Witam.
Piszę w sprawie wprowadzenia małej zmiany związanej z dostępem do serwera. Mam na myśli hasło na serwer oraz nazwa samego serwera.
Przeanalizowałem działanie serwera dostarczanego wraz z assistem.
Serwer startując wysyła do serwera auth.aa25.org PDU o treści:
startsrv·RANDOM·GAMEPASSWORD·PORT_UDP·0 3 PB_PROTECTED PASSWORDED SERVER_NAME MAP PLAYERS SLOTS 7.13 0 1 255 255 255W powyższym zapisie · oznacza bajt x00.
W odpowiedzi na to serwer autoryazacyjny odpowiada:
srvauthok·INNY_RANDOM·ADRES_IP:PORTPotem serwer gry cyklicznie przesyła do serwera pakiet:
srvhere·1617·1 3 PB_PROTECTED PASSWORDED SERVER_NAME MAP PLAYERS SLOTS 7.13 1 1 255 255 255na co serwer autoryzacyjny znowu odpowiada pakietem jak drugi wymieniony.
Teraz moja sugestia:
Z racji tego że jest to komunikacja UDP można by wstrzykiwać pakiet zawierający nowe hasełko. Sprawdzę za chwile skuteczność tego rozwiązania.
Kolejną sprawą jest nazwa serwera, która to jest kolorowana przez trzy bajty z przodu. Powodują one jednak problem z zapisem logów turniejowych na NTFSie. Więcej na temat dopuszczalnych znaków:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa365247%28v=vs.85%29.aspx#naming_conventions Rozwiązać ten problem można bajecznie prosto:
w aa25.ini ustawić
colour=63,66,63