0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Cytat: cynikt w 10 Kwietnia, 2012, 20:22:35 pmPrzyczyna dobrego krecenia sie serwera jest fakt, ze JEDNA DRUZYNA/OSOBA kontroluje TEN SAM POJAZD od respawna do konca gry.Możesz powiedzieć, na jakiej podstawie tak uważasz? To jest normalne, że jeżeli rozbija się helikopter i ginie jego załoga to jeżeli chcą dalej latać to zespawnią się w bazie i poczekają na helikopter, to oczywiste. Jeżeli Ty żyjesz w momencie kiedy rozbije się helikopter to masz na niego małe szanse, niezależnie od szybkości respawna (no chyba, że respawn jest szybszy to wtedy jest szansa na to, że poprzedni pilot nie zdąży się odrodzić). Jeżeli nikt nie poczeka w bazie na heli to nikłe szanse żeby nim polatać nawet jak respawn będzie 200-300% normalnego czasu. Ba! Im dłuższy respawn tym szanse na polatanie mniejsze.Ale co mnie tutaj ciekawi to na jakiej podstawie uważasz, że jedna osoba (bądź dwie) kontrolujące helikopter przez całą rundę wpływa na to, że się dobrze kręci? To znaczy że co? Że 14 graczy chętnie przychodzi na serwer bo, dzięki Bogu, nie mają szans na polatanie? Nie kumam...Cytat: cynikt w 10 Kwietnia, 2012, 20:22:35 pmJak dla mnie wyklucza to gre na takim serwerze.Yyyy... czyli, że co? Bo nie bardzo rozumiem. Że niby mamy to zmienić bo ważniejsza od popularności serwera jest Twoja na nim obecność?Ja wyłączam się z dyskusji bo nie chcę być posądzany o brak obiektywizmu.
Przyczyna dobrego krecenia sie serwera jest fakt, ze JEDNA DRUZYNA/OSOBA kontroluje TEN SAM POJAZD od respawna do konca gry.
Jak dla mnie wyklucza to gre na takim serwerze.
OD razu zakladam, ze grasz 'zespolowy' nie bedzie czekal na wymarzony pojazd, tylko wezmie cos innego, zrespi sie gdzies indziej.
[...] a na ts gram tylko z 1 kolega, konkretnym noobem w FPS [...]
Aby zdobyc czolg na serwerze nalezy 5s przed zabiciem pojazdu zajmowanego przez innego gracza popelnic samobojstwo. Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.
Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.
Cytat: cynikt w 11 Kwietnia, 2012, 15:30:50 pmAby zdobyc czolg na serwerze nalezy 5s przed zabiciem pojazdu zajmowanego przez innego gracza popelnic samobojstwo. Zakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.Kurde, no dobra. Ale dlaczego przy 100% spawnu (albo i więcej) nie trzeba popełniać samobójstwa?Cytat: cynikt w 11 Kwietnia, 2012, 15:30:50 pmZakladam, ze pojazd spedzil wczesniej troche czasu na mapie. Nawet jezeli zginiesz w czolgu z pasazerem na gape, nie mozesz zmienic ekwipunku ani nic, bo musisz sprintowac do pojazdu i liczyc na lepszy spawn.Respawn ustawiony jest na 60% czasu. Ja jestem nieco mściwa bestia i w zależności od tego czym ktoś mnie pojedzie to wybieram sobie sposób zemsty. Po krótkim rzucie oka na moje statsy można dojść do wniosku, że jeżdżę/latam wszystkim czym się da. Korzystam ze wszystkich kitsów. 90% czasu gram na CFC albo White Eagle. Rzaaaaadko zdarza się, żebym nie miał czegoś do pojeżdżenia. No z helikopterami jest gorzej trochę, ale tak jest na każdym serwerze bo to chodliwy towar.A teraz, wybacz Cynik, ale przejdę do ofensywy.Wróćmy do kwestii zespołowości, którą tak podkreślałeś. Zespołowy gracz wejdzie do czołgu nawet jak jest tam już kierowca. Obsadzi guna albo soflam, wyjdzie naprawiać. Z tego co mówisz, wynika jednak, że Ty chcesz ten czołg prowadzić.
