Chicken's Farm
Guests / Hyde Park / Rents => English Speaking Guests => Wątek zaczęty przez: {P-A-S}TOMO w 12 Grudnia, 2011, 02:56:55 am
-
czy ktoś może mi to przetłumaczyć tylko tak żebym zrozumiał bo po google troche mi się kontekst zamazał :P
"Hi Tomasz,
Very sorry to hear about your issue with the 7H headset. Before issuing an RMA to exchange the product, I'll send you a new micro-USB cable. That could possibly solve the issue. Please provide your full shipping address (if you haven't done so already). Do not update your address in your profile - we need to have the message sent to us.
It will be sent out using USPS First-Class Mail which does not offer tracking numbers. It usually takes between 2-15 business days - the package will be a small orange/yellow bubble envelope.
Once you receive the cable, please let us know if the headset still exhibits the issue. If it does, we can do an RMA then. Please note: Doing this would save time and be more cost effective.
Thank you for your patience and understanding.
Regards,
John W
SteelSeries"
-
Tak na żywca, więc będzie trochę topornie.
"Cześć Tomasz,
Bardzo nam przykro z powodu Twojego problemu ze słuchawkami 7H. Zanim rozpoczniemy procedurę wymiany, wyślemy Ci nowy kabel micro-USB. To być może rozwiąże problem. Podaj nam swój pełen adres (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś). Nie aktualizuj adresu w swoim profilu - potrzebujemy abyś go wysłał do nas.
Przesyłka będzie zrobiona poprzez USPS First Class Mail, gdzie nie ma możliwośći śledzenia przesyłki. Zwykle trwa 2-15 dni roboczych - będzie to mała pomarańczowa/żółta koperta bąbelkowa.
Po otrzymaniu kabla, daj nam znać czy problem nadal występuje. Jeśli tak, będziemy robić wymianę. W ten sposób oszczędzimy czas i koszty.
Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość.
Pozdrawiam,
John W
SteelSeries"
-
thx pit :ok: trochę inaczej rozumiałem kilka sformułowań :)
pasuje mi odpowiedz napisać:) jest ktoś chętny?
-
Napisz im:
Ok, I will. Thx ^^
-
Ale co chcesz im napisać? Są chyba 2 opcje tylko:
1 - "OK, dawajcie kabel na adres..."
2 - "Fakajcie się z waszym kablem, dawać nowe słuchawki"
-
Albo można po prostu odpisać: 'Dupa!' i później napawać się satysfakcją wyobrażając sobie skonsternowane miny czytających!
EDIT: Powód edycji: interpunkcja.
-
kurka nie ma co żartować bo słuchawki były naprawdę drogie a teraz jest dupa :(
w polsce nie znalazłem serwisu a nie chcę żeby grzebał przy nich jakiś domorosły elektronik
pit kończę pracę o 2 jak byś był to może byś mi pomógł im odpisać będę na ts
-
Może wieczorkiem będę. Atakuj też gouompa jak go złapiesz.
-
oki to wyśle któremuś na PM to co chce im odpisać i zaczekam aż przetłumaczycie
-
No ok, historyjka była fajna, ale już skończmy tą ściemę. Wszyscy wiemy, że wroga lokalizujesz nie dzięki super słuchawkom, tylko przez te kolorowe znaczki ślaczki na ekranie :-D.
-
Przeciez odpowiedz zaproponowana przez Lily jest adekwatna i calkowicie wyczerpuje temat.
-
Nie jest adekwatna, bo tomo chciał porządnie wyjaśnić problem. Ja mu to zajebiście przetłumaczyłem i teraz dalej są dwie opcje, ale tym razem zapłaty:
1 - browar (12-pak)
2 - blowjob (bo żona mi nie dała i jestem HORNY)
Jeśli ktoś się zastanawia dlaczego takie opcje a nie inne to od razu wyjaśniam - kasy od kolegów nie biorę, takim gnojem to nie jestem.
-
odp nr. 2 całkowicie pasuje :D :43:
-
dobra teraz to mi przetłumaczcie :)
"
- Hello,
We've approved your product for an RMA (Return Merchandise Authorization) #37885 (http://steelseries.zendesk.com/tickets/37885). Please review and follow the instructions below.
