Chicken's Farm

America's Army - ver 2.8.5 => Ogólne => Wątek zaczęty przez: [7DBK]przemo w 10 Października, 2005, 15:26:45 pm

Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]przemo w 10 Października, 2005, 15:26:45 pm
Tutaj wklejam linki do map nowych miejsc starć:
1. SF DOCKSIDE (http://aaotracker.4players.de/attachment.php?attachmentid=11373) nie jest zbyt duża, przynajmniej będzie szybka (mam taką nadzieję)
2. SF EXTRACTION (http://aaotracker.4players.de/attachment.php?attachmentid=11374) jak na to patrze to wydaje mi sie że będzie ogromna  :/ i będzie cholernie kompa obciążać  :nogood:  

TUTAJ LINK (http://aaotracker.4players.de/thread.php?postid=1420292#post1420292) do screenów z nowych map. Z tego co czytałem w necie na stronach i forum americasa i widze na skrinkach to extraction ma być i będzie bardzo kamperska (dużo kryjówek, duża mapa i wspólny cel)
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: holev w 10 Października, 2005, 15:41:24 pm
A wie ktoś kiedy w końcu będzie 2.5...??
Dział download na stronie aa.com w dziś zaczął działać - ale nowej wersji dalej niet...:(
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Semen w 10 Października, 2005, 15:49:24 pm
Pewnie dzisiaj wieczorem.
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: holev w 10 Października, 2005, 15:51:03 pm
Cytat: "k!ll3r"
Pewnie dzisiaj wieczorem.


Pewna to jest śmierć, podatki (no żesz kurwa złodziejstwo)...
...i utrata danych (^$##^$#^$#%%#@^%#^$#)...

Co do AAO i nowej wersji to jest pewne to, że nic nie jest pewne...:(
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]Jendrek w 10 Października, 2005, 16:03:52 pm
o kurcze sfextraction rzeczywiście wygląda na megasuperhiperhardokorkamperską mape.  Tyle uliczek, budynków, pięterek, niebezpiecznych skrzyżowań, że o geezusie ja pier***! No ale zobaczymy jak 2.5 wyjdzie, wtedy popykamy, pokampimy :D i będzie pr0!  8-D  (oby jak najszybciej  ;-)  )
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Klaunator w 10 Października, 2005, 17:06:20 pm
a gdzie sf hospital se :D hehe miał być a tu chyba lipa będzie. a tak poza tym to lepiej poprawiliby bugi a nie jakieś nowe mapy taka jest moja opinia. Co z tego, że będzie milion map jak gameplay do dupy. A chyba każdy zauważył w ver 2.4 multum bugów...
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: john-me w 10 Października, 2005, 18:04:12 pm
kucze, te nowe mapy to już jak stare ... tyle picków, filmików i przecieków (  w 2.3 na jednej można było nielegalnie pyknąć w offline ) było ... heh, czekam.
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]Mastah_Doink w 10 Października, 2005, 18:44:44 pm
No to ja otwieram browara i czekam :)
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]przemo w 10 Października, 2005, 18:48:58 pm
No to sobie jeszcze poczekamy:
 "We know you’ve already waited a long time for the release date of the next patch, and we have no idea how long you will have to wait from now." reszta na stornie trackera
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]Jendrek w 10 Października, 2005, 19:35:52 pm
Mastah - tak trzymać!  8-D  

Klaun wracaj! Brakuje nam twojego talentu wokalnego na tsie  :fjufju:  

Wersja 2.5 - wychodzić z koszarów!  :cool:  

Przemo - marsz do nauki!  :B
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Klaunator w 10 Października, 2005, 19:48:40 pm
Tak jak Holev wcześniej powiedział, nie można być pewien niczego no oprócz tam paru rzeczy... , a jeśli "spece"(nic do nich nie mam bo robią kawał dobrej roboty, tylko jak już coś robić to porządnie) mówią, że o 20 wyjdzie nowa wersja a mamy godzine 16 to możemy a raczej musimy się spodziewać, że to nie będzie dzień dzisiejszy, a kolejny... tak więc pozostaje nam czekać. Drogi Andrieju jeszcze nie wróce, bo popadłem w rutyne, że tak ładnie to ujmę...
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]Jendrek w 10 Października, 2005, 20:37:09 pm
Rozumiem drogi Klaunie, rozumiem, opracowujesz wokalnie najnowsze przeboje i kawałki rodzimych owoców cytrusowych(Mandarynek) i sprzętu elektronicznego(Elektrody i inne). Nie ma sprawy, nie popędzam już, to zajmuje kupe czasu, a artyści nie znoszą pośpiechu ale jak już będziesz gotowy to maźnij posta kiedy i o której będzie twój występ.