Druga sprawa. Sam mówisz, że szczególnie upodobałeś sobie jazdę czołgiem. Jednakże, cały czas podnosisz larum, że to nie fair jest kiedy jeden gracz zbyt często jeździ czołgiem w ciągu rundy. Uważam za słuszną Twoją uwagę, że czasem brakuje czasu na zmianę ekwipunku. Ale zaraz, zaraz... dlaczego Ci się tak śpieszy żeby po zginięciu od razu wrócić do czołgu? Przecież to jest złe, nieprawdaż?
Rozumiem, że Ty karniesz się czołgiem ze dwa razy i później jeździsz już jeepem, tak żeby inni mogli sobie też pojeździć? Rozumiem, że po zginięciu nigdy nie spawnisz się na object, na którym odrodzi się czołg. Rozumiem, że po zginięciu nie zdarza Ci się zespawnić na bazę, w której stoją czołgi? Jeżeli odpowiedzi na powyższe pytania to 3 x stanowcze potwierdzenie to ja wycofuję zarzut.
Podsumowując. Uważam że Ty, tak samo jak i ja i wielu innych, jesteś sfrustrowany tym, że po nowym patchu czołgi to jeżdżące puszki śmierci. Że helikoptery i jety teraz robią czołgom bardzo duże kuku za jednym podejściem. Że 2 RPG na tył czołgu i jeden na bok i koniec jeżdżenia. W końcu, jesteś zapewne sfrustrowany tym, że jeżeli uda Ci się wyjść zwycięsko z konfrontacji z helikopterem, naprawisz swój czołg i zdobędziesz objecta, możesz się spodziewać rychłego powrotu helikoptera, który pała do Ciebie żądzą zemsty i skupi cały swój ogień na Tobie.I wiesz co? I jeżeli jest tak jak mówię to wcale Ci się nie dziwię. Nic a nic. Mnie też to mocno wkoorwia. Ale dla mnie popularność serwera liczy się bardziej niż mój własny interes. Oczywiście nie można mieć do Ciebie o to pretensji ale ja czuję się zobowiązany oponować kiedy podważasz zasadność ustawień na czikenowych serwerach tylko dlatego, że nie pasują one Tobie.Proszę nie zrozum mnie źle. Nie żywię do Ciebie żadnej prywatnej animozji i nie jest moją intencją toczenie agresywnego sporu. Wymiana argumentów jest stałym elementem tego typu dyskusji i dlatego pozwoliłem sobie na nieco bardziej ofensywną taktykę.
Macie moze dostep do informacji ile czasu trwa srednia sesja gracza na CFC?
Ale co mnie tutaj ciekawi to na jakiej podstawie uważasz, że jedna osoba (bądź dwie) kontrolujące helikopter przez całą rundę wpływa na to, że się dobrze kręci? To znaczy że co? Że 14 graczy chętnie przychodzi na serwer bo, dzięki Bogu, nie mają szans na polatanie? Nie kumam...
Jak zauważyłeś, pojazdów jest tam masa, ale nie da się z nich korzystać jak do havoca albo do Vipera siądzie ze dwóch nawiedzonych killerfuckerów.
(tzn. zanim naprawisz czołg na B to Viper już strzela z pokładu lotniskowca).
(...)teraz ktoś zabiera havoca tylko po to żeby rozpieprzyć się nim o WTC żeby się zasadzić ze snajpą lub javelinem.
- ostatnie ale nie najmniej ważne - jeżeli jest taka możliwość skrócenie czasu pomiędzy rozgrywkami o połowę. Dzisiaj czekanie 60 sekund na załadowanie kolejnej kampanii to po prostu masakra.
- przywrócić standardowy czas respawnu helikopterów - było dobrze i ludzie szanowali te maszyny -