------------------------------------------------------------------
RMA TERMS AND CONDITIONS:
------------------------------------------------------------------
Please Note: A replacement product will only be shipped once we receive the defective product.
All RMAs received after the expiration date (30 days from approval) are void and non-renewable.
You will need to pay for the shipping cost to ship back the defective product - we will pay for the new one. It is your choice how you send it.
Check the import/export laws in your country - ask your local post office for the details. Some countries demand you fill out an export form if you don't want to pay customs when you receive the new product.
It is your responsibility that your package reaches our warehouse. It would be a smart idea to get a receipt or a tracking number.
A tracking number will be requested as proof that product was shipped prior to expiration date of the RMA. Product Replacements will NOT be granted if shipped after the expiration date.
When your product arrives at our warehouse we evaluate if it applies to our warranty.
If not: We will return the product as is.
If it does: We will ship a new product within the 2-3 business days.
When a new product is shipped, you will receive a tracking number.
------------------------------------------------------------------
RMA RETURN INSTRUCTIONS
------------------------------------------------------------------
1. ONLY the items listed in your ticket ID will be replaced.
PLEASE NOTE:
============
Do not send additional items not listed below. If you do so it will be discarded. We are only processing the RMA for items listed below.
2. You can use any box to send it in (you do not need the original product packaging). If you don't have one, get one at your post office.
Please return the MAIN product that is displaying the defect. Do not send us the USB soundcard with your 7H or 5Hv2 headset unless there is a problem with that soundcard.
Make sure the RMA number is clearly marked on the exterior of the box as well as our address.
It is also a good idea to put your own address on it, in case it does get lost and you didn't get a receipt.
3. PLEASE SHIP TO:
SteelSeries - RMA #37885 (http://steelseries.zendesk.com/tickets/37885)
C/O CEVA
19600 S. Western Ave.
Torrance, California 90501
USA
Or
SteelSeries - RMA #37885 (http://steelseries.zendesk.com/tickets/37885)
c/o DACHSER Denmark A/S
Helseholmen 11
2650 Hvidovre
Denmark"
-
Siema,
Zatwierdziliśmy Twój towar do procedury zwrotu i/lub serwisu wadliwych towarów (RMA) #37885 Proszę się zapoznać i postępować zgodnie z następującymi instrukcjami.
----------
Obowiązujące warunki RMA -czyli taki sobie regulamin-
-----------
Uwaga: Produkt zamienny będzie wysłany dopiero kiedy otrzymamy wadliwy towar.
Wszystkie produkty objęte zgłoszeniem RMA otrzymane po dacie ważności (30 dni od zatwierdzenia) są nieważne i procedura zgłoszenia nie jest odnawialna.
Koszty odesłania wadliwego towaru ponoszone są przez klienta - my zapłacimy za wysyłkę nowego produktu. Od Państwa zależy w jaki sposób dostarczycie/wyślecie wadliwy towar.
Zapoznaj się z procedurami import-eksport w swoim kraju - zapytaj w lokalnej placówce pocztowej o szczegóły. W niektórych krajach wymagane będzie od Państwa wypełnienie formularza eksportowego jeżeli nie chcą Państwa płacić cła przy otrzymaniu nowego produktu.
W Państwa gestii leży, żeby przesyłka dotarła do naszych magazynów. Mądrze byłoby odebrać pokwitowanie wysyłki oraz uzyskać numer trackingowy przesyłki -to taki dzięki któremu można sprawdzać stan przesyłki. Taki jakby numer referencyjny ale bardziej zaawansowany, nie wiem czy my w Polszy mamy takie coś-
Numer trackingowy będzie potrzebny do udokumentowania, że towar został wysłany przed upływem daty ważności zgłoszenia RMA. Wymiana wadliwych towarów nie będzie przyznawana jeżeli wysyłka nastąpi po upływie daty ważności.
Kiedy państwa towar trafi do naszych magazynu oceniamy czy nadaje się do objęcia naszą gwarancją.
Jeśli nie, zwrócimy produkt w nienaruszonym stanie.
Jeśli tak: wyślemy nowy produkt w ciągu 2-3 dni roboczych -yhm... taki hooy jak Mańce stanie-
Kiedy wysłany zostanie nowy produkt, otrzymacie państwo numer trackingowy.