BTW  :B
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Semen w 10 Października, 2005, 20:55:41 pm
Mialy byc Hospital XE i sandstorm xe - czyli random spawny. Jak widac te nooby zapomnialy i swoich obietnicach  :nogood:
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: pavel w 10 Października, 2005, 21:58:28 pm
patch bedzie na weekend  i podobno ma byc 7 nadow do 203 na moscie   :cool:
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Sn!per w 11 Października, 2005, 17:08:50 pm
Cytuj
FoxHunter (BiOMilk) are there going to be 7 nades in 203 again @ bridge crossing?
[Dev]AceKilla no, all Bridge M203's come with 4 nades
  :(
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Semen w 11 Października, 2005, 19:12:07 pm
Pvl to mozesz mi juz oddac swoje konto, bo przeciez konczysz z americasem  :B
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: pavel w 13 Października, 2005, 01:28:12 am
hmm dziwne, w channel logu pisali ze ma byc tak jak w 2.3 czyli po 7 nadow do 203   :(
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Lepa w 14 Października, 2005, 00:57:35 am
Cytat: "pavel"
hmm dziwne, w channel logu pisali ze ma byc tak jak w 2.3 czyli po 7 nadow do 203   :(

Ta co oni nie pisali mialo nie byc tych jebanych hedow z dupy i co ?? SA jeszcze gorsze ginie sie jeszcze szybciej niz w 2.4. JAk to oni ujeli "nie bedzie juz przypadkowych strzalow" czy jakos tak   :grin:
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Starski w 15 Października, 2005, 15:04:05 pm
Miałem wątpliwą przyjemność zagrać na 2.5. Pierwsza sprawa - nie ma gdzie grać, serwery są strasznie zalagowane. Druga sprawa: strzelanie. Czasami wystarczy krótka seria z AR zeby zabic goscia oddalonego o 300m ale jeśli chodzi o strzelanie z bliska to dzieje się coś dziwnego. Oddajesz 20 strzałów z 1m i nic! Rozrzut? Lag? No ale bez przesady... Zdarzają się sytuacje kiedy wiesz, że przeciwnik zaraz wyjdzie w tym i tym miejscu więc kładziesz się, przycelowujesz i czekasz... Tak też zrobiłem kilka razy. Celuje... JEST! Strzelam z zoomem z AR, gościu STOI (!), namyśla się, wyciąga granat (a ja cały czas strzelam), wyciąga zawleczkę i rzuca we mnie z 60-70m. Jak myślicie kto zginął? Takie sytuacje zdarzają się co chwilę. Jedynym pocieszeniem są zmienione celowniki broni i fajny efekt ogłuszenia po wybuchach granatów ...ale co z tego...
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Partyz w 15 Października, 2005, 19:52:02 pm
Powiem wam krotko - pierdolicie >_<

Taka sama byla jazda przy okazji przesiadki z 2.3 na 2.4

A teraz i tak kazdemu sie podoba, bylo nie bylo - wciaz z tym samych powodow co wczesniej (moze jedynie z mniejszej ich ilosci nawet) i/lub dlatego, ze jest jaka jest. Ale narzekajcie sobie narzekajcie... ulzy wam, a i wiezi wzmocni ^^.

Zas (niektorzy) fani i maniacy i tak bede... znaczy sie beda grali :], niezaleznie od numerka przy wersji :)
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Starski w 15 Października, 2005, 20:06:39 pm
Patryz, z całym szacunkeim ale to chyba ty pierdolisz. Ja nigdy nie narzekałem na 2.4. Dla mnie ten patch był zajebisty. Wreszcie dostałem to na co czekałem czyli realna siła strzałów, odpowiednia celność, rozrzut. Wszystko wyważone - dla mnie bomba. 2.5 to według mnie powrót do pierdół z 1.6. Dziś trafiłem gościa z m4 trzy razy w klatkę piersiową (strzały z celownikiem optycznym więc widziałem dokładnie trafienia) a on sobie poszedł. Smoq został postrzelony koło 8 razy i nadal grał. No szlag mnie trafia normalnie...
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: [7DBK]Mastah_Doink w 15 Października, 2005, 21:15:56 pm
A ja powiem, że otwieram browara i zasiadam do gry znowu =) Tak BTW Sf Ekstakcja fajna tylko musze dokupic kość 512 bo czasem mam mega "żużel" na tej mapce.
W dokach zarobilem tylko 1 fraga na Pavel'u :P i to wszytko bo nie kąsam tej planszy. Zmiany zmianami i tak się do nich przyzwyczaicie... szufla
Tytuł: Patch 2.5 nowe mapy
Wiadomość wysłana przez: Starski w 16 Października, 2005, 13:05:42 pm
Jest tak jak ktoś juz tu pisał - koniec z przypadkowymi strzałami. Żeby zabić kogoś ze spamu trzeba wystrzlić 1000 pocisków (albo więcej). Jednym słowem - lipton (brak ognia zaporowego, wsparcia AR itd. = brak realizmu).

[ Dodano: 21 Październik 2005, 17:36 ]
Ja nie mogę z tym patchem... Odinstaluje to w pizdu! Gram sobie na moście i mam taką sytuację: biegnę catem, dobiegam do drabinki, gramole się na balkon i nagle bach bach bach bach bach bach dostałem dwie serie po 3 strzały (w moje ciało wbiło się 6, słownie sześć, pocisków!). Myślicie że padłem? Takiego wała! Czerwony odwróciłem się do gościa i trachnałem mu serie w czachę. Nienawidzę gier bez realizmu, nienawidzę AAO.