogole to dla mnie smieszne jest - nie potrafia sobie poradzic z usunieciem tego exploita (znaczy sie doprowadzic do stanu, ze cienie bede mozliwe tylko jedne - "normalne" - no albo ich calkowity brak, jesli ktos wylaczy je w Settings), to ida po najmniejszej linii oporu i wylaczaja je w cholere. Ehh... no moze sam nie bylbym zdolny napisac tej gry (chociaz silnik UT znam, mam jako takie doswiadczenie w pracy z nim, poza tym bardzo dobrze potrafie czytac kody zrodlowe no i kocham assemblera - coraz bardziej mi sie ten jezyk podoba i powoli zaczynam cos nie cos pisac w nim), ale... no wlasnie. DevTeam AAO to najwieksze n00by jakich znam. Ze co? Ze i tak wydali fajna gre? Bullshit! Odkad zmienila sie ekipa ta gra z wersji na wersje jest coraz gorsza, GOWNO w niej zostaje naprawione, tylko to co dobre jest pozniej spieprzone, wymagania sprzetowe rosna (za co pytam sie? za co kur*a?), optymalizacji prawie brak (UT2kX - te same ustawienia co w AAO - wszystko ladnie pieknie, ZERO ZACIACHOW, FPSy zaleznie od mapy i ilosci graczy - ale w normie, min. ponad 30 / AAO - te same ustawienia co w UT2kX - to, ze na niektorych mapach nie pogram wcale, bo mam slideshow, zdierze. Ale taki most. No niby te 30 fps w porywach mam... ale dlaczego do kurwy nedzy gra odprawia "jerking" na miare paranoika z padaczka? Spoko, w momencie gdy jakies wybuchy, smoke, ktos strzela czy cos - no luz, ja to rozumiem... ale jak spojrze w ziemie, schowawszy sie w rogu mapy z daleka od placu boju, nie dosc, ze FPSy prawie w ogole nie odzyskane, to i tak rwie jak rwalo, i tak rwie).

Do tego Devy wymyslaja jakies cuda wianki super extra wypasione pomysly wprowadzajac, z ktorych wynika tylko tyle, ze grywalnosc spada, gra sie krzaczy na wszystkie strony, bugow cala masa, glitchy, exploitow, juz nie wspomne o jednym patchu dla serva, ktory nie dosc, ze niewiele poprawil to jeszcze zostawil otwartego na osciez pieknego, wypasnego backdoora d[O_____x]b.

Znowu sie rozpisalem, ale postanowilem troche popsioczyc na AAO. Zwiazane to jest z tym, ze czasami dosyc mam ogolnego debilizmu i lamerstwa uzyszkodnikow. Nic to - z reguly zlewam sprawe. Ale tak jakos mnie dzisiaj naszlo refleksyjnie, i postanowilem rzucic okiem tu i owdzie. I wiecie co? Doszedlem do wniosku, ze U.S. Army najwyrazniej za malo placi tym od gry. I zaistniala maniana wokol AAO jest chyba protestem przeciwko niskim gazom. No bo jak, powiedzcie mi jak majac gotowy silnik z zaimplementowanym Havokiem mozna spieprzyc ow system fizyki? Pomijam juz fakt, ze patrzac na ta gre ma sie czasami wrazenie, ze cala ta "fizyka" to tylko kilka skryptow i instrukcji + ragdoll. No tylko, ze przy obecnym stanie zaawansowania optymalizacji programu wieksza interaktywnosc by pewnie spowodowala jakis overflow i w ogole cala game takich pieknych zdarzen, jak overrun, unhandled exceptions, indefinable behavior, instant interval, unexpected execution failure itd. No i procek 5GHz z 2 giga ramu i najnowszy X1800 by pociagnely gre w max. 800x600x32, bo przy wyzszych ustawieniach zaczely by sie gubic tekstury, a wszystkie triggery reagowaly by pewnie dopiero po przetworzeniu przez maszyne 23882718734734 niepotrzebnych obliczen. I ladujac 349 dummy wyskoczylby komunikat, ze pamiec operacyjna jest pelna do granic mozliwosci.