-------------
Instrukcje zwrotu towarów RMA
-------------
1. TYLKO towary znajdujące się na liście państwa ticket ID zostaną wymienione.
UWAGA:
=======
Nie należy wysyłać dodatkowych produktów, nie znajdujących się na poniższej liście. W takim wypadku zgłoszenie zostanie odrzucone. Rozpatrujemy przy RMA tylko produkty z poniższej listy.
2. Można użyć jakiejkolwiek paczki/pudełka do wysłania towaru (nie trzeba wysyłać w oryginalnym opakowaniu). Jeśli nie posiadacie Państwo odpowiedniego opakowania, zaopatrzcie się w takowe na poczcie. -dzięki za radę-
Proszę zwrócić GŁÓWNY produkt, który przejawia wadę. Nie wysyłajcie nam swojej karty dźwiękowej USB razem ze swoimi słuchawkami 7H lub 5hv2, chyba że występuję również problem z tą karta dźwiękową.
Upewnij się, że numer RMA jest wyraźnie napisany na zewnętrznej stronie opakowania, tak samo jak i nasz adres.
Dobrze jest także umieścić na paczce swój własny adres, na wypadek gdyby się zgubiła a państwo nie mieliby pokwitowania.
3. Proszę wysłać na:
SteelSeries - RMA #37885
C/O CEVA
19600 S. Western Ave.
Torrance, California 90501
USA
albo
SteelSeries - RMA #37885
c/o DACHSER Denmark A/S
Helseholmen 11
2650 Hvidovre
Dania
-
dzieki
kurcze ale wyslanie paczki do dani to ok 70 zł :/ ku... servis po ....!!!!!
-
dzieki
kurcze ale wyslanie paczki do dani to ok 70 zł :/ ku... servis po ....!!!!!
Co Ty gadasz! Wyślij to zwykłą przesyłką priorytetową w kopercie bąbelkowej z potwierdzeniem odbioru. OFICJALNIE PACZKA jest zawsze droższa a tak to policzą Ci tylko za 'nadwagę'. Ja do Anglii wysyłałem tak pamiątki sportowe, które ważyły po 300 gram a nawet więcej, i nie pamiętam, żebym płacił więcej niż kilkanaście złotych. Nie jestem tylko pewien co do tego -potwierdzenia odbioru- bo ja wysyłałem zdaje się bez tego i nie deklarowałem wartości.
-
aby móc śledzić paczkę i mieć potwierdzenie wysłałem paczką - koszt 60 zł Poczta Polska
-
No to teraz będą jaja jak stwierdzą, że wszystko w porządku i nie wymienią ;P
-
no to bedzie nie miło wtedy juz sam kilka słow po angielsku do nich skloce ... takich co znam :P
-
Przeciez odpowiedz zaproponowana przez Lily jest adekwatna i calkowicie wyczerpuje temat.
No tak, ale to kobieta jest a w tej gromadzie samcuff to nawet pewnie nie raczyli zauwazyć, że coś napisała :22:
-
No dzięki ^^ To mnie teraz dowartościowałeś Kurczaku :zselfdestr: :29:
-
A Ola kupiła już Battlefield'a? ;)
-
Coś Ty ^^ Pewnie by mi nawet laptop nie wyciągnął ;) I nie mam czasu już na grę :D Mam ciekawsze zainteresowania :agree:
-
Szkoda... przydałby się ktoś do kręcenia serwerów... :(
-
To aż tak kiepsko z ekipą? Mi na pewno ten złomek nie wyciągnie BFa... Już nawet w AA3 nie grałam, bo ciężko było :/
-
Kurde... złego emotikona dałem... Zamiast tej smutnej buźki powinno być coś bardziej psotnego.
Chodziło mi o To, żeby dać Ci do zrozumienia, że zależałoby nam na Twojej obecności przy Farmie na BF3 tylko i wyłącznie dlatego, że nie ma komu kręcić. Nie dlatego, że Cię lubimy i jesteś fajna i w ogóle...
To tylko taki joke oczywiście ;P
-
No ja Lilkę terz barzo lóbie i zafsze zauwarzam, jak cóś napisze na foróm :22:
-
Hehehe te obesrańce dachowe, to jednak wredne są, co Gołąbku? :turd:
Ależ ja Ciebie też Kurczaku bardzo lubię i tą Twoją polszczyznę :23:
-
Hehehe te obesrańce dachowe, to jednak wredne są, co Gołąbku?
