0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Inna sprawa, że ich serwery są ustawione na NAT czyli na tzw masce, i wychodzą jednym IP na świat, adresy 192.168.1.100 są nierutowalne. Spróbuję to jeszcze raz ustawić ale na adresach NAT może, bo dwa real IP jak widać się gryzą.
Kolejna wiadomośćNeed more information. Is it the TCP/IP settings not working or is it when you try to run the new server. Do you have separate installations for each each server you want to run?i.e.Folder AA3_1 running Chicken Farm server on IP 194.54.24.153Folder AA3_2 running Chicken Farm 2 server IP 194.54.24.154Both servers must use the multihome setting in their command line.Quote:start aa3game.exe server bridge_night_clear?MissionType=classic?MissionSize=large?MissionTourID=inf?MissionVariant=dev?ServerType=dedicated?GLOBAL?AuthServerUserName=xxxxxxxxx?AuthServerIPAddress=194.54.24.153?AuthServerPassword=xxxxxxxx multihome=194.54.24.153start aa3game.exe server aa3game.exe server bridge_night_clear?MissionType=ao?MissionSize=large?MissionTourID=inf?MissionVariant=dev1?ServerType=dedicated?GLOBAL?AuthServerUserName=xxxxxxxxx?AuthServerIPAddress=194.54.24.154?AuthServerPassword=xxxxxxxx multihome=194.54.24.154The TCP settings work on XP here is a example:
Cytat: kurczak w 15 Listopada, 2009, 16:50:04 pm Inna sprawa, że ich serwery są ustawione na NAT czyli na tzw masce, i wychodzą jednym IP na świat, adresy 192.168.1.100 są nierutowalne. Spróbuję to jeszcze raz ustawić ale na adresach NAT może, bo dwa real IP jak widać się gryzą.Może każdy server ustawić na innym porcie i przekierować oba porty ??
ale nam z Kurczakiem chodzi o to aby byl widoczny
Cytat: fo$fik w 15 Listopada, 2009, 20:54:29 pmale nam z Kurczakiem chodzi o to aby byl widocznyOtóż to mastachowie, chcemy dwa publiki.