Wiecie o tym, ze mozna zmodowac UT2kX w taki sposob, ze bedzie wygladal tak samo jak AAO, ale fizyka, gameplay i cala reszta beda o niebo lepsze? No i pojazdami mozna pojezdzic :]. Acha - i mowiac "fizyka" mam na mysli FIZYKE, a nie utrate sily przez zolnierza , ktoremu qmple do plecaka wlozyli kilkanascie cegiel i po wejsciu na drugie pietro ow zolnierz ma dosc chodzenia conajmniej na cale doczesne zycie i pol tego, ktore czeka go po drugiej stronie.

Byl nawet taki filmik, co kolesie chwalili sie tym modem (aczkolwiek to jeszcze nie to - bo postacie i pojazdy byly z UT, ale to mozna zmienic w chwilke :D). I bardzo w tym filmie podobal mi sie tekst, ktory teraz sparafrazuje:

"Ten sam silnik, ten sam kod (no wiem, ze podobny, bo jednak ten w AAO sie troche rozni, no ale...) - dlaczego zmodowane UT wyglada lepiej niz AAO, chodzi lepiej niz AAO?"

I gdzies pod koniec ta wstawka:

"Czy naprawde tak trudno jest zamiescic pojazdy w AAO?"

Pochwale sie, ze znam odpowiedz. Brzmi ona: "TAK! Trudno!". Why? A wyobrazcie sobie ten wspaniale sprofanowany silnik, aligancko spierdolona optymalizacje, nieziemsko przekombinowana rozgrywke, a w to wszystko wplecione jeszcze obiekty ruchome wchodzace w interakcje z graczami. Ciekawe, ile crashow, zaciachow i nowych bledow by wtedy bylo. Na pewno giera by sie sypala, to na bank. No i co poczac z nieszczesnymi trupami, ktore stoja dalej? Znaczy sie wysadzony z RPG czolg wygladalby jak fukiel nowka? No chyba, zeby ktos tam w USA wpadl na pomysl, ze czolgom tez zaimplementujemy ragdoll, i beda padac po hedszocie. I wtedy zbugowawszy sie, jak postac gracza czolgi owe stawaly by po smierci na gasienicach? Sie znaczy w ogole to czolgi by na dwoch gasienicach chodzily wyprostowane... No i jakby sie dzialo zbugowalo, to by trzeba je wyrzucic. Znaczy sie zwykly drop bylby malo realistyczny, wiec dzialo wyrzucalo by sie klawiszem Use - wtedy pasek, jak u medyka - 5 sekund - tak, jak pacjent wyleczony - tak dzialo by bylo odkrecone i lezalo na ziemi. Nic tylko je podniesc (ale wtedy juz nie trzeba Use - dzialo magicznie wracalo by na swoje miejsce i samo sie przykrecalo). A na urbanie zamiast pieciu granatow mialyby piec kanistrow benzyny. Oczywiscie kanistrow nijak wysadzic nydy rydy - ale za to, bo w koncu to nowa urealniona wersja gry i brezent w namiotach juz nie jest kuloodporny - mozliwe jest zabicie kapitana czolgu, ktory schowal sie za antenka. Juz sie cwaniak nie przyczaji, jak w 2.3! No i sprawa najdziwniejszych packetlossow jakie moje przejarane galy widzialy - jedzie sobie czolg srodkiem i nagle ni z tego ni z owego (nawet nie podjezdzal do ledga) zostawia za soba maly crater. No ale w przypadku czolgu to nie jest az takie naciagane, w koncu wiadomo, ze czolg duzo wazy i zapadajac sie pod ziemie (w tym wypadku pod most) zostawia dziure wielkosci krateru. Przydalyby sie jakies NPC, ktore wtedy bialo-czerwona tasme zawiesza wokol dziury, zeby wczorajsi medycy zebrani w ostatnia chwile nie wpadli zaaferowani poscigiem rannego rushera. A! Zapomnialbym - czolgowi spadajac pod most rozluzniaja sie zwiera... sie znaczy klapy wlotu i wylotu powietrza, gasienice i lufa tez im sie rozluznia (w koncu ilez mozna tak sztywno stac...) - ale tego domyslac sie mozemy tylko po charakterystycznym dzwieku lamanych kosci... sie znaczy kol zebatych - tak gdzies w 2/3 wysokosci mostu, bo od zawsze wiadomym bylo, ze wszystko lamie sie pod wplywem naporu wiatru anizeli wejscia w kontakt z podlozem. Chociaz na innych mapach nierzadko przelatujemy podobna odleglosc i tylko czerwoni jestesmy. No dobra - czolg na znak, iz ma olej w zylach bedzie sie robil czarny. I wtedy na poprawe samopoczucia zacznie rapowac. Taki system zagluszania systemu radiolokacji przeciwnika, nie slyszeliscie? Dziiiiwne, wszystkie czarne pojazdy rapuja. No za wyjatkiem tych, ktore pracuja jako plugi no i oczywiscie tych, ktore rzucaja piekne wiazanki w kierunku tych cyrkowcow w bialych kapturach.