:zshotgun:
Taaa Tow. Komiendanta wszyscy lubią dopóki nie wlezie do Havoca i nie zrobi rozpierduchy na spawnie przeciwników...
-
To chyba dobrze, co? :P
-
No wiesz, tzw. base-gwałcink (atakowanie bazy-spawna przeciwników) jest wysoce nieeleganckie i na wielu serwerach (w tym na White Eagle'u) jest zabroniony.
Ale Tow. Komiendant nic sobie z tego nie robi i bombarduje "zaparkowane" myśliwszczyki wroga. ;P
-
Zabronione? To głupie, skoro gra i na tym polega :P Też bym olewała takie zakazy :zpistols:
To tak jakby zabronić robienie obj w AA na moście, gdy obrona kisi pupy w racie. Chyba, że ta gra się bardziej różni, a ja tego nie zrozumiałam :hrmm:
-
Tu chodzi o to, że wygrywająca drużyna czasami "wsiada" na próbujących się włączyć do walki przegrywających. Niestety, w przypadku base-gwałcingu niszczone są wszelkie pojazdy naziemne i lotnicze (często zanim ktokolwiek do nich wsiądzie) i "gwałcony" zespół nie ma szans na równorzędną walkę. Kończy się to zazwyczaj wyludnieniem serwera więc my tego nie lubić.
-
To bardzo niehonorowe zachowanie, nie daje się szansy na podjęcie niezbędnej broni do obrony/ataku .... zmniejsza to szanse na wyrównaną walkę a z pewnością odbiera całą przyjemność gry (u tych co gwałcą - nie ma po prostu do kogo strzelać: 4 wymiata a 12 nie ma co robić).
Ja tylko czasami gwałciłem bazę jak już nie miałem żadnej innej szansy na wyrównaną walkę :22:
Lily, gra się zasadniczo rożni od tego na czym wyrośliśmy ;)
-
Aaaa :27: Dziękuję za wyjaśnienie ^^ Już rozumim :22:
Czyli Kurczak, to taka rozrabiaka niemiła :turd:
-
Rozrabiaka, oj rozrabiaka! ;)
Nie no tak na serio to Tow. Kamiendant jest bardzo honorowym graczem. Nie raz słyszałem na TS jego rozterki dotyczące tego co jest objęte konwencjami genewskimi a co nie. I tak oto nie zobaczy się Tow. Kamiendanta strzelającego do spadochroniarzy czy do rozbitków w wodzie. Base-gwałcingu z jego strony też nie uraczysz raczej (no chyba, że to Pticzka w bazie to wtedy nie ma, że boli).
No i Tow. Kamiendant nie podrzyna gardeł, co jest kontrowersyjne ale niekiedy bardzo przydatne (kilku wrogów blisko siebie w kilku pomieszczeniach i nie chcesz robić hałasu).
-
No ładnie :) Najpierw marudzisz na Kuraka, a teraz go tak pięknie bronisz ^^ Jestem pełna podziwu :22:
-
Ja nigdy nie marudzę :P To była tylko taka zaczepka bo ostatnio nam z Zonkiem bazę zgwałcili jak było nas łącznie 4 na serwie ;P
-
No to prawidłowo jednak zrobił :29: W 4 można się bawić :44:
-
Tak jest droga Lilly, tak było jak Tov. Pticzkin pisze, był Base Gang Bang, że aż hej :22:
-
dobra sprawa zakończona przysłali mi nowe słuchawki :)
aa Wąski pisz do nich o ten kabel myślę że też ci nowy wyślą
-
odezwę się do Ciebie to pogadamy jak to od nich wyłudziłeś :D
-
oki np :)
-
a jakie to są słuchawki? Z dźwiękiem przestrzennym 3d urozmaicone zintegrowanym subwooferem i wychwytywaczem dźwięków istotnych dla szybszego unicestwienia opfora? ;)
-
takie
http://steelseries.com/products/audio/steelseries-7h-usb
-
Fajne, ciekawe na ile realne odtworzenie 3D jest.