Ale wracajac do tematu - staram sie przypomniec sobie, jak wygladal w praktyce rytual skladania modlow, i jesli mi sie uda - zrobie wyjatek i pojde Devom na reke - pomodle sie i uwierze w Boga, w ktorego nie wierze - o zdrowie (przede wszystkim psychiczne) i lepsze gaze dla nich, aby wiecej serca wkladali w swoja prace. Bo wiecie co? Pisalem juz - sam bym tej gry nie zrobil, ale wiem jedno - zeby tworzyc sztuke i zrobic z UT2kX takie cos, jak AAO, to naprawde potrzeba nieziemskiego wrecz talentu. Gdyz zaprawde powiadam wam - pogmerajcie roznymi edytorkami i w tym i w tym. Byc moze dojdziecie do jeszcze ciekawszego wniosku - Devom placa wlasnie za to, zeby partaczyli swoja robote. d[O_____x]b.

A tak powaznie - wydaje mi sie, ze chlopaki od AAO na sile chca zrobic nowe gre na starej grze. Wiem, ze to dziwnie brzmi i niewiele z tego stwierdzenia wynika, ale spojrzcie na to - coraz wiecej w AAO "domowego rekodziela" Devow. A gdyby tak panowie po prostu zaczeli dopieszczac MODA do UT2kX, to byla by zupelnie inna jakosc i gadka. Ja nie wiem, gdzie jest zgrzyt, ale grupka zapalencow majac edytory do UT2kX moze zrobic 10x lepsze AAO za darmo. W koncu to tylko zmienic skrypty Havoka, pare w samej grze, dodac nowe txtury, mapy, obiekty - i AAO gotowe. Bo wszystkie zmiany, ktore Devy wprowadzily do srodowiska UT, aby stworzyc AAO naprawde nie sa odkrywcze. I naprawde nie jest to cos extrawielcewypasnego i pochlaniajacego tyle pieniedzy i czasu. Gra jest kompletna, a ja wciaz mam wrazenie, ze gram w jakas wczesna bete.

Sorry, ze taki dlugi post, ale ja juz po prostu nie wytrzymalem nerwowo. Jak tak patrze na fanowskie grupki developerskie, na inne gry korzystajace z dobrodziejstw UT i w ogole jak tak rzucam okiem po plikach, forach, grupach dyskusyjnych - to smiac i plakac jednoczesnie mi sie chce z powodu tego, jaka fuszerke odstawiaja Devy. Toz naprawde tylko znajomosc tematu i zdrowy rozsadek powstrzymuja od stwierdzenia, ze 12 latek zrobilby ja lepiej...

kurczak

  • Administrator
  • generał farmy
  • *****
  • Wiadomości: 7566
  • Karma: +643/-41
    • http://www.cfcn.pl
2.6
« Odpowiedź #13 dnia: 18 Stycznia, 2006, 17:09:19 pm »
Cytat: "pavel"
Kurczak,

zobacz na zolnierza na focie, przyjrzyj sie jaki wielki kwadrat sie wylewa spod niego   :nogood:    :nogood:
taki efekt mozna uzyskac na geforce'ach 6600, a sa tez tweaki ini, ktore powoduja ze cienie moga byc jeszcze wieksze... nienaturalnie wieksze....


ale po kiego h ... komu taki duży cień ?

Partyz

  • porucznik stogu
  • Wiadomości: 719
  • Karma: +0/-0
    • http://www.cfcn.pl
2.6
« Odpowiedź #14 dnia: 18 Stycznia, 2006, 17:20:02 pm »
Shibby, Kurczak - luuuzik, najlepsi sa ci, ktorzy w ogole nie czaja klimatu tj. ci, ktorzy tlumacza sie w stylu "gra na to pozwala, to czemu by z tego nie skorzystac?"
Takie same akcje sa w MTA (Multi Theft Auto - mod sieciowy do GTA3 i VC). Tylko, ze tam to w ogole cala gra to jeden bug i glitch. I tylko dzieki silnej scenie, kilku PORZADNYM klanom, ktore napedzily community coraz mniej frajerow, ktorzy na kazdym kroku glitchuja. A perswazja jest prosta - tlumacza cioterom, ze przede wszystkim liczy sie klimat,  a uzywajac tego i owego klimat sie gubi. I na szczescie do coraz wiekszej ilosci graczy MTA to dociera. Niestety, to zupelnie inna gra i zupelnie inny klimat. W FPSach z reguly wszelkie "sztuczki i kruczki" wystepuja i niektorzy gracze lubia z nich korzystac, bo w/g nich to wlasnie decyduje o klimacie. Tylko, ze dla mnie to jacys ulomni sa =/. Dla mnie AAO to klimat wlasnie AAO - walka, tu cos tego skradam sie, qmpel mnie oslania, nasluchuje, widze cien bo slonce tak pada, tu cos tego kombinuje, bo nie mam GPS ani sensoru bicia serca - to jest wlasnie frajda. A wpada ci taki jegomosc co twierdzi "ja jestem superzolnierz, ktory i tak zabije i tak zabije, a to jest tylko gra. No i skoro jestem super i zawsze zabijam zanim mnie zabija, to nie chce mi sie wysilac (bo jestem superzolnierz), wiec sobie odpalam zmodyfikowane cienie. No bo jestem superzolnierz, wiec i tak goscia zabije i tak, ale to jest tylko gra i nie bede sie wysilal i skradal, jak moge sobie zapalic fajke i pograc. No bo superzolnierz jestem, znaczy sie pr0^gamer, a pr0^gamerzy sa juz tak pr0^, ze nie wypada im sie wysilac, bo wola sie zrelaksowac przy grze". Taa... jak chcesz sie zrelaksowac to idz sobie pograj w chinczyka... bo AAO to gra wymagajaca, i jak dla mnie wlasnie to miedzy innymi buduje jej klimat (zolnierze na wojnie nie maja supercieni) i decyduje o jej orginalnosci.


Prosty wniosek - takie duze cienie sa dla tych, ktorzy mysla, ze to interaktywny film, a oni znaja scenariusz - znaczy wiedza kto, gdzie i skad wyskoczy. No ew. sa pr0^gamerami tego poziomu, ze ich status bycia pr0^ zwalnia ich z obowiazku wysilania sie